štvrtok 24. decembra 2015

Balea- Zucker Schnute



Ahojte :) V prvom rade vám chcem zaželať krásne Vianoce a verím, že ste si pod stromčekom našli všetko po čom ste túžili. Takto na večer som sa rozhodla, že vám pridám malú recenziu o sete od Balei, ktorý som vám už v minulom príspevku trošku predstavila. Tak poďme na to, pretože dnes to bude voňavé.


Nepamätám ai presnú cenu setu, ale vyšiel ma do 5 eur, čo si myslím, že vôbec nie je vysoká cena pre tieto skvelé výrobky. Vôňa je veľmi príjemná, voňajú po citróne a vanilke, čo je veľmi príjemná a pre mňa aj očarujúca vôňa, pretože je dosť nezvyčajná na to, aby ste s ňou niekoho vo vašom okolí dokázali ohúriť. Za ďalšie plus považujem obal a celé jeho dizajnové prevedenie, pretože si myslím, že už len to donúti človeka nenechať tento set na regály v obchode, ale zobrať si ho domov.

Sprchový gél je priesvitný a nie príliš hutný, ale to vôbec nie je problém. Krásne rozvonia celú kúpeľňu a jeho vôňa zostáva na tele, takže ju na vás určite pocítia, čo sa týka peny, tá je ľahká rovnaká ako to už sprchových gélov od Balei býva.

Telové suflé má ľahkú konzistenciu, ktorá sa rýchlo vstrebáva do pokožky. Ošetrujúce zloženie sľubuje ochranu pokožky a dodáva pokožke nový nádych a vláčnosť.

Bomba do kúpeľa obsahuje jemné časti sušeních rastlín a myslím si, že to bude naozaj úžasné! Zatiaľ som ju nevyskúšala, no môžem vám poradiť, že ak ste ešte žiadnu bombu do kúpeľa nemali, tak si jednu určite kúpte, pretože je to veľká sranda.

1 komentár: