štvrtok 23. marca 2017

Glossybox za Marec 2017


Ahojte :) po menšej pauze konečne nový článok na blogu. Písomné maturity mám za sebou, ale potrebovala som trochu času kým som sa z nich spamätala. V dnešnom článku vám ukážem nový box s tematikou rozprávky Kráska a zviera, ktorá pobeží v kinách.

V prvom rade musím pochváliť nádherný box. Naozaj minulý som veľmi chválila, ale dizajn tohto sa mi páči ešte oveľa viac, aj napriek tomu že nie som fanúšik tejto rozprávky.



V boxe sa nachádzala aj dekoratívna kozmetika, ktorá ma veľmi potešila a ďalšie iné veľmi zaujimavé produkty, ktoré ma veľmi potešili a tento box hodnotím veľmi pozitívne.



andmetics voskové pásiky na obočie
Tieto voskové pásiky sú veľmi zaujimavé, pretože majú presne vystrihnutý tvar, ktorý si nalepíte pod obočie, necháte 2 minúty pôsobiť a potom ich strhnete. Sú taktiež vegánske, čo ma veľmi prekvapilo a ak ste si všimli tak Glossybox zavádza čoraz viac vegánskych produktov do svojich boxov. Nikdy som ešte voskové pásiky na obočie neskúšala, tak uvidíme či sa odvážim alebo nie.
-originálny produkt, cena: 14,90€

tetesept sprchový gél
Do boxu bola vložená tiež vzorka sprchového gélu od značky tetesept s voňou limetky a zázvoru. Je to veľmi zaujimavá kombinácia, tak uvidíme aká bude keď ju vyskúšam.
-vzorka

MayBeauty the incredible face mask
Preslávenú čiernu zľupovaciu masku určite všetci dobre poznáte. Táto je jej veľmi podobná je z bahna z mŕtveho mora a má sa nechať pôsobiť 30-45 minút a potom zľúpnúť. Mala by odstrániť čierne bodky a šupinatú kožu. Okrem toho minimalizuje póry tým, že odstraňuje prebytočný olej. Zanecháva čisto a zdravo vyzerajúcu pleť.
-originálny produkt, cena: 25€ (za 8ks v boxe boli 2ks)



Nivea telové mlieko do sprchy s Q10
Veľmi výhodné menšie balenie tohto produktu je vhodné na cestovanie, bohužiaľ vám neviem povedať, že či sa dá takéto malé balenie kúpiť aj v obchode, pretože v brožúrke, ktorá sa prikladá k boxu nebola žiadna zmienka o tomto produkte, takže predpokladám, že je to len menšia vzorka. Telové mlieko do sprchy je určite dobré používať hlavne keď nestíhate a tak ušetríte čas s tým, že si pokožku hydratujete už v sprche, navyše tento produkt spevňuje pokožku.
-vzorka

Cetaphil hydratačný krém 
Tento krém vytvára dobrú ochrannú vrstvu na pokožke. Obsahuje mandľový olej a vitamín E, ktoré vyživujú pokožku ak je jeho ochranná bariéra poškodená. Krém je vhodný aj na citlivú pokožku.
-originálny produkt, cena: 9,95€



ModelCo highlighting trio
Teraz ako sa znova vracia slniečko tak je ideálny čas znova používať rozjasňovače, ktoré sa budú krásne odrážať na slnku. V prechádzajúcich boxoch už jeden rozjasňovač bol a tentokrát je tu trio rozjasňovačov na rôzne použitie. Tieto rozjasňovače sú krémové a veľmi dobre pigmentované s mnohými trblietkami. Najbledší je vhodný na zvýraznenie určitých čŕt, ružový je všestranný a hnedý dokonale zapadá na opálenú pleť.
-originálny produkt, cena: 20€

BABOR ceruzka na oči
Táto značka bola exklúzívne priložená do boxu a z rôznych druhov kozmetiky, ktoré ponúka na trh sa v boxe nachádzala práve ceruzka na oči v modrej farbe, môžeme ho nazvať aj ako tieň na oči pretože je dosť krémový aj na takéto použitie. Na opačnej strane tužky sa nachádza aj hubka na rozmazanie. Ja som bola najprv skeptická voči tejto farbe, ale musím povedať, že je naozaj veľmi pekná a zaujimavá. Dokonca som ju skúšala použiť aj ako očnú linku, je síce trošku hrubšia ale pekne zvýrazní oči.
-originálny produkt, cena: 16,50 €

KORRES lak na nechty
Presne takúto podobnú farbičku na nechty som si mala chuť kúpiť, pretože som ju už videla na niektorých dievčatách a veľmi sa mi zapáčil. Lak obsahuje v sebe keratín, stopové prvky na podporu rastu nechtov a provitamín B5 zlepšuje pružnosť nechtov.
-originálny produkt, cena: 9,90€

Swatche ceruzky a highlighterov






Tento mesiac ma box veľmi prekvapil, ako som už aj na začiatku článku spomenula. Dekoratívna kozmetika je super a určite ju využijem a tiež telovú, aj napriek tomu že už sa mi začína hromadiť veľmi veľa krémov, ktoré nestíham spotrebovávať.

Celý box vyšiel na 96,25€



1 komentár:

  1. Jee ten box je nadherny! Jsem myslela ze je to knizka protoze nova Krasna a zvire ma skoro stejnej prebal :) kazdopadne i kosmeticky vecicky v tom jsou supper :)

    OdpovedaťOdstrániť