piatok 22. decembra 2017

Špeciálny Vianočný Glossybox 2017


Ahojte :) Dnes sa pozrieme aké produkty obsahoval Vianočný Glossybox, ktorý som dostala ako set dvoch boxov a adventného kalendára, ktorý bude tiež čoskoro na blogu.


Ako ste si už na úvodnej fotke mohli všimnúť tak tento špeciálny box je rozdielný aj v tom, že nemá klasické otváranie ako krabica, ale je vytvorený šuplík, čo mi príde veľmi zaujimavé a nápadité.




-417 Catharsis Rejuvenation Mud
Táto maska na vlasy je určená pre suché, poškodené a farbnené vlasy. Pomáha posilniť vlasové vlákna a dodáva vlasom vlhkosť a pružnosť. Tým budú vlasy jemnejšie, hydratované a žiarivé. Od tejto značky sa už niekoľko produktov na vlasy nachádzalo v boxoch, ktoré som dostala počas roka a bola som zo všetkými spokojná. Pri používaní tejto masky je tiež potrebné dbať na to, že sa musí naniesť na čisté a vlhké vlasy, ktoré však nesmú byť mastné. 
-originálny produkt, cena: 29€



Airbase- Blush Palette
Mám veľmi rada krémové produkty, dokonca v niektorých prípadoch aj viac ako práškové. Táto paletka ma veľmi potešila, pretože obsahuje štyri krémové lícenky. Paletka má pestrú farebnú škálu a myslím si že najsvetlejší odtieň z nej sa môže využiť aj ako highlight. Tiež sa mi páči kvalitný a malý skladný obal. 
-originálny produkt, cena: 20€

You & Oil- Acai Fig Marula antioxidants complex
Tento olej obsahuje niekoľko vzácnych vitamínom z plodov acai, fíg a zo stromu Marula. Táto kombinácia poskytuje silné antioxidanty, ktoré dodávajú bunkám hydratáciu a prenikajú až do hĺbky pleti. Chránia pleť pred vplyvmi okolia aj v chladnom období.
-originálny produkt, cena: 37€




MDMflow- Greater Than Mascara
Ak čítate blog pravidelne tak určite viete, že ja špirály milujem. Táto by mala byť zrejme najlepšia akú som kedy vyskúšala, pretože by mala zafarbiť riasy od korienkov až po končeky, ktoré by mali mať samozrejme sýtu čiernu farbu, ďalej by sa taktiež nemala odtláčať a dokonca by sa mala dať jednoducho zmyť s teplou vodou. Toto je pre mňa najzaujimavejší produkt z celého boxu a už sa teším na jeho testovanie.
-originálny produkt, cena: 24€

inuwet- Glitter Powder Brush
V boxe sa nachádzal aj krásny trblietavý štetec, ktorý má široké využitie či už na bronzér alebo lícenku. Má tiež veľmi jemné štetinky, ktoré nevypadávajú.
-originálny produkt, cena: 24€





3INA Makeup- The Longwear Lipstick
Tento tekutý rúž je v naozaj krásnej farbičke, ktorá k Vianociam určite patrí a hodí sa na akýkoľvek večierok, a navyše je plný trblietok. Sľubuje, že sa nerozmazáva, je príjemná na perách a tiež je dlhotrvácna.
-originálny produkt, cena: 8,95€





Tento Vianočný box obsahoval celkovo 6 produktov, všetky patrili do dekoratívnej kozmetiky až na štetec a masku na vlasy. Myslím si, že výber produktov bol dosť dobrý a všetky z nich určite využijem. Najviac sa však teším na testovanie olejčeka a samozrejme aj špirály. 


Ako sa vám páčil tento box? Objednali by ste si box, ktorý by bol výhradne Vianočný, aj keď by ste nevedeli čo sa v ňom môže nachádzať? Určite sa so mnou ako vždy môžete podeliť v komentári. 


2 komentáre: