nedeľa 10. decembra 2017

TREND IT UP ADVENTNÝ KALENDÁR 2017


Ahojte :) Pôvodne som plánovala tento kalendár zverejniť len po otvorení posledného okienka, ale rozhodla som sa že vám k Vianociam urobím radosť a prvú polovicu okienok uvidíte už teraz. Dnes sa môžete pozrieť na prvých 10 okienok adventného kalendára z DM od značky Trend It Up! a budúci týždeň ešte článok aktualizujem a pridám okienka, ktoré chýbajú k tomu, aby ste videli všetkých 12 produktov z prvej polovice. Dúfam, že som vám aspoň takto vedela urobiť radosť, Šťastné a Veselé!
Tento kalendár obsahuje dekoratívnu kozmetiku, v prevahe sú to laky na nechty, ale aj iné zaujimavé produkty od tejto značky.


1. Okienko
V prvom okienku sa nachádzal takzvaný triple magic coat, ktorý slúži ako lak pre starostlivosť s vitamínmi, rastlinnými výťažkami a tiež dodáva lesk.



2. Okienko
Znovu tu máme lak, tentokrát už farebný z kolekcie double volume and shine. Je to veľmi zaujimavá korálová farba v odtieni 060.



3. Okienko
Aj tretí deň pokračujeme lakom a v tomto okienku sa nachádzal ultimate long lasting top coat. Po použití tohto vrchnélo laku by sa nemal predčasne zľupovať lak, dodáva tiež manikúre lesk a odporúča sa po troch dňoch si s ním pretrieť nechty znova.




4. Okienko
Konečne som v kalendári našla aj niečo iné ako laky na nechty ako to bolo v predchádzajúcich okienkach. Máme tu rúž s vysokým leskom v jemnej farbe v odtieni 200 Shiny.




5. Okienko

K rúžu z prechádzajúceho okienka bola pridaná aj kontúrka na pery v rovnakej farbe. Odporúčam ju však používať len na kontúrovanie pier, pretože je naozaj veľmi bledučká a pri vyplnení celých pier s ňou nevyzerajú najlepšie, ale je veľmi jemná a ľahko sa s ňou pracuje.



6. Okienko
Mikuláš nám ukryl v ďalšom okienku bázu pod make-up s názvom Expert make-up perfection base. Teším sa že aj takýto produkt sa v kalendári nachádzal a určite ho vyskúšam.



7. Okienko
Nadväznosť na bázu má aj poklad z ďalšieho okienka, ktorým je vzorka make-upu s názvom Sheer nude make-up v odtieni 030. Neviem či tento odtieň nebude príliš tmavý, ale určite mu dám šancu, pretože som ešte neskúšala žiadny make-up od Trend it up! a som na ne zvedavá.




8. Okienko
Nové okienko skrývalo lícenku, ktorá má v sebe trošku trblietky a na obale som sa dočítala, že sľubuje anti shine effect.



9. Okienko
Dávno sme nemali lak, že? Robím si len srandu. Teraz sa v okienku nachádzal lak s názvom Nail Brightener, ktorý opticky neutralizuje žltý podtón nechtov a vytvára na nich ochranný film.



10. Okienko
Áno, tento kalendár obsahuje dosť lakov. V dnešnom okienku sa nachádzal maličký lak v tehlovej farbičke. Mne takáto veľkosť úplne postačuje, pretože nemám šancu dopotrebovať klasickú veľkosť laku (to asi nikto z nás, iba ak by sme tu farbu mali veľmi radi), preto ak by sa takéto malé laky dali kúpiť v obchode určite si kupujem skôr tieto. Lak je v odtieni 030.



11. Okienko
Z dekoratívnej kozmetiky bol priložený očný tieň v zlatej trblietavej farbe, ktorý by mal dokonca už obsahovať aj primer. Je v odtieni 010.


12. Okienko
Vianočným líčením pokračujeme, pretože v dnešnom okienku sa nachádzala zelená kajalová ceruzka, ktorá mi okamžite evokovala Vianoce. Bežne farebné ceruzky nenosím, ale na vianočné líčenie by mohla byť zaujimavým doplnkom.



13. Okienko
Očných liniek nie je nikdy dosť! Dnes tu máme jednu s názvom ultra black, ktorá je aj vodeodolná. Som veľmi zvedavá aká bude táto linka, keďže je tekutá, ale v poslednej dobe som si uvedomila, že niekedy sa mi dokonca lepšie pracuje s tekutými ako s tými v klasickej fixke.




14. Okienko
Máme tu rúž, konečne! Okienko, ktoré som odhalila dnes obsahovalo matný už z rady ultra matte, ktorý je v takej ružovo-červenkastej farbe a je v odtieni 430 Matte.



15. Okienko
Tak ako to bolo už aj pár okienok dozadu, tak aj k prechádzajúcemu rúžu bola priložená kontúrka v rovnakej farbe a odtieni 430.



16. Okienko
V dnešnom okienku sa nachádzal lak, ktorý je určený na odstraňovanie kožičiek. S nimi mám dosť veľký problém, preto sa už teším na testovanie tohto laku a ak bude dobrý určite o ňom ešte budete počuť na blogu.


17. Okienko
Opäť som otvorila maličký lak vo fialovej farbe s odtieňom 080.



18. Okienko
Nasledujúce okienko skrývalo lak na nechty, rovnako ako predošlé s tým rozdieľom, že tento je v plnom balení. Odtieň tohto laku je 150. Zaujimavé je, že ako sledujem obsahy týchto okienok na rôznych stránkach, tak niektoré dievčatá mali v tomto okienku odlišný odtieň laku, aj keď ostatné produkty sme mali zatiaľ rovnaké.



19. Okienko
Máme tu aj krásny a pigmentovaný očný tieň, ktorý v sebe taktiež už obsahuje primer. Považujem ho za zaujimavú súčasť vianočného líčenia.



20. Okienko
Zostávajú už len posledné okienká, to dnešné skrývalo hnedú kajalovú ceruzku, ktorý by mala byť ultra tenká, ako sa píše na obale.



21. Okienko
Dnešný produkt už doma mám. Možno ste ho v starších článkoch už videli. Ide o hnedý gél na zafixovanie obočia, ktorý je aj vodeodolný. Tento gél nemám rada, pretože strašne zlepuje obočie a po použití nevyzerá pekne.



22. Okienko
Čakal ma aj posledný mini make-up. Tento je s názvom matte beauty perfection a predpokladám, že je v najsvetlejšom odtieni 010. Uvidíme aký bude.



23. Okienko
V predposlednom okienku sa nachádzal maličký lak v odtieni 160. Má zaujimavú "šmolkovú" farbu, určite ho niekedy skúsim.



24. Okienko
Na Vianoce tento kalendár obsahoval čiernú špirálu, ktorú veľmi rada vyskúšam, pretože som ešte žiadnu od tejto značky nemala. Rovnako ako aj ostatné kalendáre na blogu, aj tento mal veľmi dobrý posledný produkt.






Šťastné a Veselé!


3 komentáre:

  1. Na tento kalendár som bola veľmi zvedavá. Nepáči sa mi, že na niektorých produktoch je napísané tester, ale inak 4. a 8. sú úplne super. Som zvedavá, čo v kalendári bude ďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento by ma nepotesil. Privela lakov na moj vkus. Kolko stal? Co z neho Ta najviac potesilo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cenu si už presne nepamätám, ale stál približne 28€. Ja si tiež veľmi nepotrpím na lakoch, ale naopak sa teším, že z nej vyskúšam veľa novej dekoratívnej kozmetiky.

      Odstrániť