streda 6. júna 2018

Glossybox za mesiac Máj 2018


Ahojte :) stred týždňa by som chcela venovať článku, v ktorom vám ukážem najnovší beauty box, ktorý som obdržala. Predchádzajúce vydania som na blogu nezdielala aj z toho dôvodu, že som mala veľa učenia, ale môžete sa tešiť pretože teraz už budem častejšie prispievať na blog. 



Tematika, v ktorej sa najnovší box nesie je v podobe komixu, ktorý môžete vidieť aj na úvodnej fotke. Osobne nie som žiadnym fanúšikom komixov, ale napriek tomu sa mi dizajn boxu páči a aj produkty, ktoré k tejto téme tvorcovia vybrali.



Rituals cosmetics- The Rituals of karma- slnečná ochrana v spreji s SPF 30
Najväčšiu radosť z celého boxu mi urobil práve prvý produkt, ktorý vám predstavím. Keďže je už dosť teplo a ochrana pred slnkom je veľmi dôležitá snažila som sa nájsť vhodnú ochranu aj pre seba, ale nechcela som nič bežné čo sa dá kúpiť v drogérii. Box ma predbehol a našla som v ňom niečo také ako som presne hľadala. Toto sprejové mlieko od Rituals by malo byť vodeodolné a tiež sľubuje ochranu pokožky pred starnutím. Antioxidačný komplex, ktorý obsahuje mlieko chráni pokožku pred voľnými radikálmi vďaka organickému bielemu čaju, prírodnému vitamínu E a ginko biloba. Po nanesení na pokožku by sa mal rýchlo absorbovať a nelepiť sa. Napriek tomu, že je vodeodolný určite by som odporúčila nanášať ho viackrát hlavne po kúpaní, aby sa zachovala jeho ochrana. 
-originálny produkt, cena: 18 €



Luxie Beauty- Luxie medium fan face brush 560
Od tejto značky mám doma už niekoľko štetcov, ktoré boli v boxoch a som s nimi veľmi spokojná. Veľkú radosť mi urobili aj tentokrát, pretože v Glossyboxe sa nachádzal aj tento fancy štetec, ktorý som vždy chcela vyskúšať hlavne na nanášanie highlightera. 
-originálny produkt, cena: 15 €

Eyeko London- fat liquid eyeliner
Ak sledujete zahraničné blogy či youtuberky, tak ste určite zachytili, že sú medzi nimi obľúbené maskary v netradičných tubičkách, ktoré sú práve od značky Eyeko. Ja som od nich nič ešte neskúšala, ale teraz vďaka boxu mám možnosť skúsiť linku. Jej výhodou by malo byť hlavne to, že by sa nemala rozmazávať a na viečku by sa s ňou malo dať ľahko pracovať. Ak ste už aj vy niečo skúšali od tejto značky tak mi to určite napíšte do komentárov.
-originálny produkt, cena: 17,94 €



Schneider- pink pen
Ako darček bola v boxe priložená aj nekozmetická vec, ktorou je pero, ktoré píše na ružovo.
-originálny produkt, cena: ?

Treaclemoon-exotic lychee sorbet balzam na ruky
Krém s obsahom sorbetu z liči je určený na namáhanú pokožku rúk, ktoré by mal vyživiť. Od tejto značky som ešte krémy neskúšala, ale už na prvý pohľad ma zaujalo jeho balenie, ktoré má na sebe rôzne popisky, tak ako aj sprchové gély od nich. 
-originálny produkt, cena: 2,95 €

Schwarzkopf professional- Oil ultimate ružový finishing olej
Nová rada olejov na vlasy sa v maličkej 5 ml podobe nachádzala aj v boxe. Sú rôzne druhy v mojom bol konkrétne ružový, ktorý by mal vlasy zjemňovať a upokojiť ich aby neboli rozlietané. Ja sama na tieto účely používam rôzne oleje a som rada, že vyskúšam ďalší.
-originálny produkt, cena: 4,50 € /5ml

Dr. Scheller- organic pomegranate 
Ako darček bola priložená vzorka krému, ktorá je určená na dennú starostlivosť o vrásky.
-originálny produkt, vzorka



Na dnes sme všetky produkty z boxu vyčerpali a ja verím, že vás zaujal a možno aj inšpiroval ku kúpe niektorých produktov, ktoré sa v ňom nachádzali alebo aspoň k podobným. Majte pohodový zvyšok týždňa. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára