streda 9. septembra 2015

Essence nové limitky- jeseň a zima 2015

Ahojte :) Rozhodla som sa, že vám ukážem aké nové limitky nám pripravil Essence na tohtoročnú jeseň a zimu. Už dávno som takýto článok nerobila, pretože ma veľmi posledné limitky nezaujali, ale tieto vyzerajú celkom sľubne, tak som sa rozhodla, že sa s vami o ne podelím, aj keď si nemyslím, že sa všetky dostanú aj ku nám na Slovensko, čo mi je ľúto. No keď budete niekde v zahraničí, tak sa určite po Essence popozerajte, pretože môžete objaviť naozaj zaujímavé limitky, ktoré u nás nie sú.

Make me pretty- Je limitka v ktorej Essence nepoužilo žiadnu kozmetiku a zameralo sa na kozmetické štetce. Z tejto limitky si určite každý vyberie štetec, ak do neho nechce investovať príliš veľa peňazí, pretože aj s týmto z limitky si viete urobiť celkom príjemné líčenie. Limitka taktiež obsahuje aj púzdro na štetce a čistič štetcov. Ak vás táto limitka zaujala a chystáte sa zaobstarať si niektorí zo štetcov, tak už teraz môžete ísť do DM drogérie, pretože aktuálne sú v ponuke.

Ponuka je naozaj hojná, môžete si vybrať štetce na líčenie tváre aj očí, ďalej tu je multifunkční štetec, čistič na štetce a spomínané praktické púzdro na štetce napríklad na cestovanie.



Urbaniced- Je veľmi zaujímavá limitka, ktorá je inšpirovaná "pouličným štýlom". Z tejto limitky už niečo vlastním, takže onedlho môžete čakať recenziu. Momentálne túto limitku zoženiete v Rakúsku.

Obsahuje laky aj trblietavé, ktoré majú naozaj podarené farby, 2 parfémy ktoré príjemne voňajú, tiene na oči, lesky na pery ktoré majú naozaj dobrú pigmentáciu, lícenku, rozjasňovač a praktické púzdierko, ktoré môžete používať ako peňaženku. 



Happy girls are pretty- Táto limitka ma zaujala úplne najviac. Je naozaj krásna a dá sa s ňou vytvoriť jemné líčenie, ktoré je inšpirované na jeseň. Ak sa mi podarí tak si z tejto limitky určite niečo kúpim. 

Limitka obsahuje dve paletky s jemnými ružovými alebo hnedými tónmi, laky v nádherných nuda farbách ale aj farebných, kontúrovaciu sadu ktorá vyzerá veľmi zaujímavo, ceruzky na oči, lícenku, pilník na nechty a to najlepšie nakoniec rúže ktoré vám môžem len odporúčať pretože mám s nimi skúsenosť z inej limitky a sú skvele pigmentované a aj výdrž je celkom dobrá.



Handcream- Je limitka, ktorá obsahuje krémy na ruky so shea maslom a kokosovým olejom, ktoré sa budú na zimu veľmi hodiť, takže ak sa k nám dostanú, tak si nejaké určite zaobstarám.




1 komentár:

  1. Krémy na ruce mám od essence nejradši, takže si je určitě pořídím, pokud u nás budou :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť