piatok 27. novembra 2015

Glossybox za November 2015


Ahojte :) Tento mesiac prinášam Glossybox pomerne neskoro, no bohužiaľ povinnosti mi nedovolili nájsť si čas na bloggovanie, aj keď som veľmi chcela. Som radšej ak mám viac času na článok a popritom nemám v hlave, že hneď po dopísaní musím riešiť inú povinnosť, pretože práve tie články sú len "odflákané" a tie na blogu nechcem. To však bolo trošku odbočenie od dnešnej témy. Glossybox za tento mesiac nesie názov Golden a zlaté prvky sa v ňom naozaj objavujú, veď uvidíte sami. Čo však musím usúdiť je to, že mi prišiel trochu "chudobný".


Ako každý mesiac aj teraz tu máme niekoľko letákov ktoré sa týkajú práve produktov ktoré sa ukrývajú v boxe, malý časopis v ktorom sú rôzne rady a DIY, no a samozrejme popisy produktov, ďalej je tu poukážka na nákup potravín ku konkrétnemu jedlu v hodnote 20€.


Box obsahoval dokopy päť produktov z dekoratívnej kozmetiky, vlasovej a pleťovej starostlivosti, takže výber bol pomerne široký.


Gliss Kur- Dream Hair- olej na vlasy ma veľmi potešil, pretože oleje veľmi rada používam. Musím povedať, že tento má naozaj zvláštnu konzistenciu, ktorá je doslova vodová a však keď si ju nastriekate na vlasy cítite že sa vodová konzistencia mení na olej. Olej krásne vonia, musím ho však ešte viac krát vyskúšať aby som o ňom mohla povedať svoj názor (ak by ste mali záujem rada spravím aj samostatný príspevok). 
-originálny produkt, cena: 6,99€

Cuccio- lak na nechty v krásnej trblietavej zlatej farbe úplne vystihuje tému boxu. Priznám sa, že o tejto značke som ešte nepočula, ale na lak som veľmi zvedavá. Má krásnu farbu a je dosť hustý, takže si myslím, že bude kryť už v jednej vrstve. 
-originálny produkt, cena: 7,95€

Etre belle cosmetics- tak takúto vecičku som si už naozaj dlho chcela kúpiť. Ide o roll- očný gél, ktorý by mal zvlhčiť očné okolie a zároveň chladivý efekt by mal zmenšovať kruhy pod očami. Taktiež sľubuje sviežejší a oddýchnutejší pohľad.
-originálny produkt, cena: 41,90€



Glossybox- očný tieň, ktorého swatch môžete vidieť nižšie je veľmi zaujímavej farby, ktorý môžete použiť ako na denné tak i na nočné líčenie, stačí zvlhčiť štetec.
-originálny produkt, cena: 9,90€

Essence- keď som uvidela, že v boxe je aj niečo od Essence, tak som sa veľmi potešila, pretože túto značku obľubujem. V boxe sa nachádzala novinka, ktorú môžeme opísať ako rúž v podobe lesku na pery. Na perách vytvára naozaj krásnu nude farbu, ktorá sa v tomto ročnom období bude určite hodiť.
Swatch nájdete nižšie. 
-originálny produkt, cena: 2,49€


Celý box dokopy vyšiel na 69,23€.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára