pondelok 28. marca 2016

Spotrebované za marec 2016


Ahojte! Neuveritelné, že máme už marec. Neviem či sa to zdá len mne, no tento rok strašne rýchlo letí, aj keď sme len na začiatku. V minulých spotrebovancoch som spomínala, že zrejme do týchto nebudem mať čo dať, no predsa sa niečo našlo, tak sa poďme pozrieť čo tu mám tentokrát.




Listerine Total Care ústna voda- myslím si, že ústna voda je veľmi dobrá či na dočistenie ústnej dutiny, ale taktiež pre lepší pocit v ústach. Ja mám najradšej tento fialový. Taktiež sa hodí ak nemáte čas a nestíhate si už umyť zuby, samozrejme raz za čas, nie vždy pretože ústna voda určite manuálne umývanie zubov nenahradí.

Balea Frost Flower sprchový gél- na tento sprchový gél ste mohli čítať už aj recenziu. Je z limitovanej edície, ktorú Balea vydala na zimu. Mal veľmi príjemnú vônu ruže a mučenky, ktoré krásne prevoňali celé telo. Narozdiel od väčšiny sprchových gélov od Balei nebol taký vodový a primerane penil.


Gliss Kur Winter Repair šampón- Tento šampón je z limitovanej edície, ktorú v zime vydal Gliss Kur. Sľubuje ochranu vlasov pred chladním počasím a taktiež ste si o ňom už mohli prečítať recenziu na blogu. Šampóny od Gliss Kur mám rada, pretože dostatočne penia, stačí z nich použiť malé množstvo a vlasy krásne umyjú a tiež ich vôňa je veľmi príjemná. Pri tomto šampóne však nemôžem potvrdiť to čo sľubuje, pretože mi prišiel ako klasický šampón a žiadnu väčšiu ochranu vlasov som nepocítila.

Gliss Kur Winter Repair kondicionér- tento kondidionér je z rovnakej limitovanej edícii, ako bol šampón. Bol dostatočne hustý a vlasy dobre vyživil. Taktiež po jeho použití boli vlasy veľmi jemné a vytváral im spolu so šampónom prirodzenú štruktúru. No taktiež ako pri šampóne som žiadnu ochranu navyše nepocítila.

Gliss Kur Milion Gloss sprej na vlasy- Spreje na vlasy od Gliss Kur mám veľmi rada pretože vytvárajú prirodzené zvlnenie vlasom a dajú sa vďaka nim ľahšie rozčesať. Tento sprej sľubuje dodanie lesku, ktoré bolo viditelné, takže ho môžem odporúčiť.


Treaclemoon One Ginger Morning sprchový gél- Kedysi dávno som písala aj na tento sprchový gél už receniziu. Tentokrát som si ho však kúpila v tomto maličkom balení, ktorý je perfektný na cestovanie. Sprchový gél má úžasnú zázvorovú vôňu a napriek tomu, že je taký malý, tak vydrží dlho, pretože z neho stačí použiť len malé množstvo a vytvára dostatočnú penu a zanecháva krásnu vôňu na tele. Ak budete v zahraničí, tak určite vyskúšajte tieto sprchové gély, pretože sú vážne skvelé, ale u nás na Slovensku som ich ešte nevidela. 

Balea Zucker Schnute suflé na telo- S týmto suflé som nebola spokojná, napriek tomu že voňal rovnako ako sprchový gél, ktorý bol z tejto sady, malo suflé oveľa silnejšiu a veľmi sladkú vôňu. Okrem toho sa strasne tažko vsiakal do tela a pri nanesení väčšieho množstva som mala celé telo "biele" ako by od krému, pretože sa nedokázal vsiaknuť do pleti. 

Balea zimný krém na ruky- Tento krém mal až vazelínovú konzistenciu a vzhľadom na to, že neobsahoval žiadnu parfumáciu, tak ani vôbec nevoňal, čo mne osobne nevyhovovalo. Do rúk sa nevsiakol rýchlo, napriek tomu ich dostatočne vyživil, ale zanechával film, ktorý ja nemám moc rada. Nabudúce asi skúsim iný.


Nivea odličovacie obrúsky- Tieto obrúsky som mala v Glossyboxe. Bolo v nich sedem obrúskov, takže toto balenie je úplne ideálne na cesty. Obrúsky dobre odlíčili a pleť bola po nich svieža. Taktiež ich vôňa bola veľmi príjemná. Myslím si však, že obrúsky od Nivei sú pomerne drahé, takže zostávam radšej pri mojej obľúbenej Balei. 

Elmex zubná pasta- K tejto paste asi nemám čo dodať, pretože ju používam stále dookola a som s ňou veľmi spokojná. Ak hľadáte novú pastu, tak určite skúste túto, pretože s ňou nič nepokazíte. 



To by bolo všetko čo som stihla za tento mesiac spotrebovať. Neviem či toho bolo veľa alebo málo, ale tento mesiac som viac nestihla. Čo sa týka apríla, tak ten bude úplne uletení, pretože idem zo školy na pár dní do Prahy a odtiaľ potom na dva týždne na prax, takže uvidíme čo stihnem spotrebovať.

Nakoniec ako vždy čo som tento mesiac počúvala, pozerala, čítala...

Seriály: zostávame pri klasike a to PLL, TVD, Shadowhunters a The originals
Knihy: stále čítam tretiu časť After- After We Fell a kúpila som si Dievča vo vlaku, čo ešte tiež nemám dočítané
Hudba: Zayn- album Mind of mine



2 komentáre:

  1. Já mám ráda spreje gliskur do morkých vlasů na rozčesání.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balea krém na ruky a sprcháč mám doma a som s nimi spokojná, krásne sprcháčik vonia a krém sa rýchlo vstrebe. :)
    Môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do GFC a sleduj novinky. :)

    OdpovedaťOdstrániť