piatok 8. apríla 2016

Recenzia: Rexona Active Shield


Ahojte :) Pár týždňov som pre vás testovala nový antiperspirant od Rexony, ktorý ste si už mohli všimnúť v obchodoch. Som veľmi rada, že som dostala možnosť s touto značkou spolupracovať a dúfam, že sa vám recenzia bude páčiť. Na fotke vyššie môžete taktiež vidieť ručne písaný odkaz, ktorý ma veľmi potešil.



Ak sa trošku zaujimate o veci, ktoré súvisia s naším telom, tak určite viete vysvetliť každému, kto si ešte stále myslí že "pot" smrdí, že to nie je pravda. V skutočnosti nepríjemná vôňa, ktorú cítime po spotení sú vlastne baktérie, ktoré sa nachádzajú v našom podpazuší. Prečo vám ale o tomto píšem? Odpoveď je veľmi jednoduchá. Práve nový antiperspirant od Rexony sľubuje eliminovanie baktérií.
Taktiež obsahuje zložku "motion sence" čo znamená, že sa uvoľňuje postupne počas celého dňa a mala by pôsobiť až 48 hodín. 

Aké sú však moje pocity po testovaní tohto antiperspiranta? Za mňa je Rexona určite značkou, ktorú každý z nás aspoň raz vyskúšal a bol s ňou určite spokojný! Tento antiperspirant je rovnako skvelý, ako všetky od Rexony a možno že ešte aj lepší. Po použití antiperspiranta som naozaj nepociťovala nepríjemný zápach v oblasti podpazušia či pri zdvihnutí rúk alebo na oblečení. Jej vôňa je veľmi príjemná, nie príliš silná aby prekryla voňu parfému a taktiež nie veľmi taká "antiperspirantová" ak chápete načo myslím. Jediné čo tomuto výrobku musím vytknúť je výdrž, pretože 48 hodín to určite nie je, ale keď som si ho dala ráno, tak mi dovtedy kým som neprišla zo školy domov vydržal a ak som sa dobre dočítala v zložení, že obsahuje aluminium, ktorý je veľmi nepodporujem.


Mužskú verziu som dostala v takomto prevedení. Mala dosť rozdielnu vôňu ako tá ženská, ale jej účinky boli rovnaké ako u ženskej verzii.


Skúšali ste už novinky od Rexony? Ako ste s nimi spokojný? Určite mi to napíšte do komentáru. Ja si myslím, že sa táto rada Rexone veľmi podarila a budú mať vďaka nej ešte viac spokojných zákazníkov.


 

2 komentáre:

  1. Čítala som už recenziu u Pinkshaaark a tiež ich chválila, už som si jeden kúpila a som zvedavá, aký bude. Zatiaľ ho mám len durhý deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež dostala tieto produkty na testovanie a taktiež som s novou Rexonou spokojná :)
    Inak dovoľujem si ťa i tvoje čitateľky pozvať na môj blog, kde aktuálne prebieha súťaž o novinky od Dove:
    Klaudy's shopping enjoyment – SÚŤAŽ o Dove novinky

    OdpovedaťOdstrániť