štvrtok 18. augusta 2016

Glossybox za August 2016


Ahojte :) Vitajte pri dnešnom príspevku. Glossybox v auguste oslávil 5 rokov vďaka čomu sa aj v boxe nachádzalo viac produktov a dokonca aj jeden tajný. Teší ma že tentokrát je box naozaj zaujimavý a obsahuje ako telovú tak aj dekoratívnu kozmetiku.


NEW BEAUTY SHAMPOO

Glossybox tento mesiac rozoslal mini balenie záhadného šampónu, ktorý majú možnosť vyskúšať ako prví práve odoberatelia boxu. Šampón je krémovej konzistencie so sladkou vôňou. Nemám tušenie o akú značku môže ísť ale teším sa na testovanie. Dúfam, že sa čoskoro dočítam aká značka sa skrývala v záhadnom balení. 

Catherine Nail Collection

Tento lak v odtieni 236 Maple sa nesie v jemnej púdrovo ružovej farbe, ktorá sa hodí pre každú príležitosť. Od tejto značky som už mala laky v predchádzajúcich boxoch. Tieto laky majú viac ako priemernú výdrž a nelúpu sa tak rýchlo takže som s nimi bola celkom spokojná.
-originálny produkt, cena 12,95€



Catrice MATT lip artist

Tento rúž v ceruzke sľubuje dlhotrvajúcu výdrž až po dobu 6 hodín bez vysušovania. Je to veľmi krásny odtieň na blížiacu sa jeseň/zimu. Po nanesení by mal rúž zaschnúť na matno.
-originálny produkt, cena 4,99€

Bennefit GIMME BROW

Najviac ma z celého boxu potešil práve tento produkt na obočie od značky Benefit, ktorú mám veľmi rada. Práve vďaka Glossyboxu som mala možnosť vyskúšať túto značku a mám od nej už pomaly malú zbierku miniatúrok (nižšie je fotka). Mne sa už prvotná verzia Gimme Brow veľmi páčila a rozmýšlala som o tom či si ju kúpiť, ale povedzme si úprimne stojí dosť veľa. Teraz mám však možnosť vyskúšať túto vynovenú verziu a už sa teším ako bude vyzerať po použití na obočí.
-originálny produkt, cena 26,50€


Nádherné balenia od Benefit ma vedia vždy prekvapiť. 


Štetec sa so svojím tvarom a veľkosťou hodí na veľmi ľahké použitie.


Odtieň 030 Barberry Hopping


Vandini Flow Body Fluid

Tento body fluid vonia krásne po grapefruite a wakame. Má veľmi dobrú textúru nie príliš hustú ani príliš tekutú, takú akurát, ktorá sa dá ľahko naniesť a vstrebe sa pomerne rýchlo. Značka Vandini má veľmi kvalitné produkty, navyše sú bez parabénov a taktiež vegan.
-originálny produkt, cena 4,99€

Palmolive Magic Softness Duft Schaumseife Jasmin

Nakoniec ma taktiež veľmi potešilo tekuté mydlo vo forme peny. Má krásny obal a jeho vôňa po jasmínoch je na rukách veľmi príjemná. Ak ste ešte tieto peny na umývanie rúk neskúšali tak si jednu určite vyberte, pretože teraz sa v drogérii naozaj rozmnožili od rôznych značiek. 
-originálny produkt, cena 2,49€



A nakoniec moja zbierka miniatúrok.


Celý box vyšiel na 51,92€ ak by ste si všetky produkty kúpili v originálnom balení. 

Ako sa vám páčil Glossybox pri príležitosti piateho výročia? Čo by ste si z neho vybrali vy?







2 komentáre:

  1. Rúž má veľmi peknú farbu. Všetky produkty vyzerajú super, ale ja by som si ten box predsa len nekúpila. Stojí dosť. :)

    my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj skutočná cena boxu je vždy o veľa vyššia ako jej predplatné za ktoré sa objednáva

      Odstrániť