sobota 31. decembra 2016

Glossybox za December 2016

Ahojte :) Hlásím sa vám s posledným príspevkom v tomto roku. V prvom rade by som sa vám chcela poďakovať za všetky komentáre a pozretia môjho blogu. Viem, že som tento rok veľmi aktívna nebola, ale ako sa hovorí čím je človek starší tým má menej času. Vráťme sa však k boxu a poďte sa pozrieť čo obsahoval posledný box v tomto roku.


Chcem vám zaželať aby ste zažili ten najkrajší rok vo vašom živote plný úspechov a splnených želení. Nebuďte smutní a myslite vždy pozitvíne, pretože pozitívny pohľad na veci je najdôležitejší. Robte všetko čo vás baví a užívajte si život, pretože je len jeden. Ja vstupujem do nového roka s predsavzatím, že nie každý kto sa na vás pekne usmeje tak tomu treba aj veriť, pretože tento rok som sa v mnohích ľudoch sklamala.. Nesľubujte sľuby, ktoré nemôžete splniť, pretože sľuby sú občas horšie ako klamstvá. ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016!!!!

 

V poslednom tohtoročnom boxe sa nachádzalo päť produktov a jeden menší nekozmetický darček. Nehovorím, že som sklamaná ale posledné boxy, ktoré som obdržala ma vôbec svojimi produktami neohúrili.


 PURELEI náramok/gumička
Určite ste aj vy zaznamenali trend nosenia náramkov, ktoré sa zároveň dajú použiť aj ako gumička. Práve jedna z nich sa nachádzala aj v boxe a som z nej naozaj nadšená, pretože má krásny dizajn a vyzerá veľmi dobre ako na ruke tak aj vo vlasoch. Ako jedinú nevýhodu vidím to, že pri hustých vlasoch ako sú aj tie moje tak sa gumička dosť rýchlo roztiahne. 
-originálny produkt, cena: 9,90€ (za 3ks)

Loreal Elnett de Luxe 
Tento lak na vlasy sľubuje extra výdrž bez zlepenia vlasov, ktoré zostávajú po použití jemné. Ja vôbec nepoužívam laky na vlasy práve preto, že zlepia vlasy a ten pocit naozaj neznášam, ale tento lak vyskúšam a budem zvedavá či zlepí vlasy alebo nie.
-originálny produkt, cena: 3,99€



Syos Ceramide complex
O tomto produkte sa v letáčiku, ktorý je vždy priložený k boxu nič nepísalo, ale našla som na internete, že by mal posilňovať vlasy a znova ich oživiť. To by mi teraz naozaj pomohlo, pretože po účese zo stužkovej ich mám naozaj zničené (aj keď účes bol krásny).
-originálny produkt

MDMflow Semi-matte lipstick supreme
V boxe sa nachádzal aj nádherný červený rúž, ktorý je polomatný a nemal by vysušovať pery. Ja nemám veľmi odvahu nosiť červenú na perách a bežne by som si ju ani nekúpila, takže teraz budem mať možnosť aspoň vyskúšať ako by sa mi červená hodila. 
-originálny produkt, cena: 26€


Takto vyzerá náramok/gumička a rúž.



aldoVANDINI očné sérum
Toto očné sérum zjemňuje vrásky očného okolia vďaka svetlom odrážajúcim pigmentom z diamantového prachu by mal vrásky skryť už po piatich minútach. Zjemňuje očné okolie a dodáva jej vlhkosť. Jedno balenie by malo vystačiť na štyri použitia. 
-originálny produkt, cena: 4,15€

LA Theorie des volcans
Tento face scrub som už vyskúšala a som s ním naozaj veľmi spokojná. Krásne vyčistí pleť a zjemní ju. Je veľmi dobrý pretože pleť čistí do hĺbky a nevysušuje ju. Nevyše má označenie vegan.
-originálny produkt, cena: 30€


Celý box vyšiel na 74,04€ (ale nie je tam započítaný produkt od Syosu pretože jeho cenu neviem)


To by bolo odomňa pre tento rok všetko. Ešte raz vám za všetko ďakujem a teším sa na vás aj v roku 2017!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára