nedeľa 16. apríla 2017

Veľký Primark haul- Jar 2017 a iné



Ahojte :) Minulú sobotu som mala opäť možnosť navštíviť môj obľúbený Primak. Nazvala by som to, ako menšiu odmenu za to, že som zvládla písomné maturity, pretože posledné týžne som bola v dosť veľkom strese ako to celé dopadne. Ak ste to zažili tiež určite poznáte moje pocity.

Okrem nákupu z Primaku vám chcem v tomto článku ukázať aj veci, ktoré som si kúpila v iných obchodoch. Chcem vám však hneď na začiatok povedať, že bežne takto veľa oblečenia nenakupujem a už naozaj dlho som si toľko vecí naraz nenakúpila a väčšinu z nich som potrebovala.



Ako prvé vám chcem ukázať túto nádhernú sukňu, do ktorej som sa hneď zamilovala a nemohla som ju tam nechať. Je dlhšia a má dve časti, tá prvá je spodnička, ktorá je super, pretože cez ňu naozaj nič nepresvitá a tú druhú časť môžeme ju nazvať ako "sieťku", ktorá má na sebe bodky. Veľmi pekný kúsok na leto, čo si o tom myslíte? Mne sa táto sukňa veľmi hodí na tzv. festival look.




Ja si myslím, že najkrajším kúskom z tohto celého haulu sú práve tieto krátke rifle, ktoré sú nad pás. Takéto som ešte nemala, takže som si jedny kúpila na leto a vôbec to neľutujem, pretože okrem toho, že majú na sebe krásny vzor s kvetmi, ktorý je teraz veľmi populárny, tak sú aj veľmi pohodlné.


Basic tričiek nikdy nie je dosť a hlavne keď sa nám už blíži leto. Ja som si tričká s takýmto strihol zvykávala kupovať HM-ku, ale po tom ako som ich viackrát prala tak sa dosť roztiahli, takže tentokrát som dala šancu týmto z Primarku, ktoré boli navyše za super cenu a s nastavitelnými ramienkami.


Ďalej som si vzala kraťase tiež za super cenu.


Primark je tiež závilosť na pyžamách, pretože oni sú tam vždy tak nádherné, že sa im nedá odolať.


Je tu nejaký milovník kávy? Pretože ja som sa za poslednú dobu stala veľkou kávičkárkou.


Takéto kúsky bežne neukazujem, ale pre tentokrát som sa rozhodla, že vám ich ukážem. Ak si všimnete na zelenej podprsenke prechádzajú pásiky na dekolte a vyzerá to veľmi zaujímavo.


Ako som to tu už básnila, tak mám veľmi rada odličovacie tampóniky z Primarku tak som si urobila menšiu zásobu a toto je vtipné, ale musím sa s vami podeliť o to, že ich zlacneli čo bolo napísané hneď na obale. Potom som si kúpila ešte beauty hubky, ktoré som už raz mala a myslím si že za tú cenu sú v pohode.


Keď som išla do Primarku, tak som mala v pláne kúpiť si aj pekné okuliare na leto a tieto ma zaujali najviac.


Tento organizér stál len 3€ čo si myslím, že je úžasná cena voči tým, ktoré sa predávajú na ebay.


Zaujali ma aj tieto metalické nechty, čo ale boli úplne zbytočne vyhodené peniaze, pretože po prvé moje nechty boli príliš maličké takže som si nevedela ku každému nájsť pár a navyše to lepidlo, ktoré obsahovali bolo strašne silné.



Toto bolo všetko čo som si kúpila v Primarku a teraz sa ešte pozrieme na niečo málo z našich obchodov.


Po bombere som si už dlho brúsila zuby a túto vojenskú zelenú farbu zbožňujem a keď som túto kombináciu uvidela v Bershke, tak som neodoľala a myslím si že na tomto kúsku oblečenia budem dosť závislá.




V Tezenise som si kúpila veľmi pohodlné elastické legíny a tieto dierkované pančuchy z ktorých viem, že je už presýtený celý internet a chápem že mnohým z vás to už lezie na nervy, že to má toľko ľudí, ale kde bývam ja som to ešte na nikom nevidela, takže si nemyslím, že je to tak aj v menších mestách.



Takto vyzerá podprsenka pod tričkom. Ja si myslím, že veľmi zaujimavý a neobyčajný kúsok.



Nakoniec by som sa s vami chcela podeliť ešte o jednu maličkosť a to je to, že som začala byť strašne závislá na seriály 13 reasons why. Nikdy predtým ako sa to vlastne nenatočilo som nič o tomto nepočula aj keď teraz už viem, že dávno predtým bola aj kniha, ktorú si určite prečítam, keď sa už nebudem musieť nič učiť. Chcem vám však povedať, že strašne sa mi páči ten príbeh, pretože zobrazuje skutočnosť, ktorú si často mnohí z nás nechcú priznať a to je to, že šikana môže mať aj tragické následky. Ja osobne som po scénke Hanny a Justina začala byť ich strašný fanúšik, ale keď som zistila ako sa príbeh ďalej rozvíjal, tak ma to naozaj zarazilo. Každopádne ešte som to celé nedopozerala, ale úprimne je to tak strašne zamotané, že sa bojím konca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára