štvrtok 28. septembra 2017

Glossybox za September 2017


Ahojte :) Opäť tu máme ďalší mesiac a ako v predchádzajúcich ani v tomto nesmie chýbať nové vydanie Glossyboxu. Ak si článok dočítate až dokonca, tak sa dozviete že som pre vás na nasledujúce mesiace prichystala ešte jedno malé prekvapenie, ktoré sa týka práve tohto boxu.
V tomto mesiaci som opäť obdržala box, ktorý má rozličnú farbu ako klasický ružový, ktorý dostávam poväčšine roka. Zelená farba v kombinácii so žltým ozdobným papierom, ktorý skrýva všetky produkty, ktoré sa v boxe nachádzajú spolu krásne ladia a pasujú do tematiky jesenného počasia. 



Bang Beauty cream color
Krémové očné tiene sú veľmi populárne hlavne preto, že ak sa človek ponáhla tak si ich vie jednoducho a ľahko aplikovať. Tento tieň je vegánsky a tiež multifunkčný pretože sa okrem očného tieňa môže použiť aj ako rozjasňovač, lícenka či dokonca na rozjasnenie pier. Myslím si že tento bronzový tieň je do jesenného počasia ako stvorený a akýkoľvek look dokáže prirodzene oživiť. 
-originálny produkt, cena: 23 €



Rituals- ritual of ayurveda- natural dry body oil
K boxu bola priložená aj maličká vzorka suchého telového oleja od značky Rituals. Olej má jemnú vôňu a predpokladám, že ho do boxu vložili práve preto, pretože budúci mesiac prichádza špeciálne vydanie Glossyboxu, v ktorom budú produkty od tejto značky.
-originálny produkt, cena: vzorka

Benefit Cosmetics Gogotint
Značku Benefit som mala možnosť spoznať práve vďaka tomuto boxu a nedávno som premýšľala, že už dlho sa žiaden produkt od tejto značky v ňom nenachádzal. Gogotint je rovnako multifunkčným produktom, ktorý sa môže použiť nie len na líčka ale aj na pery. V boxe sa nachádzala miniatúrka tohto produktu, ktorý sľubuje dlhotrvácnu výdrž a je dokonca odolný aj voči bozkom čo sa určite hodí. 
-originálny produkt, cena: 33 €



Alverde očný krém
Najviac ma z celého boxu potešil zrejme tento očný krém od Alverde. Už dlhšie som sa v Dm-ke pokukávala po očnom kréme práve od tejto značky a som rada, že som si žiadny nekúpila, pretože jeden ma čakal v boxe. Krém obsahuje mandlový olej a vitamín E, ktoré sa starajú o očné okolie, ktoré je veľmi citlivé a potrebuje extra starostlivosť už v mladom veku. Takže ak ešte nepoužívate očný krém, tak vám odporúčam aby ste si ho zaradili do vašej starostlivosti. 
-originálny produkt, cena: 4,95 €



Haka Euterpflege
Tento krém je skvelým pomocníkom pre všetky popraskané a hrubšie miesta na koži ako sú napríklad chodidlá, lakte, kolená.. Zmäkčuje tvrdú a namáhanú pokožku a dodáva jej opätovnú pružnosť. 
-originálny produkt, cena: 7,25 €

Invisibobble Nano- káblové gumičky do vlasov
Každý z vás určite pozná tieto gumičky v tvare káblov od telefónu, ktoré by nemali ničiť vlasy a tiež by nemali zanechávať vo vlasoch stopy po gumičke, ktoré robia tie klasické. Tieto sú veľmi maličké a slúžia na zachytenie menších prameňov vlasov. Existujú v rôznych prevedeniach (podľa toho akej farby máte vlasy a tým sa stanú vo vašich vlasoch neviditeľnými). Mne bohužiaľ poslali svetlý odtieň a moje vlasy sú tmavé, takže gumičky neviditeľné nebudú, ale určite ich využijem. Balenie obsahovalo 3 mini gumičky. 
-originálny produkt, cena: 3,95 €



Prikladám tiež swatch krémové očného tieňa a lícenko-rúžu od Benefit 


Celý box vyšiel na 72,15 €

Box za tento mesiac sa mi páčil asi najviac zo všetkých, ktoré som posledné mesiace obdržala. Všetky produkty sú v ňom pre mňa využiteľné a navyše aj multifunčné, čo sa mi v mojom urýchlenom vysokoškolskom živote, ktorý sa tento mesiac začal veľmi hodí. 


K boxu boli tiež priložené rôzne kupóny a letáčik, ktorý ma zaujal natoľko že som okamžite využila príležitosť a na ďalšie mesiace som si objednala špeciálne boxy! Aby som vám to v skratke vysvetlila, Glossybox prišiel s tromi boxami, ktoré mali pre odoberateľov zvýhodnú cenu. Prvý box dostanem budúci mesiac a budú v ňom produkty od značky Rituals, z ktorej malá ukážka bola už aj v tomto boxe. V novembri dostanem adventný kalendár, ktorý stál 100€ ale rozhodla som sa do neho investovať, pretože sa v ňom budú nachádzať produkty až za 4krát vyššiu sumu. Nakoniec dostanem špeciálny vianočný box. Ešte nikdy som si žiadne špeciálne boxy od Glossyboxu neobjednala, ale tieto sa mi veľmi zapáčili a verím tomu, že aj vám sa budú ak vám v budúcich mesiacoch budem postupne ukazovať ich obsahy. 


Ako sa vám páčil najnovší box? Boli by ste ochotný zaplatiť toľko peňazí za beauty box, alebo si radšej sami nakupujete kozmetiku? Určite sa so mnou o váš názor môžete podeliť v komentári. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára