utorok 23. júna 2015

Vyhrala som DM box!



Ahojte :) Myslím, že to bolo minulý mesiac keď sa na facebookovej stárnke DM drogérie spustila súťaž opäť o DM box s lákavými produktami. Samozrejme neodolala som a musela som zaregistrovať celú rodinu, aby sme mali väčšiu šancu vyhrať. Nakoniec pri vyhlásení výsledkov som na zozname výhercov, ktorých bolo dokopy 2000, našla meno svojho tatina. Bola som veľmi nadšená, aj keď nevyhralo moje meno a už som sa nevedela dočkať kedy si konečne budem môcť DM box vyzdvihnúť. Začiatkom tohto mesiaca som si DM box konečne vyzdvihla, no mala som plno skúšok a povinnosti počas ukončenia ročníka, takže na napísanie článku ste si museli počkať troška dlhšie no dúfam, že sa vám produkty, ktoré som dostala budú páčiť a možno sa inšpirujete a kúpite si niečo z tohto boxu. Mimochodom za box sa platilo 5€ nebol úplne zadarmo.



Všetky produkty, ktoré sa nachádzali v boxe

-Fructis šampón od Garnier, túto radu šampónov som už vyskúšala, ale tento ružový šampón ešte nie, takže budem veľmi zvedavá ako bude pôsobiť na moje poškodené a zničené vlasy
-Adidas šampón, v boxe sa nenachádzali veci len pre ženy, ale našiel sa tu aj šampón pre mužov
-Dove sprchový krém, tieto sprchové gély mám veľmi rada, pretože pokožku zanechávajú príjemne jemnú na dotyk navyše má aj krásnu vôňu

-Teeth expert pasta na zuby, táto pasta sľubuje pri pravidelnom používaní viditeľné bielenie zubov, na toto sa už veľmi teším a som zvedavá na výsledok, takže ihneď ako sa minie moja aktuálna zubná pasta tak ju vyskúšam a ak budú pozitívne výsledky tak môžete očakávať podrobnú recenziu
-Olejček na strie, jazvy.. ďalší produkt, ktorý ma z boxu veľmi potešil a ktorý budem v najbližšej dobe testovať, je to bio produkt za čo má u mňa ďalšie plus a bola by som naozaj rada ak by splnil to čo sľubuje

-Jednorázové holiace strojčeky od Wilkinson, tento produkt sa teraz na leto veľmi hodí

-Špirála od Catrice, tieto dva produkty som si nechala na koniec pretože som z nich mala najväčšiu radosť, je to úplne super že v boxe bolo aj niečo z dekorativky. Od Catrice som ešte neskúšala žiadnu špirálu, takže na ňu som veľmi zvedavá aká bude 
-Lak na nechty od Essence, túto gélovú kolekciu lakov od Essence som ešte neskúšala, no musím vám povedať, že keď som si s týmto lakom nalakovala nechty, tak som zostala príjemne prekvapená, stačila z nej jedna vrstva a výdrž je tiež veľmi dobrá 


Tak čo kúpili by ste si niečo z DM boxu? Poprípade mali ste to šťastie a vyhrali ste ho ako ja? 
Určite mi odpovede na moje otázky napíšte do komentárov.

1 komentár: