piatok 24. júla 2015

Perfektná štruktúra vlasov?

Ahojte :) Dnes tu pre vás mám malý typ, ako bojovať s nepoddajnými vlasmi, ktoré nám často robia chaos na hlave, ktorá ani jedna z nás neznesie. Mám tu pre vás 2 typy, ktoré majú úplne inú konzistenciu a aj cenu, takže dúfam že vám recenzia pomôže a vyberiete si tú, ktorá vaším vlasom bude vyhovovať najviac.


Poznáme to snáď všetky, asi až na výnimky, ktoré majú to šťastie, že majú dobrú štruktúru vlasov, aj bez toho aby si museli nanášať na vlasy milión prípravkov plné parabénov majú dokonalý vzhľad vlasov. Pre tých však, ktorí majú ten problém ako ja, že ich vlasy vyzerajú často suché, nepoddajné a štruktúra, ako by sa s nimi vôbec nestretla, tak tu mám dvoch malých pomocníkov. ktorý mi dokážu upraviť vlasy na požadovaný tvar vždy keď ich potrebujem. Moje vlasy sú zmiešané, čiže hore po koniec tváre ich mám rovné a dole zas mierne kučeravé, ale nie sú to žiadne nádherné kučery.



Prvým výrobok je od Avonu, je to olejček na vlasy myslím, že proti krepovitosti. Ja som si ho objednala len tak na skúšku, ale osvedčil sa mi viac než dosť. Stačí 2-3 pumpičky naniesť do dlaní a následne naniesť do vlasov. Do korienkov si ho nedávajte, pretože budete mať mastné vlasy. Olej sa dostane hlboko do vlasu a tým napomáha regenerácii vlasu, ktorý je suchý. Výsledkom je pekne vyzerajúci účes, z ktorého nevystávajú suché vlasy a zanecháva peknú štruktúru vlasov, ktorá drží spolu. Nie je to drahý výrobok, takže určite stojí za vyskúšanie

Druhý výrobok je od Schwarzkopf z rady Claudii Schiffer. Ak čítate moje príspevky, tak viete že ja tejto rade veľmi nefandím a všetko zatiaľ čo som z tejto rady vyskúšala ma sklamalo, no tentokrát prišla zmena. Mám zatiaľ len miniatúru tohto produktu, ale určite si v najbližšej dobe kúpim aj celé balenie. Je to vlastne pena, ktorá by mala dodať objem vlasom a mne sa osvedčila aj v tom, že mi pekne upravil štruktúru vlasov, čo spôsobilo že mi vlasy nestáli na každú stranu, ale pekne sa spojili do jedného celku. Ak máte riedke vlasy a potrebujete trošku objemu, aby vaše vlasy nevyzerali príliš nudne, tak toto je určite výrobok pre vás. 


Budem rada ak mi napíšete či ste už niečo z týchto výrobkov skúsili, poprípade či vám pomohli a ak máte rovnaký problém ako ja, tak mi určite napíšte čo používate na vlasy vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára