piatok 25. decembra 2015

Balea- olejový odličovač


Ahojte :) Objavila som skvelú novinku, ktorú som u nás ešte nevidela, ale verím tomu, že k nám čoskoro dorazí. A samozrejme kde inde by som vedela lepšie vyjadriť moje pocity z tohto produktu, ak nie tu na blogu? Myslím si že budete prekvapení, pretože ja som sa s ničím podobným ešte neskúšala odličovať, ale bola skvelá a veľmi pozitívna skúsenosť. 

Poznáte to, ak sa vás niekto opýta čo používate na odličovanie väčšinou vaša odpoveď znie micelárna voda. Je to jednoduché a rýchle. Skúšali ste sa už ale odličovať olejom? Presne  takúto novinku má Balea. Prečítala som si zloženie tohto produktu pred kúpou a bola som z neho naozaj prekvapená, takže to bola ďalšia vec prečo som si ho kúpila. 

Olej je tekutý, a však nie príliš. Používanie je veľmi ľahké. Jednoducho si pumpičkou napumpujete na vatový tampónik dávku podľa vášho gusta a potom začnete produktom jemne odstraňovať make-up a následne umyjete vodou. Z čoho som bola prekvapená bolo to, že mi oči skoro vôbec nedráždil.
Ak si teraz poviete, že by ste si tento produkt nekúpili, pretože sa bojíte, že olej by vám zmastil pokožku, tak podľa môjho názoru ja by som tento olej odporúčala na suchú až zmiešanú pokožku. Na mastnú by som ju neodporúčila, pretože si myslím, že by mohla zanechať mastný filter na pokožke. 

Je to určite dobré aj z toho dôvodu, pretože vám na základe toho, že je to olej aj zhydratuje pokožku, ale keď si myslíte, že vám hydratácia nepostačila, tak kľudne po použití môžete naniesť aj váš obľúbený krém. 



Za mňa tento produkt určite áno, na moju pleť reagoval výborne. Ak ste ho už vyskúšali alebo by ste ho chceli vyskúšať tak mi to určite napíšte do komentárov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára