utorok 30. augusta 2016

Spotrebované za August 2016


Ahojte :) Vitajte pri dnešnom článku so spotrebovanými produktmi. Ani som nečakala, že sa toho nakopí toľko, ale na druhej strane som rada, pretože vám znova môžem ukázať s akými produktmi som bola spokojná a s akými zas nie.



Batiste suchý šampón oriental- suchý šampón u mňa nesmie chýbať. Je to záchrana vždy ak si nestíham umyť vlasy navyše je super aj na dodanie objemu. Tento s vôňou oriental je asi najlepší čo sa týka vône aké som doposiaľ od nich vyskúšala, takže ak ste ešte túto vôňu nemali tak vám ju vrelo odporúčam.

Loreal Paris Casting Sunkiss Tropical postupne zosvetlujúci sprej- ako isto viete, minulý rok som už tento produkt skúšala, ale v gélovej podobe. Vtedy som si ním bola veľmi spokojná pretože som si ho len naniesla na vlasy, vyfúkala ich a mala som hotovo. Pri tomto spreji to však tak nebolo. Ja som si to dávala na celú hlavu, nie len na jednotlivé pramene pretože to by bolo zložité aj z toho princípu, že rozprašovač bol veľmi veľký a naraz vypustil veľa produktu čo je ale na druhej strane dobré, pretože to máte rýchlejšie hotové. Potom ako som si však vyfúkala vlasy tak mi z tohoto produktu zostali zalepené a mala som nepríjemný pocit z nich, takže som si vlasy umyla. Nemusíte sa báť nič s tým nepokazíte. Prvýkrát mi vlasy chytili strašne nepeknú farbu, ale postupne sa tá farba ešte dolaďovala ako sa zosvetľovala aj pomocov tepla a slnka. Tento proces som opakovala ešre trikrát, pretože som celé balenie naraz neminula. Na záver musím povedať, že som spokojná, pretože sa mi zosvetlenie páči a mám ho rada hlavne takto v lete, ale zakaždým som si ich po použití musela umyť.




Adidas control ultra protection antiperspirant- tento antiperspirant je tiež už sto rokov starý a dokonca si ani nevybavujem odkiaľ ho mám. Avšak veľmi príjemná vôňa nie príliš silná, aby na vás ľudia necítili len to že ste sa s ním nastriekali. Samozrejme 48 hodinová ochrana je blbosť, pretože nepoznám nikoho kto by si na sebe nechal toľko antiperspirant bez sprchovania. Bol síce bez alkoholu ale obsahuje aluminim čo považujem za veľké mínus.

Pantene color protect and shine balzam na farbené, matné vlasy- tento balzam som dostala už naozaj dávno myslím že v jednom z DM boxov, ktoré som vyhrala. Nemala som ho čas použiť, pretože som mala stále iné, ale teraz keď som ho vyskúšala, tak ma veľmi potešil. Vlasy zanechal veľmi jemné a dodal im lesk. Nesmiem zabudnúť ani na jeho vôňu, ktorá mi pripomínala prípravky u kaderníkov. Ja nemám farbené vlasy, len troška zosvetlené, takže neviem posúdiť ako by pôsobil na farbené vlasy.



Das gesunde plus B12 vitaminová kúra- netradične, ale chcem vám ukázať aj niečo iné z drogérie ako zvyčajne kozmetiku. Kúpila som si túto vitamínovú kúru vo forme ampuliek, ktorých bolo v balení desať. Ja som sa po tejto kúre cítila naozaj lepšie, bola som menej unavená a mala som viac energie. A o pár mesiacov si túto kúru urobím znova.

Listerine total care- ďalej je tu Listerine, ktorý si kupujeme stále dookola k tomu asi nie je čo dodať. Ostatné som ešte neskúšala, ale na tento druh som si už zvykla, takže si klasicky kupujem vždy tento.



Borotalco olej do kúpeľa- tento produkt obsahoval argánový olej a mandľové oleje. Bol veľmi dobrý, krásne prevoňal kúpeľ a zanechával vďaka vzácnym zložkám jemnú a hydratovanú pokožku.

Palmolive chocolate passion krémový sprchový gél- no ja som sa bohužiaľ s touto vôňou vôbec nedokázala stotožniť, takže som ju posunula ďalej. Ale ak máte radi vôňu čokolády tak to stojí za vyskúšanie pretože má intenzívnu vôňu a dobre pení.



Tesco loves baby zvlhčené obrúsky- ako ďalšie do testovania zvlhčených obrúskov pre deti, ktoré sa budú dať použiť aj ako klasické obrúsky na odličovanie som si vybrala tieto z Tesca. Popravde som im veľkú nádej nedávala, ale chcela som sem zaradiť rôzne značky.  Avšak som veľmi príjemne prekvapené, pretože tieto obrúsky boli naozaj veľmi dobré a kvalitné. Obsahovali čistiace mlieko z výťažkou z aloe vera a harmančeka a sú vhodné aj na pokožku so sklonom k ekzému. Tieto obrúsky boli do poslednej vlhké a vôbec nevyschli aj vďaka znovu zatvárateľnému obalu, ktoré je oveľa lepšie ako klasické zalepovacie. Pleť ľahko zbavili mastnoty a zanechali ju sviežu. Navyše balenie obsahovalo 56 obrúskov za super cenu.

Essence Good girl bad girl voňavka- ja mám rada vône z limitiek od Essence. Táto je jedna z tých lepších mala jemne kvietinkovo-ovocno-orientálnu vôňu. Je to veľmi zaujimavá kombinácia a určite by ju mali zaradiť aj do bežnej ponuky.



Schaebens avokádová maska- o tejto maske som už tiež písala v spotrebovaných produktoch. Nie je drahá a svoj účel plný dokonale. Neviem či sa dá u nás dostať, ale ak ju niekde uvidíte tak ju určite vyskúšajte.

Balea zľupovacia maska- po poslednej skúsenosti keď som si túto masku nevedela dať dole, tak teraz fungovala veľmi dobre. Dala sa ľahko zľúpať, len sa s ňou treba naučiť pracovať. Pleť bola do hĺbky vyčistená a zbavená aj čiernych bodiek.

Otto Kern Playful- táto vôňa mi naopak vôbec nevoňala. Napriek tomu, že je pre ženy mne vonia ako mužská pretože je strašne silná a nedokázala by som ju nosiť. Mám radšej jemnejšie vône.




Dostali sme sa až nakoniec toto bolo všetko čo sa mi minulo tento mesiac. Je koniec prázdnin a v septembri sa vraciam do školy. Ubehlo to rýchlo, ale aj sa teším tak uvidíme. Inak chcela som sa vás opýtať, či by ste mali záujem o nákup vegan potravín alebo niečo podobné. Ak áno tak mi to určite napíšte do komentárov.

Knihy: Anna Todd- After ever happy
Hudba: Selena Gomez- We don't talk anymore, Zayn- Cruel, Justin Bieber- Let me love you, The Chainsmokers- Closer
Filmy- Tajný život mazlíčkov

A nakoniec, ako sa vám páči nové pozadie kde som fotila fotky, je lepšie alebo sa vám viac páčilo to staré?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára