sobota 8. októbra 2016

Interbeauty 2016

Ahojte :) štvrtok, piatok a sobotu sa v Bratislave v Inchebe konal veľtrh kozmetiky na ktorej som nemohla chýbať. Ja som sa zúčastnila posledný deň čiže dnes v sobotu. Bolo to naozaj úžasné a samozrejme nemôže chýbať ani príspevok na blogu o tejto skvelej akcii a o pár úlovkoch, ktoré som si kúpila.

Na výber bolo veľmi veľa stánkov so skvelými produktmi vo väčšine na vlasy a nechty, ale ja som sa tešila hlavne na stánok Krasotiky, ktorý ma nesklamal. Odniesla som si odtiaľ dve veci aj keď by som to tam najradšej vykúpila celé, ale držala som sa.




Slávne krémové makeupy od Sleek boli ospevované z každej strany a neodoľala som aby som si jeden nevzala. Veľmi milé baby mi pomohli s výberom odtieňa čo som naozaj ocenila. Tento makeup je zároveň prvým mojím produktom od značky Sleek. Navyše ma veľmi teší že je bez oleja. O tom aký je vás určite budem po dlhošom používaní informovať. Mimochodom makeup je v odtieni Barley 704.


Od skvelej značky I love... som si odniesla sprchový gél veľmi s zaujímavou kombináciou vône mango a papaja.


Neustále si hovorím, že potrebujem novú zubnú kefku a najradšej mám mäkké od Curaprox, ale naopak som rada, že som si kefku nekúpila skôr, pretože na Interbeauty som natrafila na tieto krásne v dvojbalení.


Tento deň bol naozaj skvelý a som strašne rada, že som sa mohla zúčastniť tejto akcie, určite ju nevynechám ani budúci rok. A nakoniec vám pridám pár fotiek, aby ste mohli vidieť ako to tam vyzeralo. Ak ste boli tiež na Interbeauty tak mi určite napíšte do komentáru ako sa vám páčilo a čo pekné ste si odniesli vy.




1 komentár:

  1. Vyzerá to tam skvelo, možno sa na ďalší rok zúčastním aj ja. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť