nedeľa 22. januára 2017

Možnosť objednať si limitky od Essence, ktoré u nás nie sú dostupné!

Ahojte :) Dnes mám pre vás veľmi zaujimavý nápad, ktorý sa mi zrodil v hlave a okamžite som musela prísť na blog, aby som sa s vami o neho mohla podeliť.

Dávnejšie keď som ešte začínala s blogom, tak som často pridávala príspevky o limitkách Essence, nie všetky však dorazili aj k nám na Slovensko. Preto som hľadala možnosť ako si zakúpiť lepšie povedané objednať tieto produkty.

Našla som eshop s názvom kosmetik4less.de ktorý ponúka najnovšie limitky Essence a posiela do celého sveta.

Jediným problémom je to, že do Nemecka je poštovné 3,90€ čo by bola veľmi prijateľná cena, ale do Európy je už poštovné 8,90€, čo je dosť vysoká čiastka. Ale vymyslela som, ako si objednať veci z tejto stránky aj bez toho aby sme museli platiť tak vysoké poštovné.

Preto určite si choďte pozrieť túto stránku a ak by ste mali záujem si z nej niečo objednať, tak mi to napíšte do komentárov váš email a ja vás budem kontaktovať.

Postup by bol veľmi jednoduchý. Ak by sa vás napríklad každý mesiac pár našlo, tak by sme si rozdelili spoločne poštovné a potom ako by balík prišiel tak by som vám poslala veci, ktoré ste si objednali. Na spôsobe platby by sme sa dohodli, poprípade by sme sa mohli stretnúť v NR alebo BA.


Na tejto stránke sú aj iné značky kozmetiky, tak dúfam že vás táto ponuka zaujala a pridá sa vás čo najviac! Ak by som založila skupinu na facebooku pre tých, ktorí budú chcieť objednávať, tak vám dám vedieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára