piatok 17. februára 2017

Glossybox za január 2017 DE


Ahojte :) Ako som vám už spomínala v predchádzajúcom príspevku, tak mi dorazil aj nemecký box, čo neviem ako je možné, ale naopak som veľmi rada, že som mala možnosť ho vyskúšať. V nemeckom boxe sa nachádzali 2 produkty, ktoré boli rovnaké ako v predchádzajúcom.


Borotalco pure natural freshness deodorant
Tento deodorant je bez hliníkových solí a osviežuje až po dobu 48 hodín vďaka zelenému čaju a extraktu z lipového kvetu. Prírodné zložky ako eukalyptus a tymiánový olej eliminujú zápach.
-originálny produkt, cena: 3,99€

Elvital Tonerde Absolue šampón na vlasy
Rovnako ako masku tak aj tento šampón som mala už doma predtým, ako som ho dostala v boxe. Celá táto rada slúži pre mastiace sa vlasy a zbavuje ich prebytočného mazu. Je bez silikónov a upokojuje pokožku hlavy. Okrem toho sľubuje, že 72 hodín vnáša vlhkosť ku špičkám vlasov.
-originálny produkt, cena: 2,95€



Mudmasky facial detox purifying recovery mask
Túto masku som tiež spomínala v predchádzajúcom príspevku, takže ak ste na jej účinky zvedaví, tak sa preklikajte na príspevok.
-originálny produkt, cena: 69€

Biodroga MD cleaning
Vďaka rôznym výťažkom z ovocia podporuje špeciálnu starostlivosť a jemnú regeneráciu pokožky.
-originálny produkt, cena: 32€



Engelsrufer Love perfume
Nachádzala sa tu aj rovnaká vzorka vône, ktorú niekomu podarujem.

MeMeMe Cosmetics lighlighter
Tento tekutý lighlighter ste mohli vidieť aj v predchádzajúcom boxe. Veľmi sa mi páči jeho pigmentácia a nádherné odlesky, ktoré hádže pri odrážaní svetla.
-originálny produkt, cena: 8,15€



Celý box vyšiel na 116,09€ (ak by ste si všetky produkty kúpili v plnej velkosti).

Nakoniec by ma veľmi zaujimalo, ktorý box sa vám páčil viac a budem rada ak sa o tom so mnou podelíte v komentári.

4 komentáre:

  1. Ja som mala podobný, dva produkty mám iné. Ten šampón je podľa mňa skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najviac ma zaujal rozjasňovač, ale takto vyzerá dosť tmavo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto sychravom počasí sa fotí ťažko, ale skús predchádzajúci článok tam ho uvidis lepšie

      Odstrániť