nedeľa 5. marca 2017

Purity Vision- Bambucké maslo a Levanduľová voda


Ahojte :) Moje písomné maturity sa blížia veľmi, veľmi rýchlo.. . Dnes som si pre vás pripravila jeden z článkov, na ktoré som sa veľmi tešila, že sa s vami budem môcť o neho podeliť.

Značku Purity Vision už nejaký čas na trhu registrujem, ale nikdy som sa nedostala k tomu, aby som si niečo z tejto značky kúpila a otestovala ju. V minulých mesiacoch som však mala pleť vo veľmi zlom stave. Veľa vyrážok, vyrážky sa ťažko hojili a je to už naozaj nepríjemné keď si s tým vôbec neviete poradiť.
Hľadala som teda na internete, či by neexistovalo riešenie, niečo Bio bez rôznych vecí, ktoré by mohli upchávať póry. Tak som znova našla túto značku a povedala som si, že je čas ju skúsiť.
Ako prvé som si kúpila bambucké maslo, ktoré mi veľmi veľa pomohlo, hlavne v boji proti suchej pokožke v zime.
Purity Vision má na trhu aj svoju Ružovú vodu, ktorú určite všetci poznáte a mala som zálusk aj na ňu, lenže uvidela som že v drogérii sa začala predávať úplná novinka od tejto značky a to bola Levanduľová voda. Už len ten názov je veľmi zaujimavý však?




Bambucké maslo

-na pleť, telo i vlasy, obsahuje esenciálne vitamíny a minerály pre ideálnu starostlivosť o pleť, ideálny pomocník pre suché pery a pokožku, vhodný aj na drobné rany a popáleniny, má antibakteriálne vlastnosti

Veľmi veľa pozitívných účinkov v jednom masle však? Podľa mňa sa určite hodí mať doma takýto všestranný pomocník.
Ja som toto bambucké maslo používala vždy večer. Po odlíčení som si ho podľa potreby nabrala do rúk a medzi prstami som ho rozohriala, pretože maslo má tuhšiu konzitenciu, ktorú musíte teplom aktivovať, aby sa "roztopila" a mala takú "olejovú" konzitenciu, aby sa s ňou dalo pracovať. Potom som si ho ľahko vmasírovala do tváre, pleti a dekoltu.
Výhodou bambuckého masla je to, že neupcháva póry a naozaj som pozorovala veľmi rýchle účinky, pretože pri pravidelnom používaní bola moja pleť v oveľa lepšom a aj krajšom stave.
Pri bambuckom masle tiež môžete pozorovať, ktoré miesta na pleti máte suchšie a ktoré naopak mastnejšie, pretože keď sa vám vsiakne do pleti tak môžete vidieť, že tam kde máte pleť suchú už bude vsiaknutý a naopak kde ju máte mastnú tam ešte nebude.
Ešte v decembri ma niečo dosť vyhodilo na dekolte a mala som nepekné malé vyrážky a po pravidelnom natieraní bambuckým maslom mi krásne zmysli a zahojili sa.
Bambucké maslo tiež môžete používať v kuchyni, to som neskúšala takže k tejto oblasti vám neviem podať žiadne skúsenosti.



Levanduľová voda

-výborná na čistenie a upokojenie pleti, pomáha pri akné, zmierni začervenanie a podráždenie pleti, upokojuje psychiku a podporuje pokojný spánok, pri masáži vlasovej pokožky povzbudzuje rast vlasov a uľahčuje ich rozčesávanie, vhodná pri nevoľnostiach, migrénach, dezinfikuje a krásne prevonia bielizeň a odpudzuje mole, nenahraditeľná do exotických zákuskov, osviežujúcich limonád, koktailov a zmrzlín

Túto vodu používam buď na osvieženie pleti alebo potom ako sa odlíčim chvíľku počkám, nastriekam si ju na tvár a pootm znova počkám a nanesiem bambucké maslo.
Pre niekoho môžeme mať voda zvláštnú vôňu, ale je naozaj veľmi upokojujúca a nielenže pôsobí dobre na pleť ale pre mňa aj celé moje telo sa cítilo oveľa lepšie po použití.
Levanduľová voda tiež pomáha proti nedokonalostiam a znižuje tvorbu kožného mazu.
Tiež ju používam na pokožku po holení, pretože ju dezinfikuje.
Musím sa však priznať, že mne sa zle striekala do tváre, takže ja si ju vždy dávam na tampónik alebo si ju nastriekam do rúk a odtiaľ si ju dávam na tvár, kde ju jemne vmasírujem a nechám vsiaknúť do pleti.
Voda sa tiež môže použiť ako ingrediencia do zákuskov, limonád (nerobila som ju z nej, ale levanduľovú limonádu som pila a je úžasná).




Na záver by som vám chcela povedať, že obe tieto produkty vám môžem s čistým svedomím odporúčiť a pre mňa odkedy ich používam zohrávajú naozaj dôležitú úlohu v starostlivosti o pleť, ktorá mi veľmi vyhovuje. Maslo som zamenila za krém, ktorý mi zbytočne upchával póry a voda krásne osvieží moju pleť namiesto tonika, ktorý mi ju vždy vysušoval.
Dúfam, že čoskoro budem môcť vymeniť oveľa viac produktov, ktoré obsahujú silikóny a parabény, práve za tieto prírodné. Ak vás tento článok zaujal v DM drogérii si tieto produkty môžete kúpiť a pri uplatnení myslím 75 bodov získáte zľavu cca 25% čo sa určite vyplatí.




3 komentáre:

  1. Vďaka za tip, levanduľová voda ma veľmi zaujala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od tejto značky som mala zatiaľ iba tú klasickú ružovú vodu, ktorý bola fajn. Trochu som však z nej cítila alkohol a pre sklenený obal mi príde trochu nepraktická. Oveľa viac sa mi páči naša ružová voda Dulcia.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A môžem to bambucké maslo zaradiť do každodennej starostlivosti o pleť aj ráno aj večer?

    OdpovedaťOdstrániť