utorok 11. apríla 2017

Spotrebované za Február a Marec 2017


Ahojte :) Rozhodla som sa že produkty, ktoré som spotrebovala za február a marec spojím do jedného článku, pretože som nestihla na konci mesiaca pripraviť článok a produktov ani nebolo veľa, takže takto za dva mesiace dokopy tu máme oveľa viac produktov. Pravdepodobne to takto spravím aj budúci mesiac.


Aussie Miracle Moist- šampón pre suché a poškodené vlasy
Ja som už raz možno pred rokom alebo rokom a pol mala šampón od tejto značky, ale mne vtedy vôbec nevyhovoval a dodnes nechápem prečo to bolo. Ale chcela som mu dať druhú šancu, pretože veľa ľudí ho používa a chváli. Tentokrát som s ním bola aj ja spokojná. Mne sa veľmi páči táto netypická vôňa, ktorú majú šampóny od Aussie. Čo sa týka jeho účinkov, mala som od neho pekné vlasy, ktoré sa dali ľahko rozčesať, takže po tejto stránke bol super, ale mne prišlo, že som od neho mala mastnejšie vlasy a tak som si ich musela aj častejšie umývať. Inak mu nemôžem nič vytknúť, takže asi nabudúce ak ich vychytám v akcii, tak si kúpim aj iný druh, pretože v plnej cene mi prídu veľmi drahé.

Dove DermaSpa- uplifted+ olej
Značku Dove v starostlivosti o pleť milujem a nie je tomu inak ani pri tomto oleji. Priznám sa, že nikdy predtým som oleje nepoužívala, pretože používať krém mi príde rýchlejšie, ale pri používaní tohto oleja bolo naozaj poznať rozdiel. Mala som strašne jemnú a mäkkú pokožku, ktorá bola krásne prevoňaná.

Excipial- krém pre suché ruky
Najlepší krém na suché popraskané ruky a hlavne pre tých, ktorí trpíte zádermi. Mne tento krém veľmi pomohol a na ďalšiu zimu si ho určite kúpim zas. Veľmi zaujimavé na konzistencii tohto krému bolo to, že síce mal konzistenciu krému ale keď sa viac rozhrial v rukách a rozmasíroval sa tak sa jeho konzistencia premenila na viac olejovú čo mi naozaj vyhovovalo.

Eucerin- DermatoCLEAN micelárna voda 3v1
Túto micelárnu vodu som mala v Glossyboxe a musím vám povedať, že som s ňou bola strašne ale naozaj strašne spokojná. Pri tejto micelárnej vode sa mi naozaj ukázalo to, že do pleťovky treba investovať a nekupovať si lacnejšie alternatívy. Po prvé táto micelárna voda mi vydržala veľmi dlho na to aká je maličká, nemusela som z nej používať veľa a napriek tomu mi z pleti vzala všetok make-up, ale čo bolo úplne najlepšie vôbec sa mi po nej nelepila tvár, ako sa mi to stávalo pri iných lacnejších. Nechcem teraz všetky lacnejšie vody zaprieť alebo niečo podobné, pretože aj medzi nimi sú samozrejme dobré, ale v tejto od Eucerin som videla naozaj veľký rozdieľ oproti tým, ktoré som doteraz vyskúšala.



Fa Magic Oil- sprchový gél
Opakujem sa zas, ale inak sa to asi ani nedá. Sprchové gély od tejto značky sú skvelé a mám ich veľmi rada. Táto je asi moja najobľúbenejšia s vôňou jasmínu.

Palmolive- Absolute relax sprchový gél
Bola som veľmi potešená keď som tento sprchový gél vyskúšala, pretože pleť vôbec nevysušoval vďaka levadoľovému oleju, ktorý obsahoval a navyše jeho krásna vôňa prevoňala celé telo. Taktiež vďala levanduli mala antistresové účinky. Odporúčam tieto sprchové gély z rady Aroma Sensations určite skúste.

Balea- Shining berry sprchový gél
Tento sprchový gél som mala v jednom sete od Balei, ale bol naozaj príšerný. Bol síce veľmi krásny a lesklý, ale s vodou sa vôbec nechcel spojiť a to je dosť veľká chyba pri sprchovom gély, neviem či sa predáva aj bežne alebo je to len limitovaná edícia, ale neodporúčam.



Garnier SkinActive- Hydra bomb maska
Veľmi zaujimavá maska. Ja som už raz takúto podobnú skúšala, ale ani z ďaleka nebola tak veľmi nasiaknutá ako táto čo hodnotím veľmi pozitívne. Ja som si ju nechala na tvári aj viac ako 15 minút, ako sa píše na obale, ale bola mi trochu väčšia každopádne dá sa prispôsobiť, aby aj napriek tomu sadla. Po použití vyzerala pleť ako keby si vsiakla naozaj do seba všetko čo tá maska obsahovala, ale čo mi po nej zostalo na pleti sa lepilo, takže to som už nenechala vsiaknúť, ale zmyla som si jej zvyšky dole.

Balea- pásiky na T-zónu
Tento produkt si budem kupovať už stále. Naozaj dobre vyčistil póry a výsledok bol viditelný aj na pásiku keď sa strhol dole. Mne sa najviac osvedčili na nose, kde som mala najviac rozšírené póry. Ak ste ich ešte neskúšali, tak ich vrelo odporúčam, je to niečo na štýl tej čiernej masky, ktorá je teraz veľmi populárna až na to, že toto sú pásiky.

The incredible Face mask- čierna zľupovacia maska
Ak ste čítali minulý príspevok, tak viete že som sa neskutočne tešila na túto čiernu masku, ktorú som mala v Glossyboxe. Úprimne po použití ma neprekvapila až tak veľmi, ako ju všetci naokolo vychvaľovali. Po nanesení som masku nechala pôsobiť približne pol hodinu, na obale sa dokonca písal rozsah až do trištvrte hodiny, ale to sa mi zdalo už príliš veľa. Maska sa dala ľahko zľúpnúť, ale poviem vám že na miestach, kde máte menšie chĺpky na tvári tak to bola neznesiteľná bolesť. Ja som ju zľupovala po kúskoch a sledovala som, ako na ktorom mieste vyčistila póry a podľa mňa nevzala toho až tak veľa ako som očakávala. Mne strašne vysušila tvár a mala som pocit, že mi úplne aj tú ochrannú kožu na pleti zničila ako sa strhla, pretože to bola naozaj silná maska. Ja mám ešte jednu, ale tú si vyskúšam asi najskôr v lete, pretože si po prvej skúsenosti nemyslím, že je vhodné ju používať pravidelne.


Balea- gél po holení
Neviem prečo na obale nazvali tento produkt ako gél, keď v skutočnosti mal krémovú konzistenciu, ale to nemení na jeho účinkoch. Ja som mala vždy problém s tým, že keď som si oholila hlavne nohy, tak som sa buď porezala, alebo som mala rozšírené póry, ktoré boli samozrejme po holení podráždené, takže som ich potrebovala natrieť krémom, ale to vždy strašne bolelo. Pri tomto produkte sa mi to nestalo, naozaj mohla som mať čokoľvek a vôbec ma porezanie ani nič iné nebolelo, keď som si ho naniesla. Nejako som nesledovala či tento produkt existuje aj v plnom balení, ale ak áno, tak si ho na leto musím kúpiť.

Balea- telové mlieko 
Toto mlieko bolo v adventnom kalendári, ale mňa moc neoslovil. Je určený na suchú pleť, ktorú ja na tele nemám čo znamená, že bol aj veľmi hutný a ťažko sa strebával, to ja nemám rada, ale naopak možno niekto z vás práve takýto produkt hľadá.

Balea- čiastiaci gél 
Tento gél je tiež z rady s lotosovým kvetom ako boli aj pásiky. Oni síce píšu na obale, že je pre normálnu pleť a však ja si myslím, že to nie je tak skutočne. Gél dobre vezme mastnotu z pleti a vysuší ju, ale ak nemáte mastnú pleť, tak vám pleť neskutočne vysuší a nie je to naozaj príjemné mať tak strašne presušenú pleť. Takže podľa môjho názoru ak máte mastnú pleť, tak by vám mohol vyhovovať, ale na dlhodobé používanie by som ho neodporúčala.

Balea- repair+ pflege šampón
Najväčším prekvapením týchto spotrebovaných produktov je práve tento šampón, ktorý som mala v adventnom kalendári od Balei. Ja netuším čo je v tomto šampóne, ale po použití ja som z neho mala tak strašne pekné vlasy, ktoré sa navyše ani rýchlo nemastili. Takže tento šampón vám vrelo odporúčam a určite si ho kúpim aj v plnom balení a zaraďujem ho medzi top šampóny, ktoré som mala možnosť vyskúšať.



DM Bio-Zelený čaj Sencha 
Zelený čaj mám veľmi rada a prakticky som ho už zamenila za klasický a navyše ho vôbec žiadným spôsobom nesladím. Tento od značky DM Bio mal veľmi príjemnú chuť a navyše je za priatelnú cenu. Chcela som si ho kúpiť znovu, ale je beznádejne vypredaný, takže si myslím, že nie je len podľa mňa veľmi chutný.

Das gesunde plus- Magnesium šumivé tablety
Ak možno neviete, tak magnézium je potrebný pre správne fungovanie nervového systému, a ak ho budete brať pravideľne tak pomáha aj pri strese. Ja som si ho tentokrát kúpila v šumivej verzii s príchuťou citróna.


Primak- odličovacie tampóniky
Tieto tampóniky sú vám už určite dobre známe. Toto bolo už moje posledné balenie a sú naozaj moje najobľúbenešie, takže pevne dúfam, že ešte pred sviatkami sa mi podarí dostať do Primarku a nakúpiť si ďalšiu zásobu.

Bebe young care- odličovacie obrúsky
Ja a obrúsky od tejto značky si nevieme prísť na chuť. Ja viem, že v zahraničí ho veľmi veľa dievčat chváli a obľubuje ich, ale nechápem čo vyhovuje niekomu na obrúskoch, v ktorých je na druhom mieste v zložení alkohol tým pádom veľmi vysušujú a navyše ja som z nich úplne aj ten alkohol cítila. Teraz sa asi pýtate, že prečo som si ich kúpila znova, keď mi nevyhovujú ale vyhrali sme ich v nejakej súťaži, takže som im chcela dať ešte jednu šancu.

Balea- hydratačná maska a maska proti vyrážkám
Masky od Balei mám veľmi rada k tomu asi nemám čo dodať. Tentokrát som po prvýkrát vyskúšala aj tú proti vyrážkám a tiež jej nemôžem nič vytknúť.

Balea beauty efekt-liftingová kúra
Kúra bola tiež v kalendári, ale z 2 ampuliek, ktoré som vyskúšala je ťažké povedať či je účinná alebo nie.

Vichy- Normaderm
Veľmi dobrý a kvalitný krém, už z použitia vzorky sa to dá zistiť. Je však veľmi drahý, ale rada by som ho raz vyskúšala.

Vandini- masky pod oči
Už aj v prechádzajúcich spotrebovaných produktoch som spomínala, že sú veľmi dobré a sťahujú kruhy pod očami. Odporúčam ak máte takýto problém.

Bourjois- Air mat make-up 
Bohužiaľ ja mám teraz veľmi vysušenú pleť, takže vôbec neprichádza do úvahy aby som používala matný make-up. Tento som ale skúsala ak by som nemala suchú pleť na niektorých miestach, tak by sa možno aj ujal. Neskúšala som žiadne make-upi od tejto značky, ale viem že veľa ľudí vychvaľuje make-up Healthy mix aj keď teraz myslím že zmenili zloženie.



Elmex- Whitening zubná pasta 
Túto pastu u mňa už poznáte, tentokrát som ju vymenila za jej verziu s bieliacim účinkom. Rozhodla som sa však, že už si budem kupovať pasty s prírodným zložením a uvidíme ako mi budú vyhovovať, určite vám dám o tom vedieť.

Sensodyne- advanced clean zubná pasta
Túto vzorku som dostala, ale bolo v nej na moje prekvapenie dosť, takže na cestovanie je určite vhodné takéto menšie balenie. Táto pasta je určená pre ľudí s citlivými zubami, to ja nie som takže ju po tejto stránke nemôžem posúdiť. Ďalej sľubovala aj chladivý pocit pri umývaní, ale ten som nejako nezaznamenala.



Toto boli všetky produkty, ktoré som za posledné mesiace spotrebovala. Ak ste skúšali niektoré produkty, alebo na ne máte iný názor ako ja, tak sa so mnou o tom môžete určite podeliť v komentári.


3 komentáre:

  1. Masky od Garnier mám taky v plánu zkusit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty z adventneho kalendara Balea som spotrebovala uz davnejsie. Z tych, ktore mas v tomto clanku bol pre mna naj prave sampon. Skusala si uz aj masku na vlasy z tejto rady?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za tvoj komentár. Šampón v kombinacii s maskou sa mi veľmi osvedčil a bola som prekvapená aké krásne zanechal vlasy po umytí :)

      Odstrániť