piatok 10. novembra 2017

Spotrebované za Október 2017


Ahojte :) Máme tu opäť obrovské množstvo spotrebovaných produktov, ktoré je čas vám zrecenzovať, pretože košík v ktorom ich zbieram sa naplnil natoľko, že sa do neho viac produktov už nezmestí. Za posledný mesiac sa mi podarilo spotrebovať moje obľúbené produkty, tak sa poďte pozrieť ktoré to boli.


Batiste floral&flirty blush- suchý šampón
Suchý šampón musím mať doma stále, pretože človek nikdy nevie kedy si nestihne umyť vlasy a vtedy je to veľký záchranca. Tento druh s kvetinovou vôňou som ešte doma nemala, ale vo vlasoch voňal sviežo. Všimla som si však, že keď je v ňom už málo produktu, tak už nevie urobiť taký veľký objem vo vlasoch, ako keď je ešte na začiatku alebo v polke.

Yves Rocher- Collection Eté sprchový gél
Tento sprchový gél obsahoval zložku parfémov, ktorá oživila jeho vôňu. Bol jemný, ľahko penil ale nevyživoval dostatočne pokožku, takže po použití sa treba určite poriadne namazať.

Yves Rocher- regeneračný kondicionér pre poškodené vlasy
Najlepší kondicionér, aký som za posledné obdobie vyskúšala spolu so šampónom, ktorý je z rovnakej rady. Hneď ako som si tento kondicionér dala na vlasy tak ich dostatočne obalil a zjemnil, vlasy sa ľahšie  umývali a aj po umytí som ich vďaka nemu vedela bez námahy rozčesať.

Balea- jemný olejový sprchový gél
Od Balei som tentokrát skúšala tento srpchový gél alebo skôr krém s obsahom oleja. Bol veľmi jemný a šetrný k pokožke nevysušoval ju, ale myslím si že ten v modrom balení, ktorý bol čisto len krémový bol ešte jemnejší ako tento, ale obe sú dobré, uprednostnila by som však ten v modrom balení (ak si pozriete posledné spotrebované produkty tam ho určite nájdete).



DM Bio- zelený jasmínový čaj
Z drogérii mám tiež veľmi rada čaje, hlavne zelené. Tento bol v kombinácii zelený čaj a jasmín, mne chutiť pretože mám rada príchuť zeleného čaju aj bez toho aby som si ho nejako musela sladiť a jasmín tomuto čaju dodal zaujimavú a netradičnú chuť.


Babor Hydra Plus- ampulky
Značku Babor poznám len z Glossyboxu a viem, že je v zahraničí veľmi obľúbená. Ja som od nich skúšala kúru, ktorá obsahovala 7 ampuliek, ktoré boli určené na pleť s nedostatkom vlhkosti. Ďalej bojovali proti akné, skľudňovali pokožku, redukovali póry a nadmerný lesk pokožky, zjemňovali vrásky a spevňovali pokožku. Po skončení tejto kúry som zostala príjemne prekvapená, pretože pleť bola naozaj vypnutejšia, pôsobila zdravšie, mala som dokonca menej rozšírené póry. 

Balea Tropisches paradies- penové mydlo
Tieto mydlá, ktoré už hneď penia mám veľmi rada. Vydržia naozaj dlho, rýchlo si môžete umyť ruky a navyše je to zábava. Tento druh, ktorý som vyskúšala mal okrem krásneho dizajnu aj skvelú vôňu a môžete ho zohnať za prijateľnú cenu v DM-ke.



La Roche-Posay Lait Demaquillant- čistiace pleťové mlieko
Toto odličovacie mlieko som si kupovala ešte asi pred letom a vydržalo mi doteraz aj keď som ho používala takmer každý deň. Stačilo z neho použiť jednu pumpičku a veľmi jemne bez podráždenia vyčistila pleť, nechala ju hydratovanú vôbec ju nevysušovala a dostatočne ju prečistila. Po niekoľkých mesiacoch používania som mala čistejšiu pleť, menej vyrážok a redukovala sa mi tvorba mazu. Odličoval aj vodeodoľný make-up, ale to som neskúšala. La Roche-Posay odporúčam a tiež celú túto radu, ktorej názov spomínam vyššie.

Garnier- gélová micelárna voda
Už ste si určite všimli že ružovú micelárku od Garnier môžete zohnať aj v gélovej podobe. Je to  určite zaujimavé oproti klasickej micelárnej vode. Čo sa týka odlíčenia tak to odlíčolo rovnako ako klasická tomu nemám čo vytknúť, ale keď je micelárka v podobe gélu ubúda z nej naozaj rýchlo, je to nepraktické pretože gél vám všade teče naopak micelárna voda sa vám hned vpije do tampóna a navyše som mala po použití lepivý pocit na pleti, takže som ju musela zmyť vodou.

Yves Rocher Hydra Végétal- micelárna voda
Maličká verzia micelárnej vody je určite veľmi dobrá hlavne ak cestujete a nechcete si brať so sebou plné balenie. Micelárky od Yves Rocher sú z môjho pohľadu dobré hlavne preto, že ak máte citlivejšiu pokožku tak vám ju nepodráždia, ale na druhej strane ja mám po nich stále taký lepkavý pocit na tvári a musím ich okamžite po použití zmyť vodou aj napriek tomu, že sa myslím uvádza, že sa nemusia oplachovať. 




The Body Shop green tea- kúpeľová bomba
Keď som nedávno navštívila Body Shop, tak som uvidela že majú tieto maličké bomby do kúpeľa a ani sekundu som neváhala nad ich kúpou. Táto voňala po zelenom čaji a vodu zafarbila logicky do zelena. Bola to naozaj príjemná vôňa doslova určená na relax a oddych vo vani. Tiež ma veľmi prekvapilo, že aj napriek tomu že to bola veľmi maličká bomba tak šumela dosť dlho a rozpustila sa úplne celá bez toho aby som ju musela ešte ja rozpúšťať medzi prstami, ako to niektoré robia.



Lush Over and Over- kúpeľová bomba
Skúšala som takúto krásnu oranžovo-žltú bombu od Lush. Vyššie môžete vidieť fotky ako zafarbila vaňu a ako vyzerala pred použitím. Bola to krásna bomba, páčil sa mi efekt ako šumela aj keď nakonci som už rukami musela dopomáhať aby sa celá rozpustila. Krásne rozvoniavala počas celého kúpeľu a pokožku nevysušovala. Občas je zábava dopriať si takéto bomby, ale určite to nie je vec bez ktorej sa nedá prežiť.


The Body Shop- Frosted berries a Vanilla Chai telové maslá
Vzala som si aj vzorky telových masiel od Body Shopu z Vianočnej limitovanej edície. Môžem vám so stopercentnou istotou povedať, že najlepšie telové maslá má Body Shop. Ich maslá majú tak úžasnú naozaj maslovú konzistenciu, že to sa ani nedá porovnať s takými maslami, ktoré sa maslá len nazývajú a popritom konzistencia s maslom nemá nič spoločné. Ja som ešte aj počas celého nasledujúceho dňa ako som sa s nimi namazala cítila na sebe to maslo a pokožka mi po ňom stále krásne voňala. Tieto maslá sú drahé, s tým súhlasím ale sú naozaj kvalitné, vydržíte s nimi dlho a myslím si, že sa nenájde nikto kto by s nimi nebol spokojný. Mne viac vyhovovala vôňa Vanilla Chai, aj keď som tam viac cítila Chai ako vanilku a Frosted berries bola skôr sladšia vôňa, ale obe účinkovali úplne rovnako len záleží akú vôňu by ste preferovali vy. 

Lush- šampón BIG
Vypýtala som si vzorky aj k preslávenému šampónu BIG, pretože predsa len tento šampón stojí naozaj dosť a nechcem investovať do niečoho toľko peňazí, keď mi nebude vyhovovať. Je to super zaujimavý šampón, hlavne pre tie maličké čiastočky, ktoré obsahuje. Až kým som ho nevyskúšala, tak som nedokázala uveriť, že tie čiastočky sa po spojení s vodou naozaj rozpustia a začnú peniť už v úplne minimálnom množstve, takže tento šampón vám vydrží veľmi veľmi dlho, aj keď je cena vysoká nemusíte sa báť, že ho miniete rýchlo. Mne jedno takéto maličké balenie v podobe vzorky vydržalo približne na tri použitia a to nemám krátke vlasy. Čo ma veľmi priíjemne prekvapilo bolo to, že aj napriek tomu, že som po použití cítila na povrchu vlasov to, že boli ošetrené týmto šampónom tak som si ich dokázala rozčesať aj bez toho aby som čokoľvek na umytie okrem šampónu použila. Nevýhodou vidím to, že keď si vlasy umývate napríklad nad vaňou, tak tie čiastočky často padajú dole, preto je lepšie ich chvíľu nechať pôsobiť a až potom začať masírovať do pokožky hlavy. Nemyslím si však, že tento šampón je na dlhodobé používanie (aspoň pre mňa), pretože pri častom používaní vysušuje vlasy.

Rituals- The Rituals of Ayurveda suchý olej
Nikdy predtým som neskúšala suchý olej, ale tento bol skvelý a nutne z neho potrebujem plné balenie hlavne na blížiacu sa zimu. Naozaj ako sa nazýva, že je suchý tak sa hneď aj vsiakol a tak strašne krásne voňal ako všetky produkty od tejto značky.

Marc Jacobs- Daisy toaletná voda
Daisy už asi po miliónkrát v spotrebovaných produktoch, ale ja ju tak veľmi milujem. 



Dove DermaSpa pure leichtigkeit- telové mlieko
Milujem telové mlieka od Dove, to opakujem stále dookola ale jednoducho sú úžasné. Veľmi jemné, ľahko sa po sprche vmasíruje do pokožky a rýchlo sa vstrebe, takže vôbec nemusíte dlho čakať. Pokožka po použití ostáva prevoňaná a hydratovaná.

Himalaya- Sparkly White zubná pasta
Túto pastu mi odporúčil myslím ešte niekto z vás raz v komentári a bola skvelá. Vôbec mi nešlo o to aby mi vybielila zuby, pretože týmto veciam neverím, ale táto pasta mala super príchuť, úplne ako detská orbitka takže aj ja ju musím odporúčiť ďalej. 

Balea City Girl- balzam na pery
Balzam som mala k jednému setu od Balei, ktorý som kedysi dostala. Po nanesení na pery som musela viackrát prechádzať po nich balzamom, pretože nebol až taký jemný aby sa s ním dala hneď dostať dostatočná vrstva na pery, ale nepovažovala som to za veľký problém, asi viac by mi to vadilo v chladnejšom počasí, keď budú pery popraskané. Na normálne pery tento balzam úplne stačil.



Nivea- čistiace pleťové mlieko
Čistiace mlieko od Nivei som mala už viackrát v podobe vzorky. Na cesty ak si potrebujete rýchlo prečistiť tvár tak sa určite hodí aj krásne zjemňuje pleť, ale na každodenné použitie by som ho neodporúčala, pretože si nemyslím že dokáže naozaj dobre odstrániť makeup z pleti.

Schaebens Müsli Mousse- pleťová maska
Túto masku som dostala k jednému Glossyboxu a poviem vám, že to bola asi najlepšia maska akú som kedy vyskúšala! V podstate to bol prášok, ktorý som zmiešala s teplejšou vodou (dalo sa aj s mliekom) a následne sa vytvorila zmes, ktorá sa naniesla na pleť. Táto zmes obsahovala ovsené vločky a rôzne kvety, na pleti bola maska veľmi príjmená vôbec pleť nevysušila a nechala ju naozaj perfektne vyčistenú. U nás sa pravdepodobne nedá zohnať, ale ak budete v zahraničí tak sa po nej určite pozrite a budete veľmi spokojné.

Nivea Hairmilk- šampón
Ten klasický šampón z tejto rady Hairmlik som už skúšala a bola som s ním spokojná, teraz je však zrejme nejaké nové špeciálne vydanie pre regeneráciu a výživu vlasov bez zaťaženia. Musím sa priznať, že mne tento šampón vôbec nevyhovoval. Mala som od neho oveľa skôr mastné vlasy ako ich mávam od iných šampónov, ktoré používam, navyše som mala pocit že ma z neho svrbí pokožka hlavy. 

MayBeauty- The incredible face mask
Čiernu masku som tu už ukazovala viackrát, táto je však posledná a som naozaj nešťastná, že už nemám viac zásob, pretože táto maska veľmi dobre vyčistila póry a bude mi chýbať.

Bio Végane Skinfood- brusinková látková maska
Táto maska je jediná plátenková maska, ktorú som vyskúšala a po použití zostala plátenka naozaj suchá aj napriek tomu, že bola úplne nasiaknutá tekutinou. Krásne sa celý produkt vsiakne do pleti a vyživý ju a hydratuje. Odoporúčam ju a navyše je aj viac druhov, takže si môžete vybrať ktorá by vašej pleti vyhovovala najviac.

Primark- odličovacie tampóniky
Ani tento mesiac nechýbajú tampóniky z Primarku, z ktorých mám naozaj veľkú zásobu.






Keď som dopísala tento článok tak som si uvedomila, že toho bolo naozaj veľmi, veľmi, veľa!! Neviem či sa nájde do konca mesiaca toľko spotrebovaných produktov aby som urobila ďalší článok, ale ak nie tak najbližšie môžete očakávať už spotrebované produkty z adventných kalendárov!



2 komentáre:

  1. Je toho naozaj veľa. Ja sa k napísaniu článku o spotrebovaných produktoch neviem dokopať. Na ampulky od Babor sa už veľmi teším, ešte som ich nepoužila a po tvojom článku som na ne ešte viac zvedavá. Hádam pomôžu aj mne, pretože moja pleť je v zime hrozná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ampulky sú super určite ich vyskúšaj :) ale odporúčam ich použiť naozaj každý deň za sebou, lebo ja som to pár krát vynechala a myslím si že vtedy by bol účinok ešte lepší :)

      Odstrániť