piatok 9. februára 2018

Glossybox za Január 2018


Ahojte :) S oneskorením vám prinášam najnovší Glossybox, ktorý sa nesie v novoročnej očiste a detoxikácii. V tomto boxe si našla zastúpenie aj moja milovaná značka Benefit, od ktorej box priložil miniatúrku. Rozkliknite článok a poďte sa pozrieť aká miniatúrka to bola a tiež na ostatné produkty.

Merz Spezial- Detox Maske
K tejto maske som nič bližšie v priloženom letáku nenašla, ale ide o detoxikačnú masku s obsahom morských rias a ľanového oleja, ktorá podporuje proces obnovy buniek. Je bez umelých farbív a parabénov.
-originálny produkt, cena: (vzorka)



Nivea- 1 minute Urban Detox Maske
Túto masku asi nemusím nikomu predstavovať, pretože okolo týchto nových detoxikačných produktov od Nivei je v poslednej dobe všade počuť. Ja som nič z tejto rady neskúšala, ani ma to úprimne nelákalo. Maska obsahuje jemné peelingové čiastočky, extrakt z magnólie a mala by odstaňovať šupinky z pleti, zjemňovať ju a vyčistiť. Detoxikuje pleť pred vplyvmi vonkajšieho okolia. Maska je vhodná na každodenné použitie a stačí ju aplikovať  na jednu minútu.
-originálny produkt, cena: 4,99€ (DE) 5,99€ (AT) 



Lord&Berry- Magic Brow eye pencil
Ceruzku od tejto značky som mala už aj v adventnom kalendári od Glossyboxu. Neviem či to bol presne tento odtieň, pretože som ju už darovala, ale tento produkt ma sklamal. Ceruzka je vysoko pigmentovaná v hnedom odtieni a ľahko sa rozmazáva. 
-originálny produkt, cena: 18€

Nail Medic- nail& cuticle energizer
Oživujúce sérum s extraktom zo zeleného čaju a jojobovým olejom je základom v starostlivosti o nechty. Dodáva nechtom hydratáciu a vitamíny. Zmes olejov, ktorý tento produkt obsahuje tiež pomáha nechtovej kožičke.


-originálny produkt, cena: 6,80€



Benefit- the Pore fessional primer
Kto ma pozná a sleduje blog pozorne, tak vie že som veľkým fanušíkom značky Benefit. Keď som uvidela, že v tomto boxe bude ich slávna báza, ktorú som vždy chcela vyskúšať tak som bola nadšená a nevedela som sa už dočkať tohto boxu. Tento primer má veľmi ľahkú textúru, vypĺňa póry, ktoré sú potom vizuálne menej viditeľné a vyhľadí povrch pleti, ktorý je následne pripravený na nanesenie makeupu. Môže sa však použiť aj kľudne samostatne bez toho aby ste aplikovali makeup.
-originálny produkt, cena: 34€

Lancaster- Micellar Refreshing jelly
Ďalším produktom je osviežujúci čistiaci micelárny gél, ktorý zbavuje pleť nečistôt a zvyškov makeupu. Vďaka svojej micelárnej technológii necháva na pleti sametový pocit. Nepoznám túto značku a micelárnu vodu som ešte v gélovej konzitencii neskúšala takže sa teším na testovanie tohto produktu. Je to 15 ml miniatúrka, ktorú využijem na cestovanie. 
-originálny produkt, cena: 23€ 





Aby som zhrnula moje dojmi z tohto boxu, tak ma veľmi potešil primer od značky Benefit a ostatné produkty sú v poriadku, ale novoročný detox by som si predstavovala asi trošku inak. 

Môžete mi však napísať ako sa vám tento box páčil. Teším sa na vaše komentáre!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára