pondelok 6. októbra 2014

Avokádové chuťovky- recept

Ahojte :) dnes som vám na facebook pridala fotku papaníčka, ktoré som dnes mala. V škole sme mali prax a z celého menu, ktoré sme pripravovali sa mi táto pochúťka zdala najlepšia a preto som sa s vami o tento recept chcela podeliť. Dúfam, že vás môj recept zaujme a pripravíte si ho aj doma a poprípade ak takéto chuťovky pripravujete doma aj vy, tak mi napíšte aký recept používate vy.



Budeme potrebovať:
1ks avokádo
1ks mozzarela
2 PL kyslá smotana
1čl soli
mčk
šťava z limetky
1 strúčik cesnaku
toustový celozrnný chlebík
cherry rajčiny


Postup
Avokádo umyjeme, rozrežeme na polovicu a vyberieme kôstku. Dužinu vyberieme lyžičkou a ihneď pokvapkáme limetkovou šťavou aby nezmenilo farbu. Pridáme mozzarelu, kyslú smotanu, soľ, prelisovaný cesnak a mčk. Rozmixujeme ponorným mixérom. Toustové chlebíky opečieme na suchej panvici, rozkrojíme na trojuholníky a nanášame avokádovú nátierku. Zdobíme cherry rajčinami a petržlenovou vňaťou.


Čo vravíte na túto nátierku? Chcete aj nabudúce nejaký recept?

1 komentár:

  1. Avokádová pomazánka je super. Je to moje oblíbená :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť