sobota 1. novembra 2014

Haul za október 2014+ obľúbenci

Ahojte :) Ubehol nám už ďalší mesiac a pomaličky sa blížime ku koncu roka. Verili by ste tomu, že tento rok takto rýchlo preletí? V mojom prípade to je aspoň takto. Tento príspevok budem deliť do troch kategórií a to kozmetika, potraviny a ostatné. V najbližšom príspevku sa môžete ďalej tešiť na poslednú časť októbrového haulu a to bude haul z Viedne.


Kozmetika

veľmi ospevovaná špirála od Essence, ktorej som ani ja nemohla odolať, robí mi krásne dlhé riasy jediná nevýhoda je, že robí žmolky

asi prvý bb krém v mojom živote, ktorý vyhovuje mojej pleti 

konečne som našla v DM-ku najmenší kokosový olej

micelárka od garnier, zatiaľ som ju neskúšala

lip butter od labello (vôbec nechápem aký je rozdiel medzi týmto a tým od nivei)

linka od Essence

sérum na vlasy z avonu

odličovacie obrúsky od balei

krém na ruky od Essence

odličovacie mlieko z oriflameu


Potraviny








Ostatné

bezdrôtové slúchadlá 

divergencia

zubná kefka od curaprox

fialová ruža na halloween





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára