sobota 22. novembra 2014

Starostlivosť o pleť počas zimy

Ahojte :) S potešením vám musím oznámiť, že mi iphone opravili, napriek tomu že mi z neho bohužiaľ všetko vymazali, no toto nechajme bokom. Dnešný článok som sa rozhodla venovať zimnej starostlivosti o pleť. Neviem ako vy, ale ja mam zimu rada. Milujem chodiť zababúšená v kabáte, šále a v čiapke.. všetko toto má však aj svoje nevýhody. Naša pleť cez zimu trpí ak sa o ňu dostatočne nestaráme a nehydratujeme ju. Ja mám v poslednom čase veľa vyrážok čo je naozaj veľmi nepríjemné, no snažím sa proti nim bojovať ako sa len dá.

Ako som spomínala hydratácia je v zime veľmi dôležitá. Ja používam tento krém od Garnier, ktorý odo mňa už všetci dobre poznáte, je na zmiešanú až mastnú pleť. Napriek tomu, že ja si z neho nanášam naozaj málo, pretože nechcem mať pocit mastnej pleti, tak sa mi začína dosť rýchlo míňať a mám pocit, že ho túto zimu aj dopotrebujem. A ďalej ako som spomínala v poslednom čase začínam mať dosť vyrážok, takže sa proti nim snažím bojovať s týmto zázrakom taktiež od Garnier. Na vyrážky vám tiež odporúčam zubnú pastu a detský púder, ktoré ich veľmi dobre vysušia.

V zime samozrejme nesmieme zabúdať ani na naše pery. Ja rada používam balzámy po celý rok, ale v zime mám naozaj rada, keď si ich každú sekundu môžeme znova a znova nanášať na suché pery, obzvlášť tento kokosový od Labello a nesmiem vynechať ani kokosový olej, ktorý doprajem svojím perám večer pred spaním.

Cez víkend, keď som doma, tak sa väčšinou nemám veľkú potrebu líčiť, ale pleť si napriek tomu prečisťujem ráno a večer odličovacími obrúskami, ktoré pohltia mastnotu z mojej pleti. Tieto sú od Balei, no musím priznať, že majú až moc silnú vôňu malín. Tí ktorí nemáte radi maliny, poprípade nemáte radi silné vône tak vám ich určite neodporúčam.

Veľmi známa micelárka ktorú vám ani nemusím spomínať, pretože ju už všetci dobre poznáte. Ja z nej mám úplne prvé balenie, ale som z nej nadšená. Nedráždi vôbec moje oči a pleť pekne vyčistí. Ak vás zaujíma či si zmývam micelárku z tváre alebo nie, tak ja si ju zmývam napriek tomu, že sa hovorí, že sa to nemusí, ja som proste navyknutá na to, že tvár si prečistím vodou.

Môj hrozný zlozvyk, ktorému sa snažím už v poslednom čase vyhýbať je ten, že si obhrýzam nechtovú kožičku a potom ju mám často zapálenú, navyše v zime máme od chladu taktiež vysušené ruky, takže sa to vôbec ani nehojí. Preto som si aj zaobstarala krém na ruky a nechtovú kožičku od Essence. Má príjemnú vôňu a svoj účel plní veľmi dobre.

V minulých nákupoch som vám už ukazovala aj toto odličovacie mlieko od Oriflameu, ktorý je naozaj šetrný k pleti, zanecháva ju jemnú a hydratovanú.

Samozrejme nemôže chýbať ani kokosový olej, ktorý je zimný must have či už na pleť, tvár, ústa, na varenie.. dokonca som čítala už aj že je dobrý na bielenie zubov. Ja ho používam pár krát do týždňa na tvár (aby som ju nemala veľmi mastnú), ďalej ako som už spomínala na pery a ja ho používam aj na mihalnice, je veľmi dobrý na odličovanie špirály, ak máte jemné oči ale ak si ju budete dávať večer na mihalnice budete ich mať naozaj pekné, predĺžené a zdravé.

Nakoniec tu mám už odo mňa známy a ospevovaný peeling od Essence, ktorý je naozaj skvelý a môžem vám ho len odporučiť. Naozaj sa nenechajte oklamať s tým, že to určite nie je dobré, keď je to od Essence a radšej si kúpite niečo drahšie. To vôbec nemusíte robiť, pretože Essence má aj svoje naozaj dobré produkty a toto je jedna z nich. Prednedávnom som objavila úžasnú vec o ktorú sa s vami musím na záver podeliť. Tento peeling odstraňuje aj čierne bodky, ale ak chcete mať oveľa lepší efekt, tak si na tyčinku do uší naneste tento peeling a vmasírujte ho do miest na nose, kde máte čierne bodky, alebo aj inde na tvár kde trpíte čiernymi bodkami. Tento efekt je intenzívnejší.


Aký vás čaká nasledujúci týždeň? Ja budem celý týždeň na barmanskom kurze tak na mňa myslite a držte mi palce! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára