piatok 9. októbra 2015

Haul za október 2015

Ahojte :) Vždy keď mám čas tak robím rada veci, ktoré ma bavia. Jednou z nich je, že si rada pozerám blogy. Či už tie slovenské alebo české medzi, ktorými už mám samozrejme mojich obľúbencov, ktorých pravidelne sledujem či nepridali niečo nové, no tento mesiac som sa rozhodla, že si pozriem aj zahraničné blogy a to konkrétne nemeckých dievčat, ktoré obľubujú veľa rovnakých produktov ako ja a tak máme veľa spoločného. U nich je veľmi obľúbená značka Essence a pri čítaní ich článkov často ani nenatrafíte na to, že by im vadila pigmentácia produktu alebo niečo podobné, ako sa ja furt sťažujem. Oni majú produkt radi tak ako je a vyzdvihujú skôr jeho pozitíva- čo je určite dobrá rada do života. Ďalšia vec je, že si nakupujú obrovské množstvo kozmetiky a to každý mesiac. Spotrebované produkty sa u niektorých ťahajú aj cez 30 produktov za mesiac, čo je pre mňa asi nepochopiteľné, ako toľko dokážu minúť. Každý jeden ich článok je krásne upravený, majú veľmi pekne nafotené články a aj ich obsah stojí určite za to. Keď ma nejaký blog naozaj baví, tak sa rada preklikám až na úplný začiatok, aby som si mohla pozrieť príspevky danej osoby úplne od začiatku. To by bolo na úvod úplne všetko, dúfam že som vás nezaťažila, ale mala som pocit že sa s vami musím o toto podeliť.


Tak ako som už v predchádzajúcom príspevku spomínala, tak som chcela vyskúšať produkty od značky Alverde.Vybrala som si avokádový šampón, o ktorom som čítala veľmi pozitívne recenzie, tak budem zvedavá čo porobí s mojimi vlasmi (poprípade ak ho používate, tak mi napíšte ako vyhovuje vám). Ďalšia vec od značky Alverde je peeling s morskou riasou, ktorý by sa mal používať dvakrát za týždeň. Ešte som ho zatiaľ nevyskúšala, pretože sa snažím dopotrebovať peeling, ktorý aktuálne používam, ale verím tomu, že aj tento produkt bude dobrý, všetky tieto produkty sú vegan a bez silikónov. Keďže moja tvár prechádzala dosť ťažkým obdobím, čo znamená že som mala dosť veľa vyrážok, tak som si kúpila bb krém Garnier Pure, ktorý bojuje s vyrážkami. Je naozaj skvelý a veľmi mi pomohol, možno ak budem mať čas, tak vám o ňom možno hodím samostatný článok, ale teraz mám dosť učenia, no ak by ste o takýto článok mali záujem tak ho určite spravím.
A na záver som si kúpila nový Baby Lips od Maybelline s jabĺčkovo škororicovou príchuťou a červeným zafarbením. Týmto sa vás chcem opýtať aký máte vy názor na baby lips, pretože čím viac ľudí ho milujú a taktiež nenávidia, tak mi napíšte ako ste na tom vy. 



A samozrejme po prečítaní prvej časti fanfiction After, tak som si nemohla nechať ujsť ani druhú časť s názvom After we collided. Zároveň som na seba veľmi hrdá za to že som dokázala prečítať celú knihu v anglickom jazyku a rozumela som jej! Niekto si povie že čo z toho robím veľkú vedu, ale nič podobné som predtým neskúšala, takže na prvý krát to bolo super. Navyše druhá časť má približne ešte o 100 strán viac, takže sa veľmi teším na jeho čítanie. Príbeh Harryho a Tessy je naozaj veľmi reálny a keď som dočítala prvú časť, tak som sa naozaj nevedela dočkať kedy si budem môcť kúpiť druhú časť. Túto sériu kníh vám môžem len odporučiť, pretože ak ju začnete čítať, tak verte mi že nebudete vedieť prestať!




2 komentáre:

  1. Také jsem si koupila ten nový Baby Lips, ale v odstínu Hot Cocoa :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby Lips by som chcela veľmi vyskúšať :) Skvelé je to, že majú na výber množstvo druhov :)

    www.tinsjourney.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť