sobota 24. októbra 2015

Veľký test vzoriek od Nivei

Ahojte :) Nivea je jedna z mojich obľúbených značiek a myslím si, že je aj celosvetovo veľmi obľúbená. Dnes by som vám chcela predstaviť vzorky, z ktorých by som si ja osobne určite kúpila plné balenie, pretože sú kvalitné a spĺňajú všetko čo sľubujú.


Nivea Active Clean šampón pre mužov Nivea má vlastnú radu mužskej kozmetiky, do ktorej neodmysliteľne patria aj šampóny pre mužov. Šampón už pri malom množstve vytvára dosť peny a následne sa jemne vmasíruje do vlasov pričom pokožku hlavy nedráždi. Navyše aj krásne vonia. Myslím si že je to dobrý typ aj ako vianočný darček.

Telové mlieko do sprchy s Q10 Telové mlieka do sprchy od Nivei milujem úplne najviac! Ktokoľvek, kto ich vymyslel mal naozaj skvelý nápad, pretože si takto človek môže ušetriť naozaj veľa času a tento spôsob mi príde rýchlejší ako bežné použitie telového mlieka mimo sprchy. Všetky druhy, ktoré Nivea ponúka krásne voňajú (áno opäť sme pri vôni, Nivea to proste s vôňami vie!), pokožku hydratujú a zanechávajú ju jemnú. Tento dokonca s Q10 by mal spevňovať pokožku, čo sa určite vždy hodí!

Nivea sprchový krém Smooth Nemyslím si, že by bol medzi nami niekto, kto by ešte nevyskúšal sprchový krém od Nivei. Ako prvé vás opantá jeho úžasná vôňa a rovnako ako aj pri predošlých produktoch stačí použiť málo a napriek tomu sa vám vytvorí dostatočné množstvo peny. Pokožku nevysušuje a zanecháva ju príjemne jemnú.



Ľahký zdokonaľujúci krém of 15, Rozjasňujúci očný krém, Intenzívna nočná starostlivosť Tieto produkty som nevyskúšala, keďže na to ešte nemám vek, no dala som ich vyskúšať známej, ktorá si ich veľmi vychvaľovala a chystá sa zadovážiť si jednotlivé produkty. Najviac ju zaujal očný krém.

Nivea Men Novinkou, ktorú zrejme poznáte z televízie je krém pre mužov. Je podobný klasickému modrému krému od Nivei, ktorý všetci poznáte, no tento bol vyvinutý pre mužov už aj z toho dôvodu, že nezanecháva mastný pocit napr. na rukách. Môže sa použiť na telo, tvár i ruky..

Výživný a zvláčňujúci denný krém Krémy od Nivei mám veľmi rada, takže ani tieto dve ma nesklamali. Pomerne rýchlo sa vsiaknu do pokožky a zanechávajú ju jemnú na dotyk. Keď sa mi minie môj aktuálny denný krém, tak si jednu z týchto určite zadovážim. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára