sobota 23. júla 2016

Essence- Bloggerss' beauty secrets


Ahojte :) Možno si pamätáte ako som dávnejšie často pridávala články práve s limitkami od Essence. Tieto články som mala rada nie len ja ale aj vy, nejde o to že by som už Essence nemala rada alebo niečo podobné, ale ich posledné limitky mi nesadli a nenašla som v nich nič zaujimavé, čo by mohlo byť užitočné pre mňa a aj pre vás. Dnes vám však chcem ukázať niečo veľmi zaujimavé.


Táto limitka ma veľmi príjemne prekvapila. Ako iste viete, Essence sa zvyčajne inšpiruje ročným obdobím alebo napríklad rôznymi udalosťami (napr. limitka Oktoberfest). Tentokrát však celú limitovanú edíciu inšpirovali práve blogerky! Tajne som dúfala, že sa limitka dostane aj k nám, no u nás sa jej asi nedočkáme. No mala som to šťastie, že som ju objavila v drogérii (nie na Slovensku) a tak som si z nej aspoň niečo odniesla. Musím sa priznať, že pri výbere paletky som mala dosť veľkú dilemu, pretože sa mi páčili viaceré, ale ovládla som sa a nakoniec som si zobrala len jednu :-).

Bloggerky vytvorili 4 paletky, ktoré sú ako na celú tvár tak si môžete vybrať aj samostatné na oči alebo kontúrovanie. Ja som si dlho vyberala medzi Vintage Rose a Shape and Shadows. Ale nakoniec som si odniesla Shape and Shadows, pretože mi prišla že ju budem vedieť lepšie využiť.


Tiež sa v limitke nechádzajú 4 laky, z ktorých každý jeden patrí k jednej paletke. Zhodou okolností som si vzala rovnaký lak ako patrí k mojej paletke, ale to bolo úplne čisto náhodne a dozvedela som sa to až teraz ako som pripravovala tento článok. Posledná vec v limitke bola menšia kozmetická taštička, ale tá už bola vypredaná, takže som ju nevidela naživo.


Čo sa týka paletky Shape and Shadows, ktorú som si vybrala je pomerne dobre pigmentovaná a tiene, ktoré sa v nej nachádzajú nie sú príliš prášivé. Obal je veľmi praktický a myslím si že vynikne kamkoľvek ho položíte, tiež sa hodí na cestovanie. Okrem toho sa v samotnej paletke nachádza aj zrkadlo, čo považujem za super výhodu, pretože tak máte všetko čo potrebujete na jednom mieste. V paletke sa nachádzajú tiene na oči (aj trblietavé) a taktiež na obočie, ktoré majú matnú farbu. Všetky tiene majú prirodzenú farbu a dokážete s nimi vytvoriť ako nenápadné, tak aj trochu výraznejšie líčenie. Za ďalšiu výhodu považujem aj aplikátor, na ktorom sa nachádza z jednej strany skosený štetec na obočie a na druhej strane kefka na obočie. A nakoniec nemôžem zabudnúť ani na tieň pod obočie či na zafixovanie obočia, takže táto paletka obsahuje naozaj všetko na jednom mieste a bloggerka, ktorá ju zostavovala myslela naozaj na všetko.


Lak, ktorý patrí k tejto paletke má priemernú výdrž ako všetky ostatné od Essence, mne to však úplne stačí. Kryje už v prvej vstrve a páči sa mi práve jej netypická farba.


Ako sa vám páčia paletky od Bloggeriek? Ak by sa táto limitka dostala na Slovensko, čo by ste si z nej vybrali? Poprípade máte už niečo doma? Nezabudnite sa so mnou podeliť v komentári.



1 komentár: