nedeľa 17. júla 2016

Essence Juice It! LE



Ahojte :) Dnes vám predstavím limitku od Essence, ktorá sa práve nachádza u nás v drogérii. Je to jedna z letncýh limitiek, ktoré Essence vytvoril pre tento rok a nachádzajú sa v nej v celku zaujimavé produkty. Poďme sa pozrieť čo som si z nej odniesla ja.

Ja som si túto limitku nekupovala u nás, ale mám ju doma už aj viac ako mesiac. Pôvodne som o nej nechcela písať článok, ale keď som videla že sa dostala aj k nám, tak som sa rozhodla, že vám ju trocha priblížim.



Jelly tint lipstick

Ako prvé tu máme tieto transparentné "rúže" na pery. Majú veľmi slabú farbu, skoro až neviditeľnú, takže sa nenechajte oklamať žiarivými farbami na obale, ale obsahujú shimer, takže sa po použití vaše pery budú krásne lesknúť na letnom slniečku. Rúže majú taktiež gélovú konzistenciu, takže vám nebudú vysušovať pery. Ako oživenie každodenného líčenia sa tieto "rúže" určite hodia. Navyše tie obaly sú naozaj podarené!



Ball blush

Ďalej sú tu lícenky (jedna je z tejto LE a druhá je myslím bežne v ponuke). Sú púdrové a na pleti vydržia pomerne dlho. Navyše vďaka ich forme nepotrebujete žiadny aplikátor a môžete ich jednoducho naniesť na líčka. Lícenka z tejto limitky má krásnu broskyňovú farbu a má veľmi jemnučký shimmer, ktorý sa ale vôbec nedá vidieť, a naopak druhá lícenka (v bielom obale) je v slaboružovej farbe so shimmerom. A však pri aplikácii si treba dávať pozor, pretože to s nimi môžete naozaj ľahko prehnať.


Jelly Nail polish 

Tieto laky na nechty majú krásne jemné farby a gélovú texturú. Nekryjú v jednej vrstve musíte ich pretrieť viac krát, ale to je preto, pretože majú také jemné farby. Dajú sa však dobre navrstviť a myslím si, že ich farby sa hodia k tomuto krásnemu počasiu v lete.


Mimochodom ak ešte nájdete voňavku z tejto limitky tak si ju určite kúpte alebo k nej aspoň privoňajte, pretože má naozaj sviežu a sladkú vôňu. Ja fakt ľutujem, že som si ju nekúpila.


Nakoniec som vám nafotila aj swatche.

lícenky
rúže
laky


To by bolo všetko čo som si vybrala z limimtky Juice It! Zaujalo vás z nej niečo alebo ste si z nej už niečo stihli odniesť domov? Určite sa o tom so mnou môžete podeliť v komentári.


2 komentáre:

  1. Ty balzámky na rty vypadají zajímavě :), tvářenky od essence už ale zásadně nekupuji, nejsou nijak pigmentované, takže jsou na nic.

    tpatc.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych si asi nevybrala, ale někomu se můžou produkty hodit.

    OdpovedaťOdstrániť