nedeľa 18. septembra 2016

Loreal box k 40. výročiu DM


Ahojte :) Drogéria DM oslavuje svoje 40. výročie vďaka čomu pre svojich zákazníkov pripravila súťaž kde sa po prihlásení dal vyhrať tento box (boxy boli v obmedzenom množstve takže kto sa rýchlejšie prihlásil ten vyhral). V dnešnom článku sa pozrieme čo tento box skrýval.


Tento box sa dal vyhrať v Rakúsku a jeho cena bola 7,50€+ poštovné pričom cena výrobkov, ktoré sa v ňom nachádzali presiahla hodnotu 50€.



Box obsahoval 6 produktov, ktoré boli ako na pleť tak i na vlasy a taktiež sa v ňom objavila aj dekoratívna kozmetika.



Elvital Tonerde absolute

Šampón a maska obsahujú íl, ktoré by mali robiť zázraky s vlasmi. Obe produkty sú modrej tyrkysovej farby a maska sa má nanášať na suché vlasy, takže ich zafarbí, ale čítala som, že sa dá ľahko pri umývaní zmyť. Určite vám dám vedieť ako budem s týmito produktmi spokojná, pretože som na nich veľmi zvedavá.



Revitalift a odličovač očí

Denný krém revitalift proti vraskám posúvam mamke, ale bola som naozaj prekvapená že sa v boxe nachádzali produkty z každej oblasti. Dvojfázový odličovač očí ma veľmi potešil a sľubuje expresné odličovanie čo rada vyskúšam navyše sa s ním dajú odlíčiť aj pery.




Špirála a rúž

Z dekoratívnej kozmetiky sa v boxe nachádzal matný rúž od J Lo a riasenka Volume Million Lashes. 




Toto boli všetky produkty, ja si kozmetiku Loreal nekupujem pretože mi príde drahá, ale som rada že som mala možnosť ju vyskúšať aspoň vďaka tomuto boxu. 

Určite sa so mnou v komentároch môžete podeliť aké sú vaše obľúbené produkty od tejto značky. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára