sobota 1. októbra 2016

Spotrebované za September 2016


Ahojte :) Dnes som sa bola fotiť na oznamko a z celého týždňa v škole som totálne vyčerpaná, ale viem že spotrebované produkty máte radi, takže som pre vás pripravila článok keďže nám september skončil.

Gliss Kur Summer Repair- šampón

O tomto šampóne ste si mohli prečítať aj samostatný článok. Gliss Kur vyvinul na leto šampón, ktorý by mal chrániť vlasy pred chlórovou vodou na kúpaliskách, slanou vodou v mori a pred slnkom. Ja som tento šampón používala v lete ako "ochranu" pre moje vlasy, ale či šampón chránil vlasy naozaj posúdiť neviem. A však mal veľmi príjemnú vôňu, ktorá osviežila vlasy a po umytí boli vlasy veľmi jemné a ľahko rozčesatelné. Ako som už aj v dávnejších článkoch spomínala, ja mám šampóny od tejto značky veľmi rada a vždy mi sadnú napriek tomu, že mi už veľa ľudí povedalo, že im naopak nesadli.

Cherry Blossom Bilou- penový sprchový krém

Stále populárnejšie sú sprchové gély v podobe peny. Ja som s touto penou vydržala naozaj dlho, oveľa viac ako s bežným gélom. Mala úžasnú penu, ktorá krásne držala svoj tvar a mala veľmi intenzívnu čerešňovú vôňu. Od inej značky som tieto peny ešte neskúšala, ale od Bilou si určite kúpim aj iné pretože ma tento veľmi milo prekvapil. Navyše zložením je vegan.



Dove Advanced Hair Series- krémová maska na vlasy

Táto maska je jedna z najlepších aké som kedy skúšala, keď nie najlepšia. Po jej použití som mala veľmi jemné vlasy a neboli vôbec zaťažené. Tiež musí potvrdiť, že počas jej používania som mala pocit, že moje vlasy sú oveľa lepšie a menej poškodené. Som veľmi rada, že som túto radu mohla vďaka spolupráci vyskúšať a určite si tieto produkty kúpim znova.

Dove Advanced Hair Series- šampón na vlasy

Pri tomto šampóne platí všetko rovnako ako pri maske. Veľmi mi vyhoval čo ma prekvapilo, pretože moje vlasy sú naozaj háklivé na niektoré šampóny a potom sa s nimi ťažko pracuje. Naopak tento si s mojími vlasmi sadol. Stačilo použiť máličko produktu a vytvorila sa dostatočné pena, ktorá do hĺbky dôkladne umyla vlasy a naozaj tento šampón bol ako stvorený na poškodené vlasy. Ak ste ešte nič z tejto rady neskúšali a máte zničené vlasy, tak určite skúste a neoľutujete. Jediná vec, ktorá mi pri tomto šampóne nesadla je len ten obal, ale ja si jednoducho na tuby nezvyknem.



Signal WHITE NOW Glossy Chic- zubná pasta

Ako isto viete veľmi neverím tomu, že pasta dokáže vybieliť zuby, ale túto som si kúpila už len zo zvedavosti na jej farbu. Áno bola trblietavá v kombinácii s ružovou, modrou a bielou. Bola to naozaj sranda si s ňou umývať zuby aj keď som z nej mala celé ústa farebné. Bola gélovej konzistencii, ale že by zuby boli belšie som si naozaj nevšimla. Každopádne len tak pre srandu celkom zaujímavá pasta.

Swiss Smile- bieliaca zubná pasta

Ďalšia bieliaca zubná pasta, ale túto som si nekúpila bola v Glossyboxe. Pamätám sa že mala dosť vysokú cenu a je myslím švajčiarskej značky. Ja som ju nepoužívala, ale posunula som ju ďalej. Avšak vraj po použití zanechávala veľmi príjemný dych a dôkladne umývala zuby. Čo sa týka bielenia tak naozaj len minimálne rozdieli. 



Nivea Baby- odličovacie obrúsky

V rámci môjho testu odličovacích obrúsok pre deti, ktoré by boli vhodné aj na odlíčenie alebo aspoň dočistenie tváre, som tentokrát vyskúšala tieto od Nivei. Vzhľadom na to, že obsahovali krémovú zložku tak neboli príliš mokré, ale naopak tieto s krémom ma oslovili oveľa viac, pretože narozdieľ od klasických ktoré po použití dosť vysušia tvár, od týchto bola tvár jemná a nevysušená.

Balea Body Gelée- telový gél

Toto bol najlepší produkt, aký som toto leto mala možnosť vyskúšať. Balea gél na telo mal neskutočne úžasnú vôňu vodného melónu a mäty, ktoré dokonale osviežili pokožku po nanesení. Veľmi rýchlo sa vsiakla ale keď som si naniesla väčšie množstvo tak sa trochu lepil ale to vôbec nie je žiadná chyba. Pokožku samozrejme nehydratoval tak dobre ako krém alebo telové mlieko napriek tomu si myslím, že na letné osvieženie po sprche sa naozaj hodil.



Adidas Intense clean- šampón pre mužov

Tento šampón bol ešte v jedno DM boxe, posunula som ho samozrejme ďalej. Mal veľmi silnú a typickú Adidas vôňu, dobre penil a vlasy dostatočne umyl. 

FA Men Xtra Cool- sprchový gél

Tiež som ho posunula ďalej. Čo som sa na obale dočítala tak sa dal použiť aj ako šampón na vlasy, čo sa mužom určite hodí. 



Balea Creme-Gel- maska 

Čo ma veľmi potešilo bola táto maska, kvôli tomu že Balea konečne začala ponúkať masky, ktoré sú rozdelené na tri časti, čo mne osobne vyhovuje oveľa viac pretože keď je maska rozdelená na dve časti, tak jedna dávka je na moju pleť príliš veľká a takéto menšie balenia sú akurát. Čo sa týka tejto nemám jej čo vytknúť, pleť hydratovala a zjemnila.

Ebelin- bezacetónový odlakovač 

Odlakovač od Balei je klasika, ľahko a rýchlo odstraňuje lak z nechtov a navyše je bez acetónu.




Toto sú všetky spotrebované produkty za tento mesiac. Ako som už spomínala začala škola a zároveň môj posledný ročník. Snažím sa aby všetko vyšlo podľa mojich plánov, ale nebojte sa na blog si tiež nájdem čas.

A nakoniec čo som za tento mesiac pozerala, čítala..

Filmy- Predtým ako som ťa spoznala
Knihy- Before- Anna Todd
Hudba- Shawn Mendes- Treat You Better

2 komentáre:

  1. Pěnový sprchový krém vypadá krásně :-) tuto značku neznám. Zkusila jsem jeden od Baley z DMka a byl super.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bilou sprchové peny sú úžasné. Ja mám vo vôni tasty donut a už sa chystám aj na iné vône.

    OdpovedaťOdstrániť