streda 8. februára 2017

Glossybox za január 2017 AT


Ahojte :) Minulý mesiac sa stala veľmi zvláštna vec a poslali mi nie len môj klasický Glossybox, ale dokonca aj nemecký! Ten vám predstavím v najbližších dňoch a môžete si porovnať obsah, ktorého boxu sa vám páčil viac.


MeMeMe Cosmetics lighlighter
Jeden z produktov, ktoré sa v boxe nachádzali bol tento nádherný tekutý lighlighter. Zostala som príjemne prekvapená jeho pigmentáciou a taktiež leskom, ktorý pôsobí veľmi prirodzene, ale napriek tomu vie na seba upútať pozornosť. Jeho trblietavé a zlaté čiastočky sa odrážajú svetlom.
-originálny produkt, cena: 8,15€

Engelsrufer Love Perfume
V boxe sa nachádzala aj vzorka vône, ktorá je veľmi svieža a silnejšia, takže ja by som ju používala skôr v lete, ale možno niekomu sa hodí i na zimu.



Spa to you deep pore cleaning facial brush and massager
Kefa slúži na hĺbkové prečistenie pórov. Voči tomuto produktu som trošku skeptická, pretože kefy mi prídu že sú veľmi drsné na pokožku, ale pri tejto sa píše že je mäkká tak uvidíme.
-originálny produkt, cena: 8,36€

Elvital tonerde absolue tonerde maska na vlasy
Ja som túto masku mala doma už aj predtým ako mi došla táto v boxe. Je to veľmi zaujimavý produkt, pretože sa maska nanáša pred umytím na suché vlasy a následne sa oplachuje. Maska má modro-zelenú farbu a je ílová. Íl by mal vlasy zbaviť mastnoty a tiež ostatných nečistôt. Celá táto rada je určená na rýchlo sa mastiace vlasy.
-originálny produkt, cena: 4,95€



sebamed Creme s vitamínom E
Tento krém pomáha udržať vlhkosť pokožky a okrem toho má vysoký obsah vitamínu E, ktorý chráni pred volnými radikálmi, UV žiarením a predčasným starnutím. Okrem týchto vlastností tiež posilňuje pH pokožky.
-originálny produkt, cena: 6,95€

Mudmasky facial detox purifying recovery mask
Táto maska zjemňuje póry a rozjasňuje pleť. Po použití zanecháva hydratovanú pleť, ktorá je vláčna. Okrem toho vyrovnáva pH pokožky. Dúfam, že táto maska bude tak dobrá, ako je vysoká jej cena.
-originálny produkt, cena: 69€





Celý box vyšiel na 97,41€ (ak by ste si všetky produkty z neho kúpili v plnom balení).

2 komentáre: