pondelok 20. februára 2017

Moja zbierka kozmetiky 1/2

Ahojte :) Dlho som premýšľala či spraviť článok podobného druhu, pretože na jednej strane ja takéto či články alebo videá zbožňujem a na tej druhej väčšinu vecí, ktoré vám ukážem ste už mohli vidieť v príspevkoch. Dúfam však, že som vás s týmto článkom potešila.


V prvej časti sa pozrieme na hornú časť môjho kozmetického stolíka a bližšie vám popíšem čo som kde kúpila ak by vás niečo zaujalo, aby ste sa na to mohli pozrieť.

Nemám tak veľa kozmetiky ako si možno myslíte, keď píšem tento článok a nemám ani high end značky s produktami, ktoré však mám som spokojná.

Ako možno z článkov viete, tak ja naozaj neznášam plytvanie a snažím sa všetko spotrebovať, a keď už vidím, že z niektorých produktov mám viac ako dokážem spotrebovať tak ich radšej podarujem.

Pod sklom, ktorý je na stole mám rôzne plagáty a menšie papieriky, ktoré som mala k nejakým veciam. Pri pohľade na stôl však mám pocit, že je čas dať preč 1D, pretože predsalen už spolu nie sú a veľmi ich už ani nepočúvam.





















Kozmetický stolík je z Ikea a majú ho asi všetky blogerky-vlogerky takže ho určite poznáte. Mne veľmi vyhovuje ako priestorom, ktorý ponúka tak aj dizajnom, myslím si že je z kolekcie Malm.
Hore sa nachádzajú produkty, ktoré používam na dennej báze a potrebujem ich mať po ruke či pri mojej rannej alebo večernej rutine.
Aby sa mi veci príliš neprášili, tak pri jednej návšteve v Primarku som si kúpila tieto šuplíky, ktoré využívam buď na veci, ktoré používam denne alebo práve tie, ktoré nevyužívam to zvykávam striedať. Teraz tam mám produkty, ktoré sa mi nemestia do šuplíka z kozmetického stolíka.
V prvom malom šuplíku skladujem menšie paletky tie sú od Essence rovnako ako veľmi veľa produktov, ktoré ešte uvidíte. Tieto sú práve tie paletky, ktoré sú málo pigmetované a skoro vôbec ich nepoužívam.
V druhom šuplíku mám väčšie paletky tiež od Essence, ktoré naopak mám veľmi rada. Obe sú z limitiek a už sa kúpiť nedajú, sú to Mountain calling a Blogers secret, ktorú naozaj milujem a obsahuje úžasné tiene na úpravu obočia.
V treťom šuplíku skrývam balzamy na pery, či už klasické alebo jemne zafarbené. Mám ich dosť, pretože mám takú úchylku, že keď ochoriem tak už po chorobe si radšej kúpim nový balzam, pretože predsa len sú tam baktérie a bacily, ale zas nechcem ich vyhodiť, takže preto ich mám toľko. Sú to väčšinou značky ako Balea, Labello, Maybelline.






















Na vrchu týchto šuplíkov mám košík z Hobby to tam určite zoženiete a v košíku mám rôzne gumičky, teraz aj stužku pretože som si prala kabát a iné drobnosti.
Mám taktiež kvetináč z Ikea, ktorý nikto nepoužíva ako kvetináč. Mám v ňom štetce od Real Techniques, ktoré sú fake z Ebay. Premýšľam však, že ich mám už dlho a bude lepšie ak ich vyhodím a objednám si nové.
V Primarku som si tiež kúpila tento organizér na rúže v tvare srdca a skladujem v ňom rúže, ktoré v danom období načastejšie používam. Sú od Essence, ale mám jeden krásny aj od Loreal. V strede mám ešte pinzety z Primarku, ktoré nie sú veľmi dobré, takže sú tam len na ozdobu.
Potom dajme tomu, že v takom tanieriku, ktorý sa tiež dáva pod ten kvetináč mám moju skin care. Teraz využívam odličovač očí aj micelárku od Garnier a pri odličovaní si tiež rada osviežujem tvár vodou v spreji od Balei. 
Teiž mám na stolíku pripravenú malú kozmetickú tašku z Bipi, v ktorej mám pinzety, kliešte na mihalnice a takéto menšie veci.
Na konci stola mám už len knižky, ktoré mám rozčítané a kozmetické vreckovky.
Snažím sa aby na stole bol len určitý počet vecí a nebol strašne preplnený, čo sa v každodennom zhone naozaj nie vždy podarí.

Ak by vás ešte zaujímalo, tak som v článku nespomenula odkiaľ je stolička, ale tá je tiež z Ikei a je veľmi pohodlná, takže odporúčam.
V ďalšej časti sa pozrieme čo skrývam v šuplíkoch a to už bude zaujimavejšie.

2 komentáre: