piatok 2. marca 2018

Spotrebované za Február 2018


Ahojte :) Máme tu množstvo produktov, ktoré som za posledný mesiac stihla vypotrebovať, preto sa poďme rýchlo pozrieť, ktoré to boli.


Rituals- The ritual of Hammam shower gel
Táto pena v menšej verzii je od značky Rituals, dostala som ju od Zuzky. Bol to veľmi osviežujúci produkt, hlavne kvôli tomu že obsahoval eukalyptus. A zistila som, že asi budem vyhľadávať produkty, ktoré ho obsahujú pretože som sa cítila naozaj sviežo po použití tohto produktu. Kvalitovo je rovnako dobrý ako väčší  v inej vôni, ktorého recenziu si môžete prečítať nižšie.

Rituals- The ritual of Ayurveda shower gel
Túto sprchovú penu som mala v jednom Glossyboxe, ktorý bol špeciálne venovaný tejto značke. Tento produkt bol naozaj úžasný, stačila jedna maličká pumpička, ktorá vám urobila obrovskú penu. Voňala po mandlovom oleji a indickej ruži. Úžasná orientálna vôňa. Čo mi však vadilo bolo to, že balenie malo až 200 ml a bolo trošku ťažšie a zle sa s ním manipulovalo. Tiež sa mi zdalo, že sa tento produkt ohromne rýchlo minul, pretože som si naozaj myslela, že mi vydrží dlho takéto veľké balenie ale bolo raz dva preč. Je to však určite jeden z najlepších pien na trhu.

Dove- entspannendes ritual sprchový krém
Sprchové krémy od Dove tiež patria medzi moje stálice, na ktoré nedám dopustiť. Tento s vôňou levanduľe som si obľúbila a navyše mám rada, že ako sú tieto sprchové krémy veľmi krémové, tak už nemusím použiť ani telové mlieko.

I love... - cherry almond sparkle bath and shower creme
Od Zuzky som dostala aj takéto maličké balenie sprchového krému, ktorý voňal po čerešniach a mandly. Táto kombinácia vôní sa mi páčila, ale ak nemáte radi vôňu mandlý, tak ho neodporúčam pretože mandla dosť prebíja voňu čerešní. Je to však veľmi dobrý produkt, ktorý nevysušuje pokožku a už som od nich mala aj iné sprchové krémy a bola som s nimi spokojná preto odporúčam.

Treaclemoon- duschcreme
Mala som aj môj obľúbený sprchový gél od značky Treaclemoon v cestovateľskom vydaní. Tento sprchový gél obsahuje zázvor, ktorý prevonia celú kúpeľ a osvieži pokožku. Ak som sa správne dočítala, tak by ste túto značku mali nájsť už aj u nás v drogérii.

Balea- bodylotion
Telové mlieko s vanilkou a zmrzlinou malo tekutejšiu konzitenciu, ktorá sa rýchlo vsiakla do pokožky, ale nezanechala ju dostatočne hydratovanú, preto v zimnom obodobí určite nebolo dostatočné.


Balea-Bahamas dream šampón
Tento šampón je ešte z nejakej letnej limitovanej edície, ja som ho nepoužívala pretože nemám rada vôňu kokosu, ale bol vraj úplne v poriadku ako všetky iné šampóny od Balei.

Yves Rocher- Brillance shine
Táto maličká verzia šampónu od Yves Rocher, ktorý bol určený na dodanie lesku mi vydržal na niekoľko použití. Vlasy boli po použití jemné a dali sa jednoducho rozčesať. Šampón už v maličkom množstve dostatočne penil a dôkladne umyl pokožku hlavy. Nevšimla som si, že by boli moje vlasy nejako veľmi lesklé po použití tohto šampónu no napriek tomu som bola s jeho účinkom spokojná.

Balea- magic winter šampón
V kalendári bol aj tento šampón, ktorý sa mi dosť podobal na ten čo má balea na hnedé vlasy, ale neviem či to je naozaj on. Bol to dobrý šampón, dobre penil a vlasy boli po umytí s ním pekné.



Lush- Oatifix čerstvá pleťová maska
O tejto maske som vám písala samostatnú recenziu na blogu. Maska skvele hydratovala pleť zanechala ju hebkú. Tak ako v recenzii o nej aj tu musím pripomenúť, že vonia ako koláčik a budete ju chcieť zjesť. Tieto masky vydržia približne mesiac, a keď ich nebudete používať niekoľkokrát do týždňa tak sa vám pokazia respektíve už nebudú také účinné, preto je určite lepšie napríklad kúpiť si ich na polovicu s kamarátkou.


Lush- Ocean salt peeling
Keď už bude lepšie počasie, tak by som si určite chcela kúpiť nejaký dobrý peeling a tak som si na skúšku vypýtala dve. Prvým je preslávený ocean salt, ktorý v sebe obsahoval čiastočky morskej sily, ktoré dobre opeelingovali pokožku. Táto soľ má aj špecifickú morskú vôňu, takže sa jedná o veľmi príjemnú záležitosť. Páčilo sa mi tiež, že vzhľadom na to, že obsahuje aj rôzne oleje tak nevysušoval pokožku.

Lush- rub, rub, rub peeling
Tento peeling je asi menej známy ako vyššie spomínaný, ale má zaujimavú modrú farbu, ktorá ma donútila aby som ju skúsila. Keď mám porovnať účinok týchto peelingov, tak tento je jemnejší a viac penivý, takže ak toto by som skôr odporúčila ak máte veľmi citlivú pokožku a nechcete aby vám ju takýto produkt podráždil. Ale tiež ho odporúčam aj keď ja sa momentálne prikláňam ocean saltu.

Lush- Celestial pleťový krém
V Lushi som si vypýtala vzorku od ich krému Celestial, na ktorý som čítala veľa pozitívnych recenzií. Tento krém by som odporúčila určite pre niekoho kto má suchú pokožku, pretože je to dosť mastný krém. Práve preto si z neho treba dávať len máličko a aj napriek vyššej ceny s týmto krémom vydržíte dlho. Ako samotný krém cez deň by som ho nepoužívala pretože som sa z neho strašne leskla a dávala som si ho preto skôr večer, alebo keď som vedela že nikam v ten deň nepotrebujem ísť tak aj cez deň.

Lush- BunnyMoon jelly mask
Skúsila som aj novú jelly masku, ktorá obsahovala med. Táto maska mi po použití zjemnila pleť, veľmi sa mi páčil celkový účinok je naozaj pravda ako opisujú na oficiálnej stránke, že po použití bude vaša pleť, ako pleť "zajačika." Mala som dokonca aj veľmi suché miesta a šupinky pri nose, vzhľadom na to, že som chorá a tie mi maska pekne po použití odstránila.



Zendium- zubná pasta
Trošku som teraz zmenila zubnú pastu a kúpila som si túto Zendium, ktorú som už predtým mala a bola som s ňou spokojná. Platí to aj pre tentokrát a môžem ju len odporúčiť.

Numis med- krém na ruky
Krém na ruky bol úplne klasický, trošku dlhšie trvalo kým sa vsiakol ale inak som s ním bola spokojná. Zanechával jemné ruky.

Softly Jil Sander- body scrub
Tento scrub som mala v adventnom kalendári od Glossyboxu. Rovnako ako sa píše na obale, tak aj ja musím potvrdiť, že to bol jemný scrub, ktorý by som určite odporúčila aj citlivej pokožke. Podľa môjho názoru je dobrý produkt, ak si chcete len jemne urobiť scrub, ale počas leta by mi určite nestačil.

Balea- cremedusche
Sprchový krém z adventného kalendára voňal po pomaranči a škoriči, musím povedať že táto kombinácia sa mi veľmi trafila do vkusu a určite by som ju uvítala aj v stálej ponuke. Sprchový krém nevysušoval pokožku, nemal príliš hustnú ani tekutú konzitenciu a dobre penil. Nemám mu čo vytknúť, len škoda že sa už nedá kúpiť.

Balea- fussbutter
Z adventného kalendára tu máme aj masielko na nohy, ktoré sa extrémne rýchlo vsiaklo a zjemňovalo päty, preto mu dávam palec hore a opäť mi je ľúto, že ho nezoženiem v stálej ponuke.

Alverde- bio wildrose denný krém
V Alverde adventnom kalendári som mala tento úžasný krém s divokou ružou. Bol to presne taký krém ako mám ja rada a to znamená, že zanechával matný efekt na pleti. Pleť sa po použití neleskla čo ja vždy vyhľadávam hlavne pri denných krémoch. Keď mi dôjdu krémy ktoré momentálne používam, tak by som si ho chcela kúpiť aj v plnom balení.



Garnier- Hautklar odličovacie obrúsky
S týmito obrúskami od Garnieru som si síce pleť neodličovala, ale používala som ich na odličovanie očí, keď mi došiel klasický odličovač. Oči dobre odlíčili bez zbytočného šúchania a navyše tieto obrúsky sú aj antibakteriálne s obsahom kyseliny salicylovej.

Sephora- Pearl face mask
Skúšala som aj túto látkovú masku od Sephori, ktorá je s obsahom perál. Maska je dostatočne nasiaknutá tekutinou, aj keď tá prvotná aplikácia je trošku nepraktická aspoň z môjho pohľadu. Určite by som ocenila trošku väčšie otvori pri očiach, ale v celkovo som bola s maskou spokojná. Pleť bola po použití svieža a jemná. Maska je trošku lepkavá, respektíve to čo po nej zostane na pleti ale treba tieto zvyšky vmasírovať a ona sa potom vsiakne.

Loreal- tonerde absolue maska
Posledná vec, ktorú som od Zuzky spotrebovala bola táto maska, ktorú som predtým už mala. Opäť som s jej účinkom bola spokojná. Pleť bola hydratovaná, veľmi jemná a pôsobila zdravo. Tieto masky od Lorealu sú veľmi vydarené, preto vám ich odporúčam a navyše táto tiež obsahuje eukalyptus.

Sephora- mud mask purifying and mattifying
K nákupu v Sephore som obdržala vzorku tejto matujúcej masky. Bola som s ňou veľmi spokojná a určite by som si ju raz kúpila aj v plnom balení. Táto maska má špecifickú vôňu, po nanesení (ja som si ju dávala na T- zónu) zaschne a je vidieť ako vám prečistila póry.

Havlíková Apoteka- krásna slečna
K nákupu u Havlíka som dostala dve vzorky. Jednou z nich je krásna slečna, ktorá vonia bylinkovo (prírodne). Preto ak na takéto intenzívnejšie vône nie ste, tak ju neodporúčam. Je to úžasný krém, ktorý by som si určite raz chcela skúsiť aj v plnom balení. Páči sa mi ako zanecháva jemný matný efekt na pleti, a tá pleť nevyzerá mastne po použití krému. Mne táto vzorka, ktorá má len 1 ml vydržala na dve použitia čo je veľmi super.

Havlíková Apoteka- anjelská tvár
Druhým krémom bol nočný krém, ktorý vonia tiež prírodne, ale nie je to už tak intenzívna vôňa ako pri predchádzajúceho zrejme preto, že je to nočný krém. K tomuto tiež nemôžem nič vytknúť, zanecháva veľmi peknú pleť, dobre ju hydratuje a tiež pleť nevyzerá mastne čo naozaj oceňujem.



Manhattan- wake up concealer
S korektorom od tejto značky som bola spokojná, a dovolím si tvrdiť že bol možno ešte lepší ako ten od Catrice. Táto značka sa u nás nedá kúpiť, ale ak budete niekde v zahraničí tak sa po nej určite popozerajte.

Babylips
Vyhadzujem aj tieto farebné balzámky, ktoré ešte stále voňajú rovnako, ale myslí si že už sú po spotrebe, pretože ich vlastním niekoľko rokov.








Tak a toto by bolo pre tento príspevok všetko. Mám pocit, že som sa upísala dnes k smrti, ale dúfam že vám moje recenzie k jednotlivým produktom pomôžu. Za posledný mesiac som spotrebovala viac menších verzii produktov tak verím, že vám to nevadilo.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára