nedeľa 24. júna 2018

Spotrebované produkty Marec 2018


Ahojte :) Spotrebované produkty neboli na blogu už pár mesiacov napriek tomu, že som mala pripravené články s nimi nemala som čas kedy ich vydať. Rozhodla som sa, že v dnešom článku vám ukážem všetky spotrebované produkty, ktoré sa v mojom košíku objavili od posledného článku a bolo ich naozaj veľmi veľa takže sa máte na čo tešiť. A poteší vás tiež aj to, že ďalšiu dávku spotrebovaných produktov vydám hneď po tomto článku.


Vopred by som sa chcela ospravedlniť za kvalitu fotiek, ale jeden z produktov sa mi počas ich zbierania musel vyliať preto boli aj ostatného od neho zamazané a fotenie bolo ťažšie. 


Sephora- avocado face mask
Keď sa počas roka ocitnem v Sephore tak si odtiaľ vždy odnesiem masku. Tentokrát som siahla po avokádovej, ktorú som ešte neskúšala. Táto maska bola dostatočne nasiaknutá tekutinou a mala dve vrstvy, ktoré od seba trebalo oddeliť. To mi nevyhovovalo hlavne kvôli aplikácii pretože mi príde nepraktické oddelovať ich od seba. Okrem toho som však bola s maskou veľmi spokojná. Vsiakla sa dostatočne do pleti, nepodráždila ju a moja pleť bola po použití tejto masky veľmi jemná a hydratovaná.

Sephora- levanduľová maska na nohy
Túto masku na nohy som už raz mala. Neočarila ma len jej úžasná levanduľová vôňa, ale aj to že zanecháva oddýchnuté, zrelaxované a hlavne jemnučké chodidlá. Použitie je veľmi jednoduché, stačí si na obe nohy nasadiť "ponožky", ktoré sa v balení nachádzajú a následne si ich prilepiť tak aby držali na nohe. Odporúča sa nechať pôsobiť masku približne 20 minút, ja som ju však mala oveľa dlhšie a podľa môjho názoru si ju pokojne môžete nechať aj na noc.

Merz spezial- detox maske
Masku som mala priloženú v jednom Glossyboxe. Obsahovala morské riasy (ktorých vôňa bola výborná) a ľanový olej, ktorý zjemnil pleť a vyživil ju. Masku som nanášala v hrubšej vrstve a naozaj sa väčšina z nej dostala do pleti, ktorú po umytí zanechala detoxikovanú (prečistenú) a pleť vyzerala oveľa zdravšie.



Lush- intergalactic bath bomb
Od Lush som tentokrát skúšala kúpeľovú bombu, po ktorej som sa už dlhšie v obchode pozerala hlavne kvôli jej nádherným farbám, ktoré urobili vo vode úžasnú súhru farieb (pridávam vám fotky, aby ste to mohli vidieť). Okrem sfarbeniu vody, ktoré sa mi veľmi páčilo bomba mala aj príjemnú vôňu, ktorá prevoňala celú kúpeľňu. Myslím si že toto bola asi najlepšia bomba spolu s tou sivou gelovou, ktorú som skúšala z Lush. Moja pokožka po kúpely zostala jemná a vôbec som nemala pocit vysušenia. 


Havlíková Apoteka- ranná maska
Tejto maske som dávala veľké nádeje, páčilo sa mi že stačia ráno 3 minúty a maska mi urobí sviežu a rozjasnenú pleť. Po vypotrebovaní masky som však nebola spokojná. Nevidela som žiadnu veľkú zmenu na mojej pleti, pri používaní keď sa mi dostala do otvorenej vyrážky tak mi ju štípala. Táto maska ma silnejšiu prírodnú vôňu, ktorá mne osobne nevadí, ale ak by ste išli do predajne tak ju najprv ovoňajte pretože viem, že nie každému môže sadnúť. Som k tejto maske skeptická nesklamala ma ale ani nenadchla.

Alverde- nutri-care kondicionér na vlasy
Moje vlasy a prírodná kozmetika Alverde si bohužiaľ nevedia na seba zvynúť a bolo to rovnako aj s týmto produktom. Keď som si ho po umytí šampónom nanášala na mokré vlasy, tak mi ich obalil a moje vlasy z neho boli veľmi čudné a zaťažené aj po umytí. Týmto spôsobom nechcem nikoho odradiť od kúpi týchto produktov, to že mne nesadli ešte neznamená, že vám nebudú vyhovovať. 

Merci Handy- cherry antibakteriálny gél na ruky
Taktiež z jedného Glossyboxu som mala aj tento gél na ruky. Ja som ho používala nonstop, hlavne keď som celý deň v škole je to záchrana. Voňal po čerešni, nevadilo mi to na rukách (nemal hlavne takú silnú vôňu chémie). Tiež mal malé peelingové čiastočky, ktoré sa ale v prstoch rozplynuli, takže bolo to skôr na okrasu.

Nuvega- lash booster
V adventnom kalendári od Glossyboxu som mala aj toto sérum na rast rias. Najprv som proti tomu bola skeptická a bála som sa, pretože predsa dávať akýkoľvek produkt k očiam je nebezpečné. A však tento bol zložením vegánsky, tak som predpokladala že by sa nemalo nič stať a používala ho aj moja kamarátka. Bola som s ním spokojná, čo sa týka toho že mi nedrážil oči ani nič podobné, tiež som zaznamenala jemný rast rias a pripadajú mi ako keby boli trošku viac vytočené ako inokedy. Tento výsledok som zaznamenala si po troch mesiacoch používania (ale nepoužívala som ho úplne každý deň). Produkt ešte nemám dopotrebovaný, ale zdá sa mi že ho už mám dlhšie otvorený preto je čas aby som ho vyhodila. 

Alverde- očný krém
Tento očný krém mám tiež už dlhšie otvorený preto ho vyhadzujem, aj keď je v ňom ešte dosť. Nemám ešte veľkú skúsenosť s očnými krémami, ale tento bol úplne klasický. Staral sa o očné okolie, hydratoval ho a nedráždil oči, takže tento produkt je dobrý a hlavne dostupný v drogérii ak nechcete investovať do drahších značiek.



CoLab- suchý šampón


Suchý šampón sľuboval záchranu vlasov bez zanechania bieleho povlaku vo vlasoch. Mne sa toto stáva často hlavne za to, že mám tmavé vlasy a musím si poriadne zapracovať do vlasov suchý šampón, keď si ho dávam, pretože som už na tento proces zvyknutá nezaznamenla som veľmi, či túto vlastnosť splnil. Čo sa týka ale účinku bola som s ním spokojná, stačilo pár nastriekaní a vlasy nevyzerali mastne čo je najdôležitejšie. Kúpila by som si ho znova aj v inej vôni. Dokonca som ho videla aj v prevedení s jednorožcami. Neviem či sa dá kúpiť u nás, ale v zahraničí je dosť obľúbený.

amica- suchý šampón
Tento suchý šampón bol v jednom Glossyboxe. Vyhovovalo mi jeho malé cestovné balenie, z ktorého stačilo použiť iba pár strekov a vydržala som s ním na viac použití. Bola som veľmi príjemne prekvapená, pretože ja som verná suchým šampónom od Batiste, ale tento sa im vyrovnal dokonca neviem či nebol ešte o trošičku lepší. Neviem či ho zoženiete aj u nás ale ja som ho videla v normálnom veľkom balení v Sephore. 

John Frieda- recovery shampoo
Skúšala som aj miniatúrku šampónu, ktorý bol určený na poškodené vlasy. Túto značku mám rada, ale tento druh mi veľmi nesadol. Neviem prečo ale neurobil mi nič také s vlasmi s čím by ma zaujal, ako napríklad jeden ktorý bol určený na hnedé vlasy (ktorý bol tiež od nich ten bol super a odporúčam ho). Ešte mám v takomto menšom balení aj kondicionér, ktorý tiež dopotrebujem. Tieto šampóny sú dosť drahé preto do tohto druhu by som neinvestovala, ale ten spomínaný je dobrý.



Palmolive- so luminous sprchový gél
Tento produkt sa nachádzal v Glossyboxe, predpokladám že išlo o novinku, pretože som ho ešte predtým v obchode nevidela. Ja som s týmto produktom bola maximálne spokojná. Krásne prevoňal pokožku, obsahoval makadámiový olej ktorý ju zjemnil a už pri malom množstve dostatočne penil. Určite by som chcela vyskúsať aj iné druhy z tejto edície. 

Rituals- The rituals of Ayurveda krém na ruky
Celé túto kolekciu som mala v špeciálnom Glossyboxe, ktorý ich obsahoval. Naposledy sa mi podarilo spotrebovať práve tento krém na ruky. Bol hustejšej konzistencie, čo spôsobovalo aj to že sa ťažšie vstrebával do rúk ale zas mal tú vlastnosť, že sa pri dlhšom zohrievaní v prstoch začal premienať na takú olejovú štruktúru, ktorú mám ja veľmi rada. U ostatných produktov z tejto rady mi vôňa nevadila, ale pri kréme na ruky sa mi zdala parfumácia príliš silná. 



Spotrebovala som menej produktov ako za ostatné mesiace, ale je to zrejme spôsobené aj tým, že som (v tom čase) začala používať niekoľko nových plných produktov, ktoré vám zrecenzujem už čoskoro. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára