štvrtok 19. júna 2014

Victoria´s secret telový sprej



Ahojte :) Dnešná recenzia bude na telový sprej od Victoria´s secret, ktorý som vám už spomínala v mojom facebookovom profile. Objednávala som si ho pondelok zo stránky parfums.sk a stál 8,90€. Musím sa priznať, že som vôbec nečakala, že príde tak rýchlo. Na druhý deň, čiže v utorok som ho už držala v ruke. Ale prejdeme na recenziu.

Takže je veľa druhov z týchto sprejov a ja som si vybrala tento fialový Love Spell. Keď som si doma otvorila krabicu, do ktorého mi zabalili tento sprej, tak ma okamžite očarilo jeho balenie. Je naozaj pekné a vyzerá luxusne. Teším sa tiež že nie je zo skla. Ďalšia vec, ktorá sa mi páči na vzhľade sú v pozadí kvety, ktoré sa strašne hodia k fialovej farbe spreju.

Vôňa. Čo sa vône týka, tak nebudem klamať, ale ja som z počiatku zostala veľmi sklamaná. Čakala som že to bude mať parfémovú vôňu, ale vonia po cherry blossom & peach. Mne veľmi tieto vône nesedia, ale dnes keď som si ho na seba striekala, tak mi už vôbec tá vôňa nevadila a myslím, že sa mi začína páčiť. Samozrejme každému vonia niečo iné, takže ak ja do tejto recenzie napíšem, že mi to nesadlo neznamená to, že ani vám by sa táto vôňa nemala páčiť.

Posledná vec o ktorú sa s vami chcem podeliť je výdrž. Ja som si ho dnes nastriekala na moje ruky a aj do dekoltu a keď si aj teraz pri písaní článku ovoniam ruku, tak tam stále je cítiť vôňa spreju. Vie veľmi dobre vniknúť do pokožky, ale ak si ho dáte na oblečenie tak celý deň nevydrží. A rada na záver :) Ak sa chystáte na záhradu, alebo proste na také miesto, kde budete v kontakte s komármi, tak si ho na seba nedávajte pretože táto vôňa ich veľmi priťahuje :).

Hodnotenie:

Vôňa: 3/5
Vzhľad: 5/5
Výdrž: 4/5

Máte tiež jeden z týchto sprejov? Ak áno, napíšte mi do komentára aký.

1 komentár: