pondelok 7. júla 2014

Recenzia: Garnier Moisure Match







Ahojte dievčatá :) Už som na mojom facebookovom profile spomínala, že som bola v nemocnici a preto som nevedela pridávať články, takže sa za to opäť ospravedlňujem, ale prejdeme rovno k recenzii.

Pred niekoľkým dňami som premýšľala o tom, čo by som mohla spraviť preto, aby som moju pleť trochu oživila. Priznávam sa, že už mi bolo naozaj nepríjemné pozerať sa na moju tvár, ktorá bola taká úplne bez duše, keď som nenosila make-up. Zašla som teda do DM drogérie a poobzerala som sa po nejakom kréme, ktorý by mi mohol pomôcť. S kamarátkou sme sa obe zhodli na tom, že by bolo fajn vyskúšať tento krém od Garnier. Čítala som o ňom už veľa recenzií a aj baby ho vo videách chválili tak som do toho jednoducho šla. Vybrala som si tento zelený, ktorý je vlastne na zmiešanú až mastnú pleť. Ja mám s týmto dosť problém, pretože čelo a nos mám úplne suché a nič mi proti tomu nepomáha.

Tento krém používam už asi 5 dní, ráno aj večer a celkom mi vyhovuje. Jediná vec, ktorá ma zarazila je však to, že oni tam píšu, že má nemastné zloženie, no mne to trochu pleť aj tak zmastilo. Ale keď si tú pleť vyčistím, tak mi mastnota odtiaľ hneď zmizne. Krém má naozaj zaujimave zloženie. Ja ani neviem ako by som ho mala popísať. Skúšala som vám to aj odfotiť na mojej ruke, aj keď neviem či to uvidíte. Nemá konzistenciu ako bežný krém a to sa mi páči. Vonia veľmi dobre a moju pleť naozaj oživil aj za taký krátky čas, ako ho používam. Teraz by mi už naozaj ani nevadilo ísť von bez make-upu, pretože moja pleť vyzerá konečne sviežo a určite si kúpim aj ďalšie balenie ak sa mi toto minie. Hodí sa aj ako báza pod make-up. Odporúčam ho dievčatám, ktoré majú zmiešanú pleť ako ja a miestami až veľmi suchú. Jedinou nevýhodou vidím, že mi to zmastilo pleť, ale ako som už písala aj s týmto sa dá bojovať.



Hodnotenie:
Vôňa: 5/5
Konzistencia: 5/5
Účinok: 4/5
Mastnosť: 4/5
Celkový finish: 5/5

Verím, že sa vám recenzia páčila a niečo ste si z nej vzali. Ak máte akékoľvek otázky napíšte mi ich do komentáru a ja vám na ne s radosťou odpoviem :).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára