utorok 8. júla 2014

Moja starostlivosť o pleť

Ahojte :) Dosť vás mi písalo, že by ste chceli článok o tom, ako sa ja starám o moju pleť, takže som sa rozhodla, že vám dnes pripravím príspevok práve o tomto. Chcem vám povedať, že nepoužívam príliš drahé produkty. Sú to všetko produkty z drogérie, ktoré zoženiete aj vy, ak by vás niektorý zaujal. Ja verím, že sa vám dnešný príspevok bude páčiť a podporíte ma komentárom v ktorom vyjadríte váš názor. Taktiež mi môžete napísať do komentáru, aké výrobky používate vy, poprípade link na príspevok ak ste nejaký tohto typu robili. Ale poďme rovno na to :).


Ako prvé tu mám samozrejme odličovacie obrúsky. Ja používam tieto od Balei. Ako môžete vidieť na fotke tie na pravo sa mi už dosť míňajú, takže som si zaobstarala nové balenie. Sú veľmi príjemné a nedráždia moju pokožku, čo mi veľmi vyhovuje, pretože väčšina týchto odličovacích obrúskov mi zanechávala červené sfarbenie pokožky lebo ju mám dosť citlivú, ale tieto našťastie nie. Zelené balenie je na zmiešanú pleť a odlíči aj vodeodolný makeup. Skúšala som to a je to naozaj pravda. A modré balenie je zas na problematickú pleť. 

Ďalšia vec, ktorú používam aspoň 1-2 krát týždenne je maska. Zvyčajne si to striedam, raz si dám za týždeň dva krát masku a inokedy zas dva krát peeling. Táto maska je od Nivei a ja som ju mala v časopise. Zoženiete ju v DM drogérii. Po nanesení ju treba nechať niekoľko minút pôsobiť a potom zmyť. Moju pleť nechala veľmi príjemnú na dotyk a pomerne ju aj vyčistila a zbavila čiernych bodiek. 

Takže toto je ten spomínaný peeling. Je od essence a priznám sa, že ja som si ho kúpila asi pred troma mesiacmi len tak. Prečítala som si vzadu čo mal tento peeling spraviť s pleťou a povedala som si prečo nie, skúsim to. A vôbec to neľutujem. Je to úplne skvelé a póry vyčistí až do hĺbky. Krásne zbaví tvár čiernych bodiek, má u mňa veľké plus.
Teraz nasleduje táto pleťová voda od dermacolu. Je na problematickú pleť a zakaždým, keď si s ňou vyčistím tvár tak ju mám po nej sviežu. Nedráždi pokožku čo je veľké plus a  navyše po nanesení je krásne cítiť ako sa tá pleť odľahčí od makeupu a všetkého možného čo po celý deň muselo na sebe nosiť.

Malý zázrak. Presne takto nazývam nasledujúci produkt. Stojí síce okolo štyroch eur, čo je pomerne asi dosť na to aký je maličký, ale popritom je úžasný, takže tú cenu absolútne chápem. Má gélovú konzistenciu a slúži vlastne na to, že ak sa vám začína vytvárať vyrážka, poprípade ako ju už máte, tak dopomáha k tomu aby vyrážka čo najskôr zmizla. Mne stačia cca 2-3 dni a vyrážka je preč, čo je celkom slušná doba.

A naposledy tu máme tento krém na tvár, o ktorom som vám už včera v predošlom článku napísala recenziu. Ja ju používam vždy večer a ráno, je vhodný aj ako podklad pod makeup. Pleti naozaj dodá také to oživenie a keď na pleti nemám žiadne väčšie nedostatky tak mi úplne poslúži aj miesto makeupu, pretože v takýchto horúčavách nerada nosím makeup.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára