streda 9. júla 2014

Čo práve testujem?

Ahojte :) Dnes som sa rozhodla pridať príspevok o produktoch, ktoré práve testujem. Popíšem vám samozrejme odkiaľ som ich získala a aké mám na ne názor. Takže poďme nato.

Stay Matte makeup od Rimmelu som dostala z DM drogérie. Určite väčšina z vás, ktorí vlastníte DM kartičku tak ste cca minulý mesiac obdržali takúto vzorku. Ja som sa veľmi potešila, že poslali práve toto, pretože tento makeup som chcela vyskúšať už dávnejšie. Čo sa týka konzistencie nie je tekutý. Je to penový makeup, čo mojej pleti veľmi vyhovuje, pretože si nemusím nanášať už púder. Pri porovnaní makeupu od Rimmelu- Wake me up, ktorý som doteraz používala je to obrovský rozdiel, aspoň v mojom prípade. 
Moja pleť bola po celý deň veľmi pekná a matná čo mi vyhovuje. Priznám sa, že nenávidím, keď sa mi leskne tvár a mám na nej dokonca tie malé trblietky, mne to pripadá divné nemôžem za to. A nakoniec krycia schopnosť, keď si pred nanesením dáte podkladovú bázu a korektor na menšie nedostatky, tak môžete očakávať úžasný finish. Skúšala som to aj na kamarátke, ktorá má na líčkách trošku pehy, tie jej makeup nezakryl.

 
Ďalší makeup je od Maybellin- Dream pure BB krém, z tohto makeupu mám plnú kopu testerov doma, pretože som si ho zaobstarala vo Viedni, keď som bola na Seleninom koncerte a tam ich po skončení koncertu rozdávali, tak som si z neho zobrala dosť veľa :D. Takže tento BB krém má dve veľké výhody, prvou je že pomáha pri liečbe akné a aj na mastnú pleť. Ja ju mám miestami mastnú, takže sa mi na pleť hodí. Ďalšou výhodou je SPF 15, čo sa týka krycej schopnosti je to rovnaké ako u predošlého makeupu. 
Je tekutý, ale pomocou prstov sa dá veľmi pekne vmasírovať do pokožky len sa s ním treba pohrať. 
Počas letných dní mi vydrží v škole cca 6 hodín, ale cez zimu aj skoro celý deň. Ja si ho fixujem ešte s púdrom, ale je to na každom ako mu to viac vyhovuje. Ak máte peknú pokožku bez akné a iných nedostatkov, tak vôbec púder pri tomto makeupe nepotrebujete.

Avéne priniesol na trh tento krém na začervenanie pokožky. Ja som ho dostala od kožnej a myslím, že sa dá zohnať v lekárni. Pekne vonia a keď máte na tvári alebo poprípade inde na tele nejaké začervenanie, tak vám ich veľmi rýchlo dokáže zmieriť. Asi väčšina z vás tento krém nebude potrebovať, ale mne po zákroku veľmi pomohol so začervenanými rukami.

Naposledy tu máme tento šampón z kolekcie od Claudii. Mala som ho taktiež od DM. Tento konkrétne by mal napomáhať poškodením vlasom, ale sú aj rôzne iné druhy z neho. Ja som si síce celé balenie nekúpila a na vlasoch som skúšala len túto vzorku no nič extra mi to s vlasmi nespravilo. Je pravda, že pekne vonia, ale nespravil mi s vlasmi žiadny extra zázrak, preto som si celé balenie ani nekúpila. Nebudem vám klamať, ale myslím si že je len prechválený kvôli tomu, že Claudia reprezentuje túto značku a popritom pôsobí rovnako ako ostatné.

1 komentár: