pondelok 8. februára 2016

Haul- Balea novinky a iné produkty


Ahojte :) Stále viac som vídala na internete, že Balea má  veľa nových produktov z rôznych oblastí a už som sa nevedela dočkať, kedy si ich budem môcť odniesť domov aj ja. Pár z nich sa mi podarilo uľoviť v drogérii a tak som rozhodla, že vám ich predstavím v novom príspevku.



Balea odličovacie obrúsky s micelárnou vodou- Je naozaj super, že Balea má už konečne svoju micelárnu vodu, ktorá vôbec nie je drahá, ale ešte väčším objavom sa pre mňa stali tieto odličovacie obrúsky, ktoré sú ak som to dobre pochopila napustené micelárnou vodou. Myslím si, že práve tieto obrúsky budú vedieť odlíčiť oveľa viac make upu ako tie bežné, takže sa na ne už veľmi teším.

Masky od Balei- Masky od Balei som si v poslednom čase veľmi obľúbila a snažím sa vždy nájsť také, ktoré som ešte nemala možnosť vyskúšať. Tentokrát som natrafila na tieto dve, jedna je maska z mrtvého mora a druhá je maska, ktorá dodáva vlhkosť pre suchú pleť.


Balea sprchový gél s vôňou citrónovej trávy- Citrónová tráva vonia naozaj výberne, takže keď som uvidela, že existuje v podobe sprchového gélu, tak musela byť hneď moja.

Kneipp soľ do kúpeľa- Troška som sa stala posadnutá aj so soľmi do kúpeľa a táto je konkrétne z edície na blížiaci sa valentín, takže predpokladám, že bude farbať vodu do červena.

Treacklemoon Ginger morning sprchový gél- Vôňa zázvoru v tomto sprchovom géle je najlepšia na svete. Túto malú verziu som sa snažila už dlho zohnať, pretože sa mi ten obal veľmi páči a navyše, keď sa mi minie, tak ho môžem doplniť a obal bude vhodný aj na cestovanie.


Labello balzámy na pery- Tieto balzámy som dostala, ale už som vám v jednom príspevku spomínala, že ich nemám veľmi rada, pretože sa mi zdajú byť nehygienické vzhľadom na to, že sa do nich musí šahať prstom, na vôňu čučoriedky som však veľmi zvedavá.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára