sobota 20. februára 2016

Hymn for the Weekend



Ahojte :) Článok som nazvala presne, ako pesničku ktorú posledné dni nedokážem prestať počúvať. Dnes som sa konečne odhodlala na to, aby som si nabila zrkadlovku a niečo málo s ňou pofotila. Slnko občas svietilo potom zasa zmizlo, takže som mala čo robiť. Bez statívu sa fotí naozaj blbo, ale snažím sa ako sa len dá. Taktiež sa už učím upravovať fotky, tak mi dajte trpezlivosť a čoskoto to už bude lepšie.
Toto asi s kozmetikou nemá nič spoločné, ale chcem vám napísať o tom, čo sa mi dnes prihodilo. Boli sme vonku s mojou čivavkou a vonku bol ďalší pes, pustení a bez majiteľa. Moju Meggie som zaniesla domov a psíka, ktorý bol veľmi vyplašení som sa snažila zobrať domov. Bolo to dosť náročné, ale nakoniec sa mi podarilo zobrať ho naspäť domov. Čo ma však dorazilo bolo, že majiteľ ani nemal potúch, že mu doma chýba pes..



Balea čistiaca pena- zatiaľ som nevyskúšala žiadnu čistiacu penu, takže som bola veľmi rada, keď sa mi naskytla možnosť ju vyskúšať. Táto od Balei vôbec nie je drahá, navyše musím povedať, že svoju úlohu plní perfektne. Pleť jemne prečistí a zanechávaju ju jemnú a taktiež krásne čistí čierne bodky. Použitie je veľmi jednoduché, po stlačení pumpičky sa tekutý produkt premení na penu a vy si ju môžete vmasírovať do tváre. Ja som s ňou neskutočne spokojná, takže ak ste ju ešte nevyskúšali určite skúste a neoľutujete. 


Tangle Teezer- čoraz viac sa stretávam s touto malou vecičkou, ktorá u väčšiny z vás nahradila klasický hrebeň. Ja som si ešte dávnejšie kúpila podobný, ale nie originál, pretože sa mi zdal drahý. Ako dlho som ho však používala, tak som zistila, že je čas si kúpiť nový a nakoniec som sa rozhodla pre originálny TT. Túto kúpu napriek cene vôbec neľutujem, pretože som zostala veľmi prekvapená po jej použití. Vlasy krásne prečesal aj bez bolesti a zanechal ich veľmi prirodzene uhľadené.

Essence gél na obočie Make me brow- odkedy Essence vydal gél na obočie, tak som bola veľmi zvedavá aký môže byť, pretože ho veľa ľudí chválilo či na blogoch alebo na youtube. Ja som si vzala tmavší odtieň (je ešte jeden svetlejší) a som s ním veľmi spokojná. Malá kefka obočie jemne vyčese a zároveň ho zafarbí a však veľmi prirodzene.

Essence penový make-up Mousse- na tento make-up som počula tiež pozitívne recenzie, napriek tomu, že veľa ľudí hodnotí make-upy od Essence ako prepadáky. Tento je penový a po nanesení na tvár vyzerá veľmi prirodzene a však nesmiete z neho nanášať veľmi veľa, pretože potom pôsobí veľmi neprirodzene a navrstvene. Má matný finish a pri výbere odtieňu si však musíte dávať pozor, pretože 04 je najbledší odtieň!



2 komentáre: