streda 23. marca 2016

Recenzia: Benefit They're Real riasenka a They're Real Primer


Ahojte! Ešte asi pred mesiacom som vám sľúbila recenziu na primer od Benefitu, ktorý som mala v Glossyboxe. Teraz nadišiel čas, aby sme si vyskúšali, či primer naozaj tak dobre predlžuje riasy, ako sľubuje a spolu s použitím riasenky They're Real, ktorú som tiež mala v boxe si to vyskúšame. Moja riasenka They're Real nie je už najnovšia, pretože ju už mám dlho a je trocha vyschnutá, no napriek tomu sa mi podarilo z nej ešte niečo dostať.




Kefka špirály aj primeru je silikónová, čo mne vyhovuje a veľmi jednoducho oddeluje od seba riasy.
Špirála They're Real je čiernej farby, naopak primer sa nesie v hnedej farbe, čo je dosť netradičné, pretože ja som sa zatiaľ stretávala skôr s primerom, ktorý mal bielu farbu. A však práve jej hnedá farba umožňuje, aby ste primer mohli použiť aj ako špirálu, pretože jej farba veľmi prirodzene vyzdvihne vaše riasy a skoro vôbec si ani nevšimnete, že máte na riasach primer, pretože pôsobí veľmi prirodzene.


Fotka bohužiaľ nie je dostatočne zaostrená, ale lepšie sa mi ju nepodarilo odfotiť. Na tejto fotke môžete vidieť moje mihalnice, na ktoré som ešte nepoužila špirálu.


Na tejto fotke môžete vidieť efekt primeru. Krásne od seba oddelil riasy a jemne predĺžil, takže ešte stále vyzerajú prirodzene. Riasy sú vytočené a keď si všimnete prvú fotku, tak je to naozaj rozdiel, keď sú moje riasy bez primeru a s primerom.


Fotka opäť nie je najlepšia, no myslím si že na nej napriek tomu môžete vidieť výsledný efekt. Primer spolu s použitím špirály They're Real úžasne predĺžil a zahustil moje riasy. Riasy pôsobia veľmi objemne a sú naozaj úžasne dlhé. Myslím si že sa dajú porovnať aj s umelými mihalnicami.





Nakoniec vám prinášam fotky, na ktorých možno lepšie uvidíte výsledný efekt, s ktorým som ja veľmi spokojná. Jedno oko nemám vôbec nalíčené a na druhom mám primer a špirálu. Chcela by som vás ešte poprosiť, aby ste neriešili moje obočie, pretože o neho v tomto článku vôbec nejde, snažím sa aby mi konečne dorástlo po blbom vytrhaní, ktoré ľutujem a potom sa doladí jej správny tvar. 
Čo hovoríte na recenziu? Kúpili by ste si toto duo pre husté a dlhé mihalnice, alebo sa vám zdá príliš drahé? Ja by som asi veľa premýšlala o investícii.
Ak si chcete prečítať recenziu na porovnanie They're Real a Roller Lash tak kliknite sem.






1 komentár: