utorok 1. marca 2016

Zbierka lakov na nechty od Essence

Ahojte :) Pri poslednom upratovaní som si uvedomila, že mám pomerne dosť lakov na nechty od Essence. Väčšinou sú z limitiek, pretože mám rada ich rôzne neobyčajné farby a efekty. Tieto laky už nezoženiete, no možno ich nájdete vo výpredaji. Chcela som vám ich ale ukázať. Ak by ste chceli vedieť konkrétny odtieň laku, tak mi napíšte do komentárov a ja vám ho rada napíšem. Laky od Essence nemajú dlhú výdrž, ja som však s nimi spokojná, pretože ja si rada mením farbu nechtov, takže keď sa mi zlúpú, tak si ich jednoducho odlakujem a dám si nový.


Pre mňa sú najväčšími favoritmi laky z kolekcie I love trends, ktoré sa dostali aj do bežnej ponuky Essence. Získali si ma nie len nude farbami, ale aj farbičkami z the pastels, no a teším sa na daľšie, pretože s novinkami, ktoré Essence prináša na tento rok pribudnú nové skupiny k tejto kolekcii. 



Limitka Good girl bad girl priniesla laky s rôznymi efektami.


Pred minulým rokom vyšla limitka Come to town, ktorá sa vydarila čo sa týka lakov úžasne, pretože obsahuje naozaj úžasne farby lakov, ktoré sa rozhodne do tematiky vianoc trafili.


Limitka Happy girls are pretty tiež priniesla zaujimavé odtiene lakov, tentokrát vo veľmi jemných prevedeinach.


Tieto laky sú zrejme najstaršie aké mám od Essence doma a ak ste si laky od Essence kupovali už pár rokov dozadu, tak si ešte na tieto malé balenia určite pamätáte.


Keď Justin Bieber odštartoval svoje turné Believe, tak Essence vydala jeho vlastnú kolekciu, a čo by som to bola za fanúšičku ak by som si laky z tejto limitky nekúpila.


Z limitky Urbaniced mám tiež laky, no musím priznať že tieto farby ma už teraz veľmi nelákajú, pretože mi prídu nezaujimavé.


Mám veľmi rada ak limitky majú aj laky s top coatom a Good girl bad girl mala takéto krásne.


Winter wonderful mala tiež laky s efektami a navyše krásny top coat s vločkami.


Wave goddess bola letná limitka, ktorá okrem krásnych farieb lakov prinášala aj malý silikónový prstienok na vrchnáku každého laku.


Kedysi dávno bola tiež limitka inšpirovaná Twilight, z ktorej som si odniesla lak vo veľmi zaujimavej  skoro až galaxy farbe. A limitka Brit tea mala tiež krásne jemné odtiene lakov.


Nakoniec tu máme menší mix. Prvý ružový lak som mala v jednom DM boxe. Ďalší lak v krásnej modrej farbe je z limitky Mountain calling a posledný lak je priesvitný lak, ktorý veľmi rada nosím keď nesmiem mať nalakované nechty a musím povedať, že je naozaj super a neviem si vynachváliť.



To by bolo na dnes všetko, ako ste na tom vy, máte radi laky od Essence alebo sa im vyhýbate? Myslím si že napriek tomu, že nemajú veľkú výdrž tak majú aj veľa výhod. Nie sú príliš drahé a nájdete ich v širokej farbnej škále.

2 komentáre:

  1. Fúha, máš tých essence lakov naozaj dosť :) Ja ich mám dokopy možno 5, preferujem skôr značky ako ciaté alebo essie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dosť veľa lakov nokrásne odtiene máš. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť