utorok 19. apríla 2016

Fool For You

Ahojte :) Znovu som článok musela nazvať pesničkou z Mind of mind, ale ja za to nemôžem, tie pesničky sú jednoducho skvelé. Dnes tu mám taký malý miš-maš, pretože som si pre vás prichystala produkty z rôznych oblastí, ktoré sa mi doma nakopily a ešte som nemala možnosť vám ich ukázať, tak poďme na to.



Avon Advance Techniques Styling sprej na vyrovnávanie vlasov-

Tento sprej z avonu som si objednala len tak na vyskúšanie, pretože som nečakala, že by mi nejako narovnal vlasy. Bola som však prekvapená, pretože vlasy naozaj celkom pekne narovnal, samozrejme nevydržali dlho rovné a po nejakom čase sa v nich začali opäť vytvárať mierne kučery. A však ak máte rovné vlasy, tak by sa vám tento sprej mohol hodiť na dorovnanie vlasov, ktoré po jej použití budú vyzerať upravene. 

Alverde Aqua pleťová voda-

Z tejto rady od Alverde mám už peeling, s ktorým som veľmi spokojná, takže po spotrebovaní mojej aktuálnej vody som sa rozhodla že si kúpim práve tento od Alverde. Obsahuje morskú riasu, má veľmi príjemnú vôňu a pleť je po jej použití svieža a nadýchaná. Ak sa rozhodujete čo vyskúšať od Alverde, tak určite skúste niečo z tejto rady a neoľutujete. 

Balea krém na ruky-

Úžasný voňavý jarný krém na ruky od Balei. Opäť ma táto značka nesklamala naopak veľmi potešila s týmto krémom. Krásne vonia ruky zanecháva jemné a rýchlo sa vsiakne čo mi veľmi vyhovuje, pretože nerada čakám dlho na to kým sa krém vsiakne. 


BabyLove obrúsky-

Veľa dievčat sa odličuje práve detskými obrúskami, tak som sa rozhodla že im dám šancu aj ja. Neobsahujú parabény ani žiadne parfémy a naopak majú v sebe pantenol. Na tváry sú veľmi príjemné a jemné, vôbec pleť nedráždia. Nemyslím si však že sa s nimi dá pleť naozaj dobre dočistiť, predsa len nemajú za úlohu odlíčiť pleť. 




Urban Decay Fireball tieň na oči- 

V Sephore som ako darček dostala tento tieň na oči, ktorý mi predavačka odporúčala používať aj ako lícenku. Má broskyňovú farbu, ktorá na líčkach vynikne a zároveň vyzerá veľmi prirodzene a viečko oživý jemnými trblietkami, ktoré sa v ňom nachádzajú. Zároveň je to môj prvý produkt od UD a som s ním veľmi spokojná, takže som veľmi rada, že som mala možnosť ho vyskúšať.

3 komentáre:

  1. Ten sprej od Avonu na narovnání vlasů mám taktéž :) je super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A čo si kupovala v Sephore? Bude článok?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj v prvom rade ďakujem za komentár :) V Sephore som si kúpila len ich známy dvojfázový odličovač očí, avokádovú masku na ruky, a medovú masku pod oči. Nemyslím si že sú to nejako extra zaujimavé veci, takže článok nebude.

      Odstrániť