utorok 26. apríla 2016

Spotrebované za Apríl 2016



Ahojte :) Na konci mesiaca je mojou povinnosťou ukázať vám všetko čo som stihla spotrebovať a nie je tomu inak ani tento. Snažila som sa všetko čo bolo už načaté dopotrebovať, pretože ako sa poznám vždy začnem používať nové veci a potom tie staré tam už len stoja a čakajú čo s nimi bude (ale verím tomu, že je to aj u vás rovnako). Mám toho pomerne dosť, tak poďte pozrieť čo skončilo v mojom koši tentokrát.


Balea Totes Meer Salz sprchový gél- Tento sprchový gél som si kúpila hlavne kvôli tomu, že je s vôňou citrónovej trávy, ktorú naozaj zbožňujem. Gél nepenil moc, čo ma sklamalo ale všetko to vynahradila jeho úžasná vôňa, takže ak máte radi vôňu citrónovej trávy, tak ho určite skúste.

Balea sprchový gél- Veľmi príjemný a krásne voňavý sprchový gél zo zimnej limitovanej edície. Voňa malín a fiaľky je sladká a dokáže prevoňať celé telo. Túto kombináciu vôní by určite mali zaradiť aj do bežnej ponuky. Taktiež sprchový gél nebol konzistenciu príliš tekutý, ako bývajú ostatné od Balei.


Katy Perry Killer Queen parfém- Jedna z najlepších vôní aké som kedy vyskúšala. Mala veľmi príjemnú ženskú vôňu, ktorú na mne cítilo aj okolie a veľa krát sa mi stávalo, že sa ma pýtali akú vôňu mám na sebe a keď som povedala, že je to táto tak ani nechceli veriť. Vône od Katy sú naozaj úžasné a určite si kúpim aj iné z jej kolekcie.

Catrice Liquid Camuflage korektor- Tento tekutý korektor od Catrice ma veľmi pozitívne prekvapil, pretože som vôbec nečakala že bude tak dobre zakrývať nedokonalosti. Minul sa mi pomerne rýchlo takže si čo najskôr budem musiť kúpiť nový.

Maybelline Baby Skin primer- Tento primer som používala hlavne na stiahnutie pórov, ktoré krásne stiahol a boli menej viditeľné taktiež by som povedala, že až dokonale vyhladil pleť, takže sa na ňom pekne dal stavať makeup a vďaka nemu aj dlho vydržal. Jediné mínus tohto produktu je že obsahuje veľa silikónov.

Essence Studio Nail olejček na nechty s argánovým olejom- Ja som tento olejček používala skôr na pokožku okolo nechtov, ktorú mám veľmi suchú. Argánový olej krásne voňal a samozrejme veľmi dobre ošetril pokožku. Musím tiež pochváliť aplikátor, ktorý v ňom bol pretože sa s ním naozaj dobre nanášal olej. Chcela som si z neho kúpiť ďalšie balenie, ale nejako som ho nenašla len v ružovom prevedení, tak ho budem ďalej hľadať a dúfam, že ho neprestali vyrábať. 



Nivea odličovací krém do sprchy- Mala som pocit, že tento produkt asi nikdy nevypotrebujem, pretože z neho stačilo použiť naozaj máličko. Mal krémovú konzistenciu, ktorá sa jemne vmasírovala do pleti v sprche a odstránila zvyšky make-upu. Pleť bola po jej použití jemná a prečistená. Tento produkt ma však nezaujal natoľko aby som si ho kúpila znova, ale bola to dobrá skúsenosť.

Balea odličovacie obrúsky s micelárnou vodou- Tieto obrúsky som si kupovala preto, pretože ma veľmi zaujalo, že v sebe obsahujú micelárnu vodu, ktorá prečistí pleť dohĺbky. Nechcem povedať, že svoju úlohu nesplnili, ale obrúsky mi prišli zvláštne, nie príliš nasiaknuté a aj trochu drsné. Avšak na dočistenie boli fajn.

Nivea toner pre citlivú pleť- Jeden z najlepších pleťových vôd aké som kedy skúšala. Pleť bola po jej použití svieža a veľmi príjemná na dotyk. Určite si ho kúpim znovu a taktiež krásne voňal.



Nivea Care krém- Tento krém od Nivei je univerzálny a používala som ho prakticky ako na pleť tak aj na celé telo. Veľmi rýchlo sa vsiakol a pokožku zanechával jemnú a hydratovanú. Nemal konzistenciu klasického krému, ale povedala by som skôr vazelíny, čo sa mi naozaj páčilo, pretože si myslím že sa vďaka tomu oveľa rýchlejšie dokázal vsiaknuť.

Essence Winter Wonderful LE krém na ruky- Tento krém je zo zimenj limitovanej edície. Už som veľa krát spomínala, že mám veľmi rada krémy z limitiek od Essence a nie je tomu inak ani pri tomto. Veľmi krásne voňal a rýchlo sa vsiakol bez toho aby zanechával nepríjemný film. 

The Body Shop Brasil Nut scrub- Tento scrub som dostala pri nákupe v Body shope. Mal úžasnú vôňu a mal v sebe naozaj veľa a veľké čiastočky čo je veľmi dobré. Ak sa ešte dostanem do Body shopu tak si z neho kúpim aj plné balenie.

Royal Apothic Créme krém- Tento krém je taktiež univerzálny a mala som ho v Glossyboxe. Ak ste ten článok videli tak viete, že mi jeho vôňa vôbec nesadla, ale predsa som ho dopotrebovala. Hlavne preto, že bol veľmi hutný a priam až úžasne hydratoval pokožku, takže ak by nemal takú vôňu tak by som s ním bola úplne spokojná.



Dove Go Fresh antiperspirant- Maličké cestovné balenie vhodné do kabelky. Voňal po granátovom jablku a myslím si že svoju úlohu spĺňal celkom dobre. 

Avon Advence Techniques olej na vlasy- Môj najobľúbenejší olej na vlasy ktorý si kupujem stále dookola. Ak ste ho neskúšali tak si ho určite zaobstarajte pretože vlasy naozaj krásne spojí do jedného celku a nebudete ich mať krepovité a rozlietané. Mňa zakaždým zachráni keď mám ''bad hair day''.



Primark odličovacie tampóniky- Najlepšie tampóniky aké som kedy vyskúšala! Naozaj som bola veľmi prekvapená aké dobré boli tieto tampóniky z Primarku za pár centov. Boli mäkučké, nerozpadávali sa a taktiež sa mi páčila ich veľkosť. Ak budete najbližšie v Primarku tak sa na ne určite pozrite.

Nivea Repair and Targleting Care šampón a kondicionér- O týchto vzorkách som vám už písala. Presvedčili ma až natoľko, že som si z nich kúpila aj plné balenie. Vlasy som mala po umytí krásne uhladené a veľmi jemné. Určite vám ho odporúčam.

Essence PureSkin pásky na nos- Tieto pásky som objavila len náhodne tak som sa rozhodla že aspoň posledné spotrebujem. Nemôžem povedať, že by svoju úlohu splnili úplne, ale niečo málo vyčistili, zostávam však radšej pri peelingu ten sa mi zatiaľ osvedčil viac ako pásky.

Nivea odličovacie mlieko- Jemné mlieko ktoré šetrne čistí pleť a zanecháva ju hebkú. Ak zháňate dobré pleťové mlieko tak určite skúste toto.


To je všetko myslím si že toho bolo pomerne dosť a to som ani nečakala. Zaujalo vás niečo poprípade skúšali ste niečo z mojich spotrebovancov? Určite mi to napíšte v komentároch rada si to prečítam.

Nakoniec ako každý mesiac čo som rada čítala, počúvala, pozerala.

Knihy- stále je to rovnaké ako minulý mesiac pretože teraz bohužiaľ nemám veľa času čítať, ale keď mám čas tak sa snažím. Dievča vo vlaku a After we fell.

Hudba- ja teraz neuveriteľne fičím na Mind Of Mind od Zayna. Má tam neskutočne úžasné pesničky a taktiež ich texty. Ak máte Zayna radi tak si určite vypočujte jeho prvý sólový album.

2 komentáre:

  1. Mala som ten krémik na ruky od Essence. Bol fajn, ale prišiel mi málo výživný, čo asi bolo aj jeho zložením, lebo neobsahoval ani bambucké maslo ani kokosový olej. Radšej mám tie klasické Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Catrice korektor je mojou stálicou, olejček od Avonu som kedysi používala, no s mojimi vlasmi takmer nič nerobil.

    OdpovedaťOdstrániť