nedeľa 15. mája 2016

Love Yourself

Ahojte :) máme tu opäť mojich obľúbencov za tento mesiac. Snažila som sa vybrať naozaj také produkty (a vec), ktoré ma tento mesiac prekvapili a potešili. Ako ste sa už v predošlích príspevkoch mohli dočítať, tak určite viete, že som bola celý tento mesiac na praxi a až teraz som sa vrátila domov, čo znamená že mám toho čo dobiehať v škole. Ani si nechcite predstaviť tento víkend.. pretože to pre mňa bude hrôza. Po budúcom týždni ma však čakajú dva týždne voľna, takže dúfam, že na blog budem vedieť pridávať viac, ako za posledný mesiac.



Balea Schaumseife Garten Eden- Keď som nedávno blúdila v Dm-ke, tak som natrafila na toto mydlo vo veľmi krásnom dizajne, ktorý mi hneď padol do oka. Jeho cena nebola vôbec vysoká, takže som si ho aj odniesla domov, pričom som si ani neprečítala čo sa na jeho obale písalo. Čo mám na mysli? Predsa, že je penové! Čo ma neskutočne potešilo, pretože zatiaľ som na nič podobné nenatrafila v obchodoch, takže už viem čo si budem stále dookola kupovať. Mne sa toto mydlo veľmi páči práve pre vlastnosť, že pení keď si ho napumpujete na ruku. Ja osobne nemám rada, keď sa mydlo musí riediť s vodou a čakať na penu, takže tento produkt je pre mňa ako stvorený. Navyše jeho vôňa je veľmi príjemná, pretože vonia po rajských kvetoch.

Loreal Casting Sunkiss Tropical zosvetľovač vlasov v spreji- Minulý rok som už tento zosvetľovač skúšala na moje vlasy, ale vtedy ho mali ešte vo forme gélu. Jeho nanášanie bolo veľmi ľahké, ale zostali mi po ňom "biele" prsty s ktorými som produkt nanášala na vlasy. Myslím si, že aj práve toto mohlo inšpirovať výrobcov, aby tento produkt začali vyrábať aj vo forme spreju, ktorého nanášanie bude oveľa jednoduhšie. Sprej sa nastrieka do suchých vlasov na požadované miesta, kde si vlasy chcete zosvetliť a potom ich už len usušíte na slniečku alebo s fénom a na základe tepla sa aktivujú vlastne tie zložky, ktoré sa v produkte nachádzajú a zosvetlia vlasy. Vzhľadom na to, že ja mám tmavé vlasy tak nie je výsledok nejako veľmi viditeľný, ale mne sa to napriek tomu páči pretože mám vďaka nemu napohľad naozaj "slnkom vytiahnuté" vlasy. 


Batiste suchý šampón- Suché šampóny sa už stali neoddeliteľnou súčasťou môjho života. Vždy ma zachránia, keď si už v daný deň nestíham umyť vlasy alebo poprípade si potrebujem dodať objem. Táto je konkrétne s vôňou orientu a vonia veľmi príjemne a sviežo. Vlasy dostatočne zbaví prebytočnej mastnoti, ale myslím si že nie je vhodné si ho striekať do vlasov niekoľkokrát po sebe, pretože ak si ho necháte dlho na pokožke hlavy môže vás začať svrbieť. Pre mňa ako pre tmavovlásku je ďalším problémom to, že mi zanecháva biele čiastočky vo vlasoch, ktoré si potom musím rozčesávať, ale to sa stáva väčšine dievčat nie len mne. Ak ho však dopotrebujem určite skúsim aj ten pre brunetky.


Bioderma Sébium micelárna voda pre citlivú pleť- Asi mi neuveríte, ale ja som ešte nič od Biodermi nemala, takže táto micelárna voda je mojou premiérou. V prvom rade musím povedať, že po použití tejto micelárnej vody som mala úplne odlišný pocit na pleti, ako pri tých ktoré som používala doteraz. Na pleti som naozaj pocítila dôkladnejšie prečistenie. Jediné čo mi vadilo bolo, že keď sa dostala do otvorenej vyrážky tak dosť štípala, ale to asi aj pri ostatných by sa stalo. Toto balenie je len maličké z lekárne, ale budem sa s ním snažiť vydržať čo najdlhšie, pretože plné si kvôli jeho cene pravdepodobne nebudem môcť dovoliť.


Žehliaca kefa na vlasy- Nakoniec by som vám chcela predstaviť túto kefu, ktorá sľubuje vyžehlenie vlasov ako so žehličkou. Je už dlhšiu dobu hitom internetu, takže som neodolala a chcela som si ju vyskúšať aj ja. Nekupovala som si ju na žiadnej stránke za nezmyslenú cenu, ale priamo na Ebayi, kde ma samozrejme vyšla len na pár dolárov. Kefa funguje veľmi jednoducho, iba si ju zapnete do zástrčky, počkáte kým sa zohreje, nastavíte si požadovanú teplotu a môžete začať žehliť. Pred žehlením si treba vlasy ale prečesať, pretože táto kefa na ich česanie neslúži a mohla by vám zničiť vlasy. Práve tie červené "bodky", ktoré môžete vidieť na fotke majú za úlohu aby sa vám vlasy pri jej používaní neničili, ale ja pred jej použitím používam ochranu pred teplom. Aký je však môj názor na túto kefu? Vlasy vám pekne uhľadí to musím uznať, ale ak máte väčšie kučery tak vám ich síce vyžehlí, ale dlho vám rovné nezostanú. Naopak ak máte vlasy rovné tak im dodá ešte krajšiu a uhľadenejšiu rovnosť čo na pohľad bude vyzerať veľmi prirodzene. 

















Čo hovoríte na túto kefu? Máte ju doma poprípade ste už premýšľali nad jej kúpou? Určite mi to napíšte do komentáru.

1 komentár:

  1. suchý šampon o batiste jsem si koupila teď v DM jako miniauturku na vyzkoušení, tak uvidím, jak mě nadchne, protože mě nebaví si každý druhý den umývat vlasy :(
    na tuto žehličku jsem koukala, ale jelikož mi nikdy dlouho rovné nevydrží, asi jí oželím :)

    Amaya

    OdpovedaťOdstrániť