pondelok 17. júla 2017

Nákupy z Nemecka- letný Primark haul 2017


Ahojte :) Minulý týždeň som navštívila Prahu a zároveň aj Nemecko. V tomto príspevku vám ukážem aké kúsky z oblečenia som si ulovila v Primarku a tiež doplnky.
Primark v Nemecku mal tri poschodia! Je to šialené, ale zároveň vás to núti, aby ste sa popozerali  čo najskôr a nenakúpili všetko naraz (pretože na ďalšom poschodí môžete nájsť niečo lepšie).
Ak by som mala porovnať Primark v Nemecku a v Rakúsku tak za mňa Primark v Nemecku sa mi páči viac.

Ak by som vám ešte mohla niečo poradiť, tak ak sa chystáte do Primarku tak choďte ráno hneď keď otvoria, pretože poobede keď už všetky veci ľudia rozhádžu a je tam veľa ľudí tak sa nakupuje naozaj zle a je to celé chaotické.


Držiak na pohár v tvare plameniaka do vody-  myslím si že sa plameniak stal tento rok veľmi populárnym a vidím ho všade. Nemyslím si že túto vec nejako reálne využijem, ale zdalo sa mi to veľmi roztomilé a preto som si ho vzala.


Tašku som si už veľmi dlho chcela kúpiť pretože väčšina mojich tašiek je maličká a hľadala som väčšiu, do ktorej by sa mi zmestilo viac veci. Táto v kaki farbe (na ktorej som dosť závislá) sa mi zapáčila, pretože v nej je naozaj dosť miesta.


Tieto okuliare sú tiež jednou z vecí, ktoré sú toto leto veľmi populárne. Mne sa páči ich zaujímavý a neobyčajný tvar. Navyše Primark má krásne a veľmi lacné okuliare.
Opäť som si kúpila odličovacie tampóny, ktoré nie lenže majú dobrú cenu, ale taktiež sa ani nerozpadávajú. Obsahujú 120 kusov.
Rozholda som sa tiež vyskúšať beauty blendre tentokrát v rôznych veľkostiach.
Vzala som si aj "držiak" na ktorý si plánujem pripnúť fotku.


Tieto nohavičky som už videla v haula u jedného dievčaťa, ktoré sledujem a veľmi sa mi zapáčili, takže keď som ich uvidela v Primarku, tak som ich tam nemohla nechať.
Nedávno som si kúpila dosť drahú podprsenku a napriek tomu, že som si vzala moje číslo je mi trošku tesná, určite sa časom roztiahne, ale vedela som že v Primarku majú práve takéto doplnky na rozšírenie podprsenky v rôznych farbách, tak som si jedno balenie vzala.



Ja som na týchto podprsenkách úplne závislá a keby môžem tak si asi kúpim všetky, ktoré na svete existujú pretože oni okrem toho že vyzerajú vďaka čipke veľmi luxusne sú tiež pohodlné a hlavne ak si ich dáte k tričku, ktoré trošku presvitá a dá sa tá podprsenka vidieť tak je to veľmi, veľmi, veľmi štýlové. Navyše táto farba ma úplne dostala. 


Tiež som si vzala takéto jednoduché tričko na doma a nepýtajte sa prečo je tento nákup celý v modrej farbe, ale ja som v poslednom čase dosť zaťažená na nej.


Myslím si že toto tričko som v Primarku nemohla nechať, aj keď je o niečo väčšie, ale pozerajte tie obrázky- úplne ma to vystihuje. 


Na spanie som si vzala tričko s mačičkou, ktorú z facebooku určite všetci poznáte.


Tieto tričko-šaty neviem ako ich presne nazvať som si pôvodne nemala v pláne kúpiť a stále neviem či to bol dobrý kauf lebo sa vôbec nepodobá na štýl, ktorý nosím ale tak uvidíme. 


Nakoniec som si vzala opäť- modré tričká. Jedno úplne basic a druhé so šnúrovaním vpredu, ktoré mám veľmi rada.


Toto sú všetky veci, ktoré som si v Primarku kúpila. V poslednom čase sa snažím nakupovať len naozaj veci, ktoré potrebujem a nekupovať si oblečenie, ktoré si dám len párkrát a potom ho už neunosím. Dúfam, že sa vám veci páčili a ak tiež radi chodíte do Primarku tak mi do komentárov napíšte čo pekné ste si naposledy kúpili vy.

7 komentárov:

  1. Všechny věci se mi hrozně líbí ��. Plameňák je hrozně roztomilý, také bych si ho koupila. A tričko s kočičkou je úžasné ��

    Hrozně se mi tvůj blog líbí! Byla bych ráda, kdyby ses mrkla i na můj.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, ten držák na pití jsem ještě neviděla, abych byla upřímná. Braletty z Primarku se mi moc líbí a jsou i docela pohodlné(i pro lidi, co mají větší velikost než A :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda že nemáme primark aj na slovensku, majú tam krásne veci! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky se chci jet do Primarku podívat, tak snad na podzim. :)

    OdpovedaťOdstrániť