sobota 15. júla 2017

NYX Lingerie tekuté rúže a VividBrights očná linka


Ahojte :) V tomto článku vám ukážem prvé produkty, ktoré som vyskúšala od značky NYX, ktorá sa už približne od októbra minulého roka nachádza aj u nás v Auparku a najnovšie aj v Eurovei. Produkty od tejto značky sa stali veľmi populárne medzi dievčatami a to znamená, že nemôžu chýbať ani tu na blogu.



NYX Lingerie LIPLI20 French Maid
Úplne prvý produkt, ktorý som vyskúšala od tejto značky bol práve tento tekutý rúž, ktorý má matný finish a dlhotrvácnu výdrž. V prvom rade ma veľmi zaujala jej farba, ktorá je troška odvážnejšia (pretože ja príliš výrazné rúže nenosím), ale povedala som si že idem do toho a neľutujem. Nanášanie je veľmi jednoduché, pretože rúž má plochý aplikátor, s ktorým si produkt jednoducho nanesiete na pery a tiež môžete aj navrstviť, a však ak to chcete mať čo najdokonalejšie vyskúšajte nanášanie štetcom. Tento odtieň je oveľa tmavší ako sa vám môže zdať pri pohľade na obal, takže moja rada je taká, že si určite vyskúšajte tester predtým, ako si niektorý z nádherných odtieňov vyberiete.
Cena je 7,90 €


NYX Lingerie LIPLI12 Exotic
Ako ďalší odtieň z tejto rady som si vybrala odtieň s mierným nádychom do červena, ktorý dokáže krásne oživiť každodenné líčenie. Tento produkt som si kupovala na Slovensku a príde mi že má hustejšiu konzistenicu ako prechádzajúci, ktorý som si kupovala v Rakúsku. Neviem síce prečo to tak je, ale French Maid sa mi nanáša oveľa jednoduchšie.
Pri kupovaní sa mi stala tiež taka dosť hlúpa príhoda, o ktorú sa s vami musím podeliť. Keď som si po zaplatení v Eurovei vypýtala tašku, tak mi slečna oznámila, že to dávajú len k veľkým nákupom. Viete normálne som mala chuť sa zasmiať, pretože neviem či skoro 8€ je malý nákup aj keď si človek kúpi len jednu vec. Týždeň predtým som však bola v Auparku, kde som si kupovala ďalší produkt, ktorý vám predstavím nižšie a pri tom nákupe mi predavačka bez opýtania vložila do tašky linku a navyše pri oveľa nižšom nákupe.. Tu nejde ani o ten princíp, že by som túžila mať tašku od NYX, ale myslím si že aj vám sa stáva, že keď si kúpite niečo maličké a vložíte to do vašej kabelky, tak na to úplne zabudnete "ako keby to zhltla taška" a nájdete to až niekedy neskôr.



NYX VividBrights očná linka VBL05 Vivid Sapphire
Myslím si že farebné očné linky sa stali veľkým trendom a na leto sa neodmyslitelne hodia. Ja som si vybrala linku v krásnej výraznej modrej farbe, ktorá má precízny aplikátor, s ktorým sa linka ľahko nanáša a navyše mi vyhovuje oveľa viac ako linky vo fixke. Linka následne rýchlo zaschne, takže sa nerozmazáva a vydrží celý deň bez jedinej chybičky. Tieto linky určite odporúčam a konkrétne s touto modrou som veľmi spokojná.
Cena je 5,90 €



Aké máte vy skúsenosti s touto značkou? Máte svoje obľúbené produkty od NYX? Určite mi napíšte v komentári čo obľubujete od tejto značky práve vy.

2 komentáre: